Ja erg he? Christian mn zoontje hield zn beentjes er stijf voor en dit boefje de navelstreng... Maar ik ga hem vannacht goed toespreken want nu kost het geld
Dat dacht ik dus ook, maar er bleek een folie om de batterij te zitten waardoor hij nog geen contact maakte... heb je die wel gezien?
Leuk, misschien kunnen we even pb-en, dan blijft het een verrassing wat ze krijgt @Aichaatje als je nog voorkeur hebt voor dingen die je daar niet kunt krijgen is het nu een moment om te spammen Misschien ook leuk iets te doen voor je buurvrouw... rinke, dat was jij toch?
Hihi die teletubbies Mn zoontje is gewoon gehypnotiseerd Grr ik kan mn oude paspoort nergens vinden... HEb ik weer hoor.. Verder heb ik alles al gedaan van mn te doen lijstje
Joh, je hebt helemaal gelijk...Gek dat er dan via google helemaal niets anders te vinden is als zijn contactgegevens! Heb gelijk even gekeken! Dank je wel Lottie Vanavond is het zover!! :O
Ben pas net thuis van school hahahaha. Heb mn tijd staan te verlullen zeg. Zit nu net aan bakkie thee en ineens plopperdeplop. Zou ik het dan nu ook mogen gaan voelen???? 3 geslachtsbepalingen vandaag, wat spannend weer en veel plezier dames. Moet ff flink aan de slag in mn huissie, mn ouders komen het weekend dus moet het spik en span zijn. (wat voor mij nogal moeilijk is) @juffie als je je paspoort echt niet kan vinden moet je hem als vermist opgeven bij het politie bureau en met dat bewijs kan je pas bij de gemeente een nieuwe aanvragen (+ extra kosten ivm vermissing) Heb ik ook een keer gehad namelijk. HIer schijnt het zonnetje iig weer ff, ziet er alweer een stuk gezelliger uit.
Ff een tip misschien voor de shopgrage dames Ik hoorde net dat hans textiel stopt en nu is het 2de artikel gratis. Ik ga denk ik vrijdag ff op de fiets kijken voor wat babypakjes. Gewoon lekker neutraal, dan kan het alle kanten op hahahaha
Ja, inderdaad! Wat duurt de dag lang he zo met dat wachten IK ben heel benieuwd, maar hou er ergens wel rekening mee dat er niets te zien is...Mijn zoon lag er vorige keer met de 20 weken echo ook niet goed voor: had zijn beentjes gekruist! Daarom deze x een eerdere echo: wil het nu zeker weten Ik denk zelf weer een jongetje en mijn man denkt een meisje. Vorige keer dachten we allebei een jongetje en hadden we gelijk, maar deze x heeft dus maar 1 van ons gelijk haha!
ohh juffie eigenwijsje hihi .. jammer dat je t niet kon zien.. op naar de pretecho morgen ohh rinke die wil ik ook nog zien , gooise vrouwen ! rijkie , spannend vanavond ! ennuhh bakse ! aichaatje waist meis ? becky , leuk dus ook waarschijnlijk mini beebje aant voelen ! ik mag niet meer shoppen van Ferdi * mn vriend hahahah !
@juffie: balen dat er niets te zien was gisteren, maar wel super dat je dan morgen gelijk al terecht kunt! Nu wel meewerken hoor baby!!
Ik heb alleen een piepklein shirtje gekocht met "papa's kanjer" erop voor de verjaardag van mijn vriend Ik wil pas gaan shoppen als ik het geslacht weet nog 1 weekje wachten^^
@ Lydia Verleidelijk he shoppen.. EN nu zijn het mamamazzeldagen bij prenatal Zo ik zit ff havermout te eten, in de hoop dat de misselijkheid zakt.. Dan effe was opvouwen.. @ Franka Mn man dacht dat hij in één van mijn 100 tasjes zit haha Moet deze week dus goed gaan zoeken.
@rijkie, hoe maak je die nasi dan??? Ik maak wel eens javaanse bami maar nasi he ik nog nooit gemaakt. (hub is surinaams) Heerlijk vind ik die gerechten vooral roti maar dan kan ik echt niet maken.
@ Loepie Lief shirtje is dat he? DIe heb ik nog in de schuur liggen van mn zoontje ik heb er ook een met mamas kanjer.. stond hem zooo schattig! Mn buikje begint te komen
nog niks gekocht.. ! haha ik heb zowat alles al joh incl veeeeeeeeeeeel te veel kleertjes ! ( zijn ook allemaal zooo schattig !! ) en die prenatal mazzeldagen wat een shitstreek ! heb daar afgelopen weekend voor 130 euri kleertjes gekocht !