September mama's 2011 !! DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    KNUF!! Lekker rustig aan doen!
    Heeft ze een heel stuk geknipt?
    Aviv had vorig jaar een week voor de bruiloft van m`n schoonzusje een hap uit z`n pony geknipt...:(

Gelukkig valt dat hier nog wel mee! Heb ook nog heel voor een jongen en een meisje, maar in Nederland heb je gewoon leuker spul en goedkoper en betere kwaliteit! Mijn moeder koopt meestal wat kleren voor de kids en ik krijg van m`n zus de kleren van haar jongentjes tweeling. Maar idd als je leuke kleren wil is het kapitalen ja!

Cos@ Is de soep binnen gebleven?

Denise@ Gefeliciteerd met je kleine prinsesje!!!:)

Kim, Babyleewtje, Mik en Fruity... heel veel plezier:)!

2. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Haha dat heb ik vroeger dus ook een keer gedaan! Ik heb er nog een foto van met een hele grote pleister op mijn kin! :p

3. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    goh we kunnen zodadelijk nog een girlband beginnen met al die meiden hihihihihi....

geniet maar fijn van die roze wolk!

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ahhhaaa ja het kan echt gevaarlijk zijn. Leek ook wel of hij ineens bij het glazen plankje kon waar dat ding op lag.

Geen litteken?

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

ja en dan mijn meisje er ook bij...

pfff ben gewoon nerveus haha

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    nee niets aan over gehouden gelukkig!

7. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik zie alweer een meid erbij: Gefeliciteerd :D

Voor iedereen met een echo vandaag: Veel plezier, spannend!

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Voor jou schiet het ook op Loepie zie ik...5 april. Hoelaat moet je?

9. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    16 uur pas :( dus de hele dag spannend! Ik ben écht zó nieuwsgierig!!! Ik hoop dat het beebje meewerkt!

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Goedemorgen meiden!!!!
    Ik was om 7 uur alweer wakker, lijkt de laatste tijd steeds vaker zo te zijn, ook al kan ik uitslapen...
    Misschien is mn lijf zich al aan het aanpassen aan mn toekomstige ritme, weinig slaap en veel wakker... :p
    Ik heb weer late dienst vandaag dus ga een beetje rustig opstarten en daarna aan het werk...

Meiden met echo's en controles, succes en veel plezier!!!

11. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@aichaatje .. meis echt rust houden hoor !! laat de boel lekker de boel en ga maar aan leuke dingen denken (al weet ik hoe makkelijk dat nu gezegd is ! )

@cos... hopelijk was dit het eerste goede van een hele hoop goeds :) weer lekker "normaal" gaan eten ! (misschien kan je wat van mijn eetlust krijgen die is niet te stoppen verschrikkelijk ! )

@iedereen die ook een echo heeft vandaag veeeel plezier !! ik mag helaas pas om 21:15 !

@de rest-... sorry maar ik ben nu echt al weer vergeten waar het allemaal over ging !! wat een zeef ben ik ook :(

@mezelf ;) ik heb vannacht echt verschrikkelijk liggen dromen .... hoe kom je er soms op ! mijn oma rookte een sigaar ... mn kleren waren kwijt ... en ik ging samen met mn vriend in een tank naar de verloskundige :D

Fijne dag vandaag !!!

12. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    haha leuk he die dromen, ik heb vannacht ook voor het eerst een babydroom gehad. Ik droomde dat ik was bevallen en de kleine wilde laten drinken, maar de baby sprak tegen mij alsof het een volwassene was en zei "ik zeg zelf wel wanneer ik honger heb!". Ik stond helemaal perplex en voelde me heel nutteloos haha

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Soep is er gisteren in gebleven. Wel met moeite. Vanmorgen was het wel weer raak brrr.

Aichaatje je moet echt kalm kalm kalm doen.

Juffie jij was 31 Maart jarig nog gefeliciteerd meis :D

14. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Soep is er gisteren in gebleven: YEEEEEEY :D Wel met moeite. :)
    Vanmorgen was het wel weer raak brrr: neeeeeee! :(

Juffie jij was 31 Maart jarig nog gefeliciteerd meis :D: Ow gefeliciteerd dan nog!

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Juffie, nog gefeliciteerd met je verjaardag en een mooie dag morgen :):):)

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    even een vraagje tussendoor:
    vanaf zondag leek mijn buik als een ballon op te blazen (proud me! kon eindelijk de kleinste buikband aan en een fijne positiebroek), en vanmorgen bijna zo plat als 3 maanden geleden. iemand enig idee hoe dat kan? door de hormoonwisseling van deze periode?

17. marlies85

marlies85 Niet meer actief

morguh!

Meiden met controle's en echo's veel plezier vandaag!

Fijn dat de soep binnen gebleven is Cos, alleen jammer dat het vanmorgen dan weer raak was.

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen meiden,

@eten missen: hier helemaal niets aan het missen: ik drink nooit en ben ook een moeilijke eter, dus ik lust geen vis, geen rood vlees, geen filet american...wel makkelijk want ik hoef dus nergens op te letten :D Wel vervelend voor de meiden die dat wel moeten :D

@adora: wat knap dat je al je kinderen zo lang hebt gevoed/gaat voeden...Ik zou dat niet vol kunnen houden...Heb Tomas 4 maanden borstvoeding gegeven en daarna ging ik weer aan het werk...Was wel blij mijn lijf weer voor mezelf te hebben....

@momhairy: zal je op de lijst zetten!

@djones: sterket meis!

@jolan: paracetamol kan geen kwaad. Je mag er per dag 8 hebben ( 2 tegelijk per 6 uur)...Niets om je druk om te maken :D Als je langer als een week 8 per dag gebruitk, zou ik even de HA bellen voor overleg...

@mango: had je gegevens gisteren al op de site bijgewerkt :)

@aihaatje: rustg aan doen hoor meis! Fijn dat alles goed was, maar let wel op jezelf!

@denise: leuk een meisje! gefeliciteerd!

@meiden met een echo vandaag: veel plezier!

ga nu even de site bijwerken :) tot zo

19. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Juffie nog gefeliciteerd!!

Cos@ Fijn dat de soep is binnen gebleven, balen dat het vanochtend al weer raak was.:(

Babydromen@ Ha Ha apart is dat he? :)

Heb vannacht nauwelijks geslapen, geen idee waarom, maar door slaapgebrek dus kotsmisselijk.
    Omdat ik zo duf was, niet opgelet dat het 1 April was en man heeft me vanochtend dus behoorlijk beet genomen.:D
    Daarna belde me schoonvader op om me beet te nemen en hij wou z`n verhaal beginnen dus heb al gelijk gezegd : Ha Ha 1 April.....
    2 keer zal het me niet overkomen!:D;)

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    goede morgen meiden..

IK rol net pas mijn bed uit... ;)

cos: jammer dat het vanmorgen niet goed ging, maar die soep is wel al in je lichaam opgenomen :):) misschien wat vaker soepje proberen??

verder allemaal prettige dag!!

Deel Deze Pagina