September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Angelsound, de uitvinding voor mij!
    Als ik onzeker ben luister ik zo 3 keer per dag... Gewoon heeel even....

Hoofdpijn, ook hier. VK zei dat je dan meer moet drinken en dat helpt bij mij wel.

Was vanmiidag ff pissed op mijn werk!
    Had vrijdag gemaild dat ik de hele dag vrij moet nemen voor het zh, krijg ik terug dat ik het voortaan eerst moet overleggen!
    Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar mijn zh is niet zo flexibel hoor! En al helemaal niet aangezien ik afhankelijk ben van een beperkt aantal artsen....
    Affijn, morgen maar eens een gesprekje met mijn teamleider, aangezien ik gelijk buikpijn had :(

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee hier is het ziekenhuis ook niet echt flexibel zij bepalen de datum als het ware en jij moet maar kunnen. Als je echt niet kan kunnen ze wel wisselen maar liever niet.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Starlady
    Ehm, ik ben niet in de war hoor;) Hij heeft WEL een website:D

Franka
    Hji heeft wel een website, dus ik had t niet verkeerd;)
    www.echobureaujankoning.nl

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Zijn hier ook dames die last hebben gehad van de verschuivingen in de buik ?

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jihoe :D :D
    Ik weet zeker dat ik de kleine voel in mijn buik :D Heel de tijd getril onder in mn buik :D
    Net duwde ik een vinger erop en kon het zelfs licht voelen :D
    Wauw, echt super weer!

6. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Leuk Jolan, ik vind het ook een soort trillend gevoel... net alsof een mobieltje op trillen staat :D:D:D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahahah een trillend mobieltje in mn buik :D
    Ik vind het alsof er een spiertje trilt.

8. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Zo wat een prijzen voor een echo!!:$

Hier betaal je 44 Euro (de rest vergoed de verzekering) voor de nekplooimeting en heb 8 fotootjes gekregen. Had ook nog wel kunnen vragen om meer...
    Dan heb je de "vroege ledematen echo", (ong. 14 weken) gaan ze kijken of alles er op en er aan zit, inwendige en uitwendige ledematen. Met DVD en 3/4D ligt er wel aan bij welke gyn je dat doet. Dit kost 22,5 Euro + de rest betaalt de verzekering.
    En dan met 20 weken is er de "late ledematenecho" en die is gratis, daar krijg je alleen foto`s en geen DVD.

Cos : Knuf! Wat balen!

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

leuk leuk leuk!!!!!

ik heb het idee dat ik ook de kleine voel in mijn buik... heel af en toe. dit zei ik op mijn werk en daar werd door de meiden gezegt.. nee dat kan nog niet zo vroeg..........;)

10. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hoe bedoel je verschuivingen?

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja hoor, dat kan best. Er zijn hier meiden die het al met 14 weken konden voelen.
    Bij mn dochter voelde ik het met 16 weken zeker, en daarvoor had ik ook al een vermoeden.
    Geweldig toch:D

12. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wat leuk meiden!! Kan best hoor, vooral als het je 2de zwangerschap is, omdat je het dan eerder herkent.

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ja ik vind het helemaal geweldig hihi voor mij is het de eerste..

14. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ik had het vd week, echt een klein vlindertje, maar daarna niet meer gevoeld, vind het zo heerlijk die kleine schopjes!!:)

Behalve als ze hikken! Dochterlief hikte de hele tijd, kon er niet van slapen, met schoppen kun je anders gaan liggen of even met de buik spelen en dan houd het op of gaat het door op een andere plek, maar met hikken, dat gaat maar door!;)

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat klopt, de echo voor geslacht is goedkoper en korter. Wij hebben daarom wel een langere gedaan van 30 min met geslacht...

@Lottie...aan het aftellen?

16. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wat spannend allemaal met de echo`s!!

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Cos, weet niet of je er voor openstaat maar heb je ook iets alternatiefs geprobeerd? Om je hormoonhuishouding in balans te krijgen?

@Loepie, super dat je ook mee wilt doen.
    Gaan we een mooi doosje maken voor Aichaatje...

@Breastmommy, denk dat je mijn vraag hebt gemist. Maar ik vroeg aan jullie (Aichaatje en jou) welke taal jullie met je kids spreken?

Wat betreft Angel Sound, ideaal ding. Ik heb m via Vos MEdisch besteld, met 2 hoofdtelefoons (kan mijn zoontje of man ook meeluisteren). Snelle bezorging en garantie.

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Juffie, hoe gaat het met je blaasontsteking?
    Ik had zaterdag ook het gevoel dat ik een ontsteking kreeg, dus heb citroenen gehaald en veel water met citroen gedronken, werkt goed. Het gevoel is nu bijna weg.

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou verschuivingen bedoel ik meer mee dat mijn darmen ofzo aan het verplaatsen zijn .. Het lijkt wel of dat allemaal een ander plekje krijgt.

Wat bedoel je mik voor spul ?

Ik heb nu homeopatische druppen tegen de misselijkheid. Het helpt wel ietsje maar het blijft een drama.

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid

Hier hetzelfde verhaal.............. verveel me dood en was opvouwen, strijken enzo wat ik hier echt moet doen heb ik geen zin in!!

We hebben sinds vanmiddag wel een AUTO ben zo blij blij blij ben zo blij!!!

Deel Deze Pagina