Nou inderdaad.... en ik ben benieuwd OF er dan ook nog eitjes inzitten of dat ze opgegeten zijn Ik kan helaas niet opmaken welk postkantoor dus ik moet geduld hebben! LOL
@juffie, goed dat je je er toch nog even toe hebt kunnen zetten om schoon te maken!! Zijn er nog veel mensen langsgeweest?.... oh lees net van niet... balen zeg! @breastmommy, ohnee wat vreselijk! @becky, ooh dat is schrikken, dat hij gewoon ff alleen naar huis liep! @Cos, wat fijn dat het beter gaat @babyleeuwtje, zit nu op -4 maar dat komt ook omdat ik de eerste drie maanden vreselijk misselijk was!
Cos, meis... Wat ontzettend klote!!! Dacht je zo goed te gaan.. Zo maar 'uit het niets' of was je ook misselijk...
goedemorgen hier amper geslapen van de pijn mijn rug zit vast en dat doet behoorlijk pijn, zelfs zo erg dat mannetje me moest helpen met aankleden
goedemorgen, jeetje zuurtje, ik als geen ander weet hoe het is om rug pijn te hebben. heb een grote knobbel onderin mijn rug die eigenlijk vorig jaar verwijderd moest worden (gelukkig niet kwaadaardig) maar hij zit nu wel erg op mijn zenuwen te drukken. die knobbel gaat er dit jaar december uit gelukkig. maar hoe komt het dat jij rug pijn hebt? ga je al naar een fysio? hier ook vroeg wakker, en dan te bedenken dat ik vandaag nog 12 uur moet werken *bah* MAAR ik heb volgende week lekker een weekje vrij!!! fijne dag toegewenst!
ik heb een aangeboren afwijking aan mijn rug waardoor mijn spieren soms overbelast raken door de zwangerschap kan ik de tabletten niet nemen die ik dan anders neem dus heb straks een afspraak staan bij ha straks
Zuurtje dat is rot sterkte!! All goedemorgen!! 10:00 echo!!! Misschien lukt t om te zien wat t geslacht is
Lottie, ik hoop dat je Wondertje zich goed laat zien Zuurtje, welkom hier... leuk dat je mee komt kletsen Sterkte met je rug Ik heb een hoop gemist wat er gisteren geschreven is.. ik ben alleen s'morgens heel even online geweest, maar ga vanaf hier weer alles bijhouden!