GEFELICITEERD, jullie ziiten oop lekekr op de Blauwe wolk nu!! Wat goed dat ze hebben kunnen zien dan een hazelip uitgesloten is. Tot nu toe al 2 jongens bij de geslachtsbepaling. Zal Lydia dan een meisje krijgen zoals bij nub voorspeld was........
Gefeliciteerd mama079!! Mijn gevoel zei ook weken lang meisje, maar hoogstwaarschijnlijk is het toch echt n jongen ook hier
Mama79, we hadden bijna tegelijk gepost, ik vroeg me net af of je al wat wist! Super leuk, zitten we allebei op een blauwe wolk!! Gefeliciteerd!
Pindaatje Ik aan de ene kant ook, aan de andere kant moet ik even wennen aan het idee eerst. Kreeg namelijk 19 meisjes reacties en maar 2 jongens. En nu vond ik nog een plaatje op de dvd en dat lijkt een jongensnub. Alleen zat de navelstreng wel helemaal om de beentjes heen en er tussendoor. Maar ja, als het toch echt een mannetje is dan vind ik t grappig dat ik gelijk had en 19 experts niet hahaha. 5-6 zeiden zelfs 90-95% meisje!! En toch dnek ik dat ik gelijk heb nu
Spannend hoor Lottie! Nog heel even geduld. We hadden al heel snel meisjesnamen bedacht, maar denk dat 2 jongensnamen (we doen een dubbele naam) een stuk moeilijker wordt, zeker omdat we de naam van ons zoontje nog steeds de naam vinden!
@Smile, beterschap voor ML! @Becky, heb je al uitslag? @ Pindaatje en Mama79 BOYS ... wat leuk! zal september een jongensmaand worden??? Hier vreselijk lui vandaag en kan niet wachten tot contole van woensdag... heb bevestiging nodig dat alles goed gaat!!
Even update: Vanmorgen terug naar huisarts ivm ziek voorhoofdholte- keel- en oorontsteking. Urine afgegeven, wss een blaasontsteking. Pff wat kun je nog meer hebben. Voelde me zo pff lusteloos, etc. antibiotica gekregen. Alles wat ik at kwam er na een uur weer uit. Bah... Vanmorgen dus terug moeten komen, weet urine afgeven. Wat op kweek was gezet duide op geen blaasontsteking. Alleen vonden ze ook nu (net als vorige week) zagen ze eiwit in de urine. Voor controle doorgestuurd naar gyn vanmorgen. Controle gehad en een mooie echo + hartslag gehoord. De baby lag op groei, 15w1d kwam het hoofdje op uit en dat klopte precies. Ik dacht zo, naar aanleiding van de vele mk's dat omdat ik niets binnenhoud (overgeven en diaree), dat het schadelijk kon zijn voor de baby. Alles was goed, geweldig. Had na de laatste echo geen echo meer verwacht, tot de pretecho. Nu dus toch een kiekje tussendoor... Verder is er bloed afgenomen waarvan ik vandaag nog tussen 1330 en 1630 uur een telefoontje van krijg met uitslag ervan. O.a. op pre eclampsie e.d. wordt er nu gecontroleerd. Pfff... Morgen om half 9 de gewone controle. Zodra ik meer weet, laat ik het nog even weten... Heb net wat yoghurt op en ga nu even rusten. Ben moe...
@starlady: jeetje klinkt heftig allemaal; veel tegelijk! Doe lekker rustig aan en ik hoop dat de uitslagen allemaal goed zijn!
jeetje Starlady jij krijgt het ook niet voor niets ik hoop dat je je snel wat beter voelt en een goede uitslag van je bloed krijgt! Wel leuk dat je nog even hebt mogen spieken!
@Mama079 Super wat leuk ook een jongetje!! Nou nou wat een blauwe muisjes moeten we hier gaan strooien in dit forum!! Hihi!!
Ik was al in je topic aan het spieken leuk een broertje voor je zoontje Mijn oudste wilde alleen maar een broertje, haha... en nu wil hij weer een broertje, omdat hij zo gek is op zijn kleine broertje
Mijn dochter is er van overtuigd dat ik een jongetje krijg! hihih Heeft er iemand een leuk idee om zelf geboortekaartjes te maken of iets ipv?
Starlady, balen van je blaasontsteking... wel fijn dat je zo goed onderzocht wordt doordat er ook eiwitten gevonden zijn *veel sterkte meis*!! Wel... Superrrr dat je kleintje het zo goed doet