September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Pindaatje
    Van harte met jullie blauwe wolk!! Wauw!! Wat superleuk!!
    Veel plezier met shoppen :D

Idd potjes kun je overal kopen, maar goed dat ze je op blaasontsteking controleren!

2. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Gefeliciteerd pindaatje!!!! Was dat ook wat je zelf dacht of wat ze voorspeld hadden?

edit: zie nu staan dat de nub experts ook een jongen voorspelde :) heel goed!

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    :D een zoon gefeliciteerd !!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pindaatje
    gefeliciteerd!! Foto:D!!!!!

5. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

yééééeé pindaatje, wat zal je man ook blij zijn, nou meid klim maar samen met hem op die BLAUWE WOLK...

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @pindaatje: gefeliciteerd: een zoon! Leuk! Is het koningskoppel compleet :D

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    leuk een zoon!! hihi

8. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ja mn man zag ik helemaal glimmen toen het duidelijk was dat het een jongen was haha.

Dit is een foto van de echo, hoop dat jullie het kunnen zien ;)

9. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @pindaatje, gefeliciteerd, een zoon wat gaaf zeg, ML helemaal blij natuurlijk (zou met een dochter ook zijn hoor;))

(hihi het eerste geslacht van de septembermama's 2011 is dus nu officieel bekent:p)

Heb net ff mn bekertje bij de ha langsgebracht en over een half uur mag ik bellen voor de uitslag. Heb van de assistente 2 potjes meegekregen dus die maag ff goed opruimen in de kast.
    Heerlijk gefietst, is toch ong 15 min fietsen naar de ha en terug weer maar met het zonnetje is dat heerlijk alleen wel erg warm dus zo maar ff mn winterjas verruilen voor mn bodywarmer.

10. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    @ pindaatje
    GEFELICITEERD op de blauwe wolk!!!!!!

Hier heb ik morgen een echo en controle bij Gyn, las dat ze bij 15 weken ook soms al iets kunnen zien dus ik hoop dat we morgen ook een aanwijzing krijgen!!

Geniet ervan en shopse!!

11. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    O ja nog effe vraagje.......... nu we de geslachten dadelijk gaan weten wanneer moet je naar geboortekaartjes gaan kijken en bestellen??

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @rosa: kun je bestellen wanneer je wilt. Zou het wel ruim van te voren doen ivm een proefdruk toesturen enzo...Ik heb vorig jaar in januari de kaartjes besteld en was in april uitgerekend. NU heb ik het kaartja al wel uitgezocht, hoef alleen nog te bestellen...

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rosa
    Het kan idd dat ze het al kunnen zien, als ze dat ook willen doen;). De kaartjes kan je bestellen wanneer je wilt. Ik had ze 6 weken van te voren besteld geloof ik, of 4 weken.
    Ik heb nog geen kaartjes bekeken...wil eerst ook het geslacht zekerder weten

14. Pindaatje

Becky, ben benieuwd naar de uitslag! Ik laat het iedere 4 weken controleren voor de zekerheid...

Geboortekaartjes, we hebben al wel iets gezien wat we leuk vinden maar we hebben er nog ruim de tijd voor! Rond 30 weken ga ik me daar wat meer in verdiepen...

Ik heb trouwens een voorliggende placenta, wat ik al dacht... Dat verklaart waarom ik nog (bijna) niks voel.. Wel heel erg jammer hoor, maar ik zal geduld moeten hebben...

Fijne dag meiden en thanks voor de felicitaties!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pindaatje/voelen
    ik heb ook nog maar erg weinig gevoeld vind ik toch wel. Denk ook aan een voorliggende placenta, maar hoeft niet want het is ook nog best vroeg bij mij;).

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ah dat voelen komt wel ! Straks kan hij je nog vaak genoeg plagen !

Ik voel hier beeb al wel heel duidelijk ploppen en friemelen gisteren heel erg ik had in bad gezeten met de bubbels aan. Zal die wel even flink wakker van geworden zijn.

Ik wil het kaartje zelf ontwerpen en dat hier want ik vind die prijzen wel aantrekkelijk. Geboortekaartjes online versturen

Maar ik wil toch eerst weten wat het is en dan tegen de 30 weken ga ik wel ontwerpen ofzo.

17. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Pindaatje!! Gefeliciteerd, kunnen nu genieten van de blauwe wolk.
    Wel erg leuk voor jullie een dochter en een zoon.

Hoop dat t bij mij ook duidelijk zichtbaar is over 3 weken.

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Meiden ik heb het volgende op onze zwangerschapspagina gezet,
    voor sommige die zich wel aangemeld hebben maar wij nog niet weten wie ze zijn:

Vraagje:

Zou iedereen die zich aanmeld voor deze pagina, ook het
    forum wie is wie in willen vullen.
    we zijn met 29 leden en 20 hebben deze wel ingevuld.

Dan kan iedereen een gezicht op plaatje bij elkaar plaatsen en welk verhaal(alle gesprekken op zp) bij wie hoort.

Iedereen alvast bedankt.

Groetjes

19. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Pindaatje wat leuk een knul! Gefeliciteerd!

Hier ook de geslachtsbepaling gehad en ook bij ons was het overduidelijk:

Wij krijgen er een jongen bij! Echt super leuk, ik was alleen wat verbaasd omdat ik heel sterk dacht dat het een meisje is. Bij mijn zoontje klopte het voorgevoel ook. De echo was echt heel leuk en een hazenlipje is al uitgesloten (is mijn man me geboren) Het kindje weegt nu 142 gram :D

20. Pindaatje

Heerlijk hoor Cos, dat je de beeb zo goed voelt! Dat komt bij mij ook vast snel ;)

Smile, hopelijk is het bij jou over 3 weken goed te zien!

Zal Mama79 het al weten??!!

Deel Deze Pagina