nou meiden ik ga ff aankleden en heerlijk naar mijn paardtjes.. lekker ff rondje op het strand rijden met wat vriendinnen..
Rinke, ik ben jaloers op je! Wil ook zo graag weer eens paardrijden.... Toch maar eens overdenken als ik straks bevallen ben
Aichaatje@ Wat balen van je ouders! Met je dochtertje kan idd zijn dat het te saai voor haar is of dat nu met de zwangerschap alles is veranderd enzo. Ik merk zulke dingen gelijk bij m`n zoontje, hij is HSP, zij gedrag is ook zo veranderd de laatste tijd. Maar als ik met hem praat, gaat het meestal goed.
Ha Buuf hoe is het daar? Alweer rustig? Dat omschrijft mijn dochter ook wel aardig! (en mezelf) ga nog even brainstormen wat ik ermee ga doen nu! Het schooljaar is nog maar 2mnd, maar als dat nu betekent dat ze vd week weer met een slecht rapport komt ...
Hier weer rustig en het is lekker bij 1 keer gebleven , nou hopen dat het zo blijft! Heb m`n zoontje vrijdag wel thuis gelaten. Veilig bij moeders thuis! Stickerbeloning werkt hier heel goed. k`Moet zo nog zien hoe zoontjelief zich vanochtend heeft gedragen, want hij was wakker vannacht met groeipijn, dus moe en vanochtend nog wel met hem gesproken vordat hij naar school ging, dus hoop dat het geholpen heeft.
Stickerbeloning doen ze op school ook! Maar het punt dat zij veel mooier en beter kan dan een ander en dezelfde beloning krijgt werkt averrechts... hun krassen zij ook! Waarom haar naam schrijven kunnen de anderen ook niet. Waarom netjes eten doen de anderen ook niet etc etc En dat is dan net 4 jaar Fijn dat het weer rustig is!
Tja meiden...... Maar als zij op school toch zien dat zij verder is dan andere kinderen, is dat toch niet vreemd dat ze zich gaat vervelen?
Aichaatje lastig hoor ouders die niet lekker lopen. Hier zijn mijn ouders al gescheiden vanaf ik 12 was. Ik weet eigelijk niet beter. Maar het is een emotionele periode. Sterkte ! Juffie Leuk ik zou voor zwart gaan daar valt zilver toch meer op. Breastmommy fijn dat alles weer rustig is. TOch even spannend lijkt me. Hier gaat het wel mn ochtendroutine met overgeven is al geweest. Dus ik ga zo maar even proberen een koekje te eten. Ik vraag me echt af waarom dat gal zo nodig eruit wil. Want het is echt elke dag en ik lees het hier ook bij een paar dames. Heel apart. Het is hier weer heerlijk weer !
Cos, zit net te kijken naar je ticker, naar wat er staat, wat zul jij een wenkbrauw opheffen als je dat leest... Hoop zo voor je dat het snel overgaat!! Met m`n dochter was het bij mij na 4 maanden over, maar was ik nog gevoelig de hele zwangerschap.
Ja ik moet er wel om lachen haha.. Zelfs die gestoorde Gyn ( geloof me die man is echt niet gezond ) zei nog een weekje hoor dan voel je je vast beter. We zullen zien. Ik hoop het met de grootste hoop die er is. Maar als het niet over gaat dan pas ik me wel aan hoor. Het is nu al 8 weken zo dus daar kan dan nog wel wat bij. Nou we gaan toch de angelsound kopen eens kijken of dat wat is.
Ok meiden, thxxx kan dus wel mijn haartjes verven. Mooie gloed eroverheen voor de zomer.. @Breastmommy, gelukkig dat het weer rustig is!!! @Aichaatje, nee sorry weet helemaal niks van waardes. Kunnen jullie daar gewoon op zondags ook terecht in de ziekenhuizen? @Juffie, leuk dat je zo crea bent zeg! Ik ben dat meer met foto's e.d. Nou ik ga de tuin in, genieten van het heerlijk weer. Liefs
@Mik, onze zondag in Egypte is de vrijdag hier is alles gesloten op vrijdag en sommigen ook op zaterdag!
Dus als je een heel lang weekend wilt hebben moet op je op vrijdag naar Egypte gaan, op zaterdag naar Israel en op zondag naar NL.
Hoe zijn jullie twee eigelijk in het buitenland terecht gekomen ? Vakantieliefdes ? Ik vind die verhalen altijd heel mooi op tv hoe heet het grenzeloos verliefd en vakantieliefdes op zondag. Leuk
Ik was een vroege leerling, dus al op 18 jaar klaar met SPW. Had echt nog geen zin in een vaste baan, dus m`n moeder zei, misschien ga je wat reizen...(Heeft ze nu spijt van) Israel leek me wel leuk, aangezien ik Christelijk ben. Dus 3 dagen na m`n 19de verjaardag met het vliegtuig naar Israel, 3 maanden vrijwilligerswerk doen in de kibbutz. Daar heb ik dus mijn man ontmoet....tussen de koeien, in de stallen. Hij heeft er heel veel moeite voor moeten doen om mij te versieren, want ik had echt geen behoefte aan een internationale relatie, maar liefde overwint alles... Nu zijn we al weer bijna 14 jaar verder, nog steeds gelukkig, verliefd, getrouwd en bijna +3!!
Mijn ouders waren een paar keer naar Egy op vakantie geweest en hadden een aantal mensen leren kennen hier! Na veel verhalen gehoord te hebben ben ik een keer meegegaan! ML kwam met wat vrienden ons ophalen op het vliegveld... ik was gelijk smoor verliefd, hij ook! Maar we hebben dit lang verborgen gehouden ivm oa het leeftijdsverschil! Een half jaar later... konden we het allebei niet meer ontkennen en besloot ik voor een aantal maanden hier heen tegaan! Toen weer even terug naar NL om vervolgens helemaal hier naar toe te verhuizen! Dat was in 1999 Ik was ook 19 bijna 20 hihi