Ik doe het wel minder vaak tijdens de zwangerschap, maar had nu 10 cm uitgroei en ik vond het gewoon duf..Dus het wordt nu chocoladebruin met beetje rode gloed.. En dan doe ik het pas net voor de bevalling weer.. Je moet er wel leuk uit zien in je kraamperiode
Hey ik wil een buikband laten maken met: Christians kleine broertje of Christians kleine zusje MAar ik weet niet of ik Christians zo leuk vind.. Iemand een idee hoe ik er Christian van kan maken.. Zo heet mn zoontje.. Wie heeft er een idee?
Wat zouden jullie doen nog een plaatje of iets? Of gewoon zo? Ik dacht bij een jochie gewoon blauw met zilvere letters en meisje roze met zilvere letters..
Ja das waar! SOrry hoor, maar ik wil voor donderdag zo'n buikband laten drukken. Op mn verjaardag wil ik aan iedereen vertellen wat we verwachten Dmv de buikband
mmm weet niet of ik dat heel leuk vind.. dat zilver is wel leuk maar op een donkerdere band.. niet op wit. valt dan denk een beetje weg..
Juffie, waarom niet: broertje van Christian zusje van Christian Kort en krachtig (dat het klein is zullen ze toch wel snappen ) Goedemorgen overigens!
dat van moetie vind ik ook wel leuk... zwart komt altijd goed uit op wit.. of bedoel je zilver op zwart? vind ik ook mooi.. maar een blauw of roze ofzo kan ook.. wat ik persoonlijk erg leuk vind is paars
Ja ik denk dat eht broertje of zusje word... Nee een zwarte band met zilvere letters? Ik ben ook dol oppaars, roze etc.. zal straks eens kijken wat leuk is.. Tnx voor het meedenken. Het is wel erg prijzig, boven de 20 euro kom ik uit..
Aichaatje, wat een ellende meid. Je ouders die niet lekker gaan. Je dochter die "zich verveeld" op school. Zag al wat mooie tips voorbij komen, hoop dat je er wat mee kunt.
Net naar het lab geweest, kon wachten op het resultaat! "beginnende onsteking" sjonge! Volgens de gyno eerst maar proberen met heel veel water drinken (ben net van de antibiotica af) en dan over een week weer naar het lab! Is er iemand thuis in de waarden?