Joehoe ben ook aanwezig bij deel 2!!!!!!!! Mama079 : 21-03-201 - geslachtsbepaling Pindaatje: 21-03-2011 - geslachtsbepaling Lydia1986 : 21-03-2011 - geslachtsbepaling meiden veel plezier, ben benieuwd hoor. @ Lydia bedankt voor je oplettendheid @ Cos hoe gaat t met je? @ Aichaatje, Voel je je wat beter? Hier alles goed!!! Ben zelfs zaterdagavond wezen stappen, heb wel 3 uur van te voren geslapen hoor. Maar was echt weer ff leuk. ML ligt nu ziek thuis, hij heeft koorts. haha aangezien ik nog steeds zo warm/zweterig ben met slapen(hormonen!!!!), was het een erg warme boel bij ons. Sorry ik heb niet alles terug kunnen lezen. Ik zag ook een mooie buik voorbij komen....
Hoi Meiden, Heb jullie weer opgespoord in deel 2 Zag een mooie buikfoto voorbij komen! Voor de 3 meiden die vandaag de geslachtsbepaling hebben: heel veel plezier!!! Ik moet nog een weekje wachten: heb er zin in! @aichaatje: fijn dat alles is goedgegaan...Nu lekker rusten en genieten!
Veel plezier dames met de echo's!! Degene die zich zo ander voelen, ben benieuwd of jullie n kindje vh andere geslacht krijgen! Adora zuur?? Jij krijgt echt wel n meisje hihi. Nog n bevestiging
Ha ha Lottie, ik ben echt benieuwd.. moet nog tot 8 april wachten Smile, wat naar dat je man in het ziekenhuis ligt met koorts, hopenlijk gaat het snel beter... sterkte meis
goeiemorgen!! hier toch overgegeven ondanks de meds. net wel muesli en yoghurt gegeten had ik zin in, gek!! echo's : veel plezier!! ik nog een week!!!!!!!!!!! ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!
Dus ik ben niet de enige die dat heeft ... ik word tegenwoordig rond half 5 uur wakker om te plassen en dan ben ik wakker. Tegen de tijd dat ik nét weer in slaap val gaat de wekker :x 3 geslachtsbepalingen vandaag: SPANNEND! @cos: fijn dat de druppels helpen! @aichaatje: hoe gaat het met je na de ingreep? LENTE!!!!! whiiiiiiii
Geslacht haha ik hoef niet echt meer te wachten. De nub geeft ook al n erg goed beeld een ding weet ik wel, als we ooit toch nog n derde mogen krijgen (denk t nie), dan laat ik geen experts meer kijken.
Smile Ja het gaat ben wel heel misselijk maar het spugen is nu al 2 dagen achterwege en dan is toch wel een hele verbetering.. Juffie Kut is dat he .. pff ik snap zo goed hoe je je voelt.
Ik baal van die meds. Op een ander forum zeggen die meiden van ja geef het nog een kans die meds. maar ik word er ook behoorlijk down/ afgestompd van.. Dus als het dan niet werkt, dan is het voor mij ook echt niet de moeite om te nemen.. Dan maar spugen en opgewekt toch? Ik ga zo dat spulletje halen wat je zei... Morgen probeer ik de emef. nog een keer, maar heb weinig hoop.. Weet nog vorige keer dat het ook niet voldoende werkte bij mij
Ja ik heb nu primperan..De eerste dagen kon ik alleen maar liggen met mn ogen dicht zo slap werd ik er van. Nu is mijn lichaam er aan gewent en gebruik ik het nog wel elke dag. Of het helpt geen idee ..Niet voldoende in elk geval.
Hop ik ook bij deel 2. Eerst ff ego, heb al een halve week buikpijn/krampen, maar elke keer als ik de vk wilt bellen heb ik weer van dat ik me aanstel en dat het erbij hoort, dus nog niet gebeld. Ook heb ik weer die ongi krampen terwijl die al weg waren een tijd. Geen bloed ofzoiets en qua ontlasting ben ik ook leeg want er komt niets meer ondanks de buikpijn. Voel ook nog niets en mn buik groeit ook niet (volgens mij) Zag een hele mooie buikfoto voorbij komen wauw zeg. 3 geslachtsbepalingen vandaag, geloof dat de 1ste al geweest is????? spannend hoor en voor die nog mogen veel plezier. @aichaatje, fijn dat het zo goed gaat met je en dat je lekker hulp in huis heb. @cos wat goed zeg dat het spugen gestopt is, helemaal super. Heerlijk schijnt het zonnetje hier en beter kan de lente toch niet beginnen???
Becky bellen! Anders maak je jezelf misschien onnodig helemaal ongerust! Als jij denkt dat t geen normale krampjes zijn dan echt even navragen sterkte!
Heb ff snel (ahunm) gebeld. Verbinding viel weg dus terug bellen en hele tijd ingesprek. Uiteindelijk weer te pakken gekregen en ik moet nu ff urine naar de ha brengen omdat ze aan blaasontsteking denkt. (heb ik dus nog nooit gehad en waar haal ik nu in godsnaam een klein potje vandaan??)
Kruidvat heeft ook van die potjes, staan bij de ZW testen enzo, 3 stuks geloof ik voor een euro of 1,20. Anders kan je ze ook bij je HA halen hoor.
heb gewoon een plastic bekertje gepakt. apotheek zit ff te ver weg dus dan blijf ik heen en weer fietsen. Wel een goed idee om het straks te halen voor het geval dat het nog een keer nodig is
Even een kort ego bericht! Net de geslachtsbepaling gehad en het kon haast niet duidelijker..... We krijgen een ZOON!!