Ha meiden, Ik schreef mee op een ander forum, maar ik zie dat iedereen hierheen is verhuisd... Pas ik er nog bij ? Ik ben niet de meest fanatieke schrijver, maar volg alles wel trouw Ik ben trouwens 5 september uitgerekend. Geniet van jullie zwangerschap!! Groetjes, Mom2be
Jazeker welkom en gezellig dat je mee komt kletsen Je kunt Franka83 een pb'je sturen, ze verzorgt de lijsten met uitgerekende data en afspraken In haar handtekening vind je de link naar de lijsten..
welkom want2be!! nou niet te veel schrijven vandaag.. ik ga naar mijn werk anders moet ik straks weer zo veel terug lezen hahah
Ik heb het ziekenhuis gebeld. Ik voel me totaal niet goed en de hele week zit ik op 2 / 3 keer spugen per dag. Ik word zo door de VK terug gebeld waar ik moet komen deze keer.
@cos . sterkte !! leek het gisteren nog een beetje de goede kant op te gaan met je mini kopje soep .... echt super vervelend voor je !! @want2be .. welkom !!
cos, sterkte en dikke knuf! Meiden, dochterlief heeft wat uitslag in dr nek zitten. Ben een beetje huiverig voor 5e ziekte...... iemand daar ervaring mee? Is het dan over het hele lichaam of kan dat ook op 1 plek zitten?
nee indd niet erna .. eerst spekjes en ei fruiten ( met kruiden ) , dan room erbij , dan spaghetti en dan ei erbij .. dan bakkken dat het ei gaar is en klaar even simpel gezegt
hee meiden hoeist heir .. hier aan werk ( nu pauze ) dus even bijgelezen . Cos hoeist met jou ?? aichaatje fijn dat het enigsins goed was.. alleen je MOET rustig aan doen meis.. doe nu niet zo eigenwijs denise , weer een meisje ! leuk aichtaatje ! , oehh ! met n nagelschaartje !!.... foeii Tab , hmm wat gek .. nu misschien je darmen op zn plek ? k weet t ook niet.. juffie nog gefeliciteerd ! Cos , toch niet zo goed begin dus vandaag.. welkom want2be Haha , breastmommy moet je wel vertellen wat ie dan heeft gedaan he ?! Jolan , 5e ziekte zijn rode vlekjes toch ? .. anders ff googleen / huisarts bellen ..
Pffffffffff ben weer bij!! Moest teruglezen vanaf pagina 137!! Nieuwkomers welkom! Verder weet ik niet meer waar ik op moet wilde reageren behalve dat ik het bericht van zuurtje wel grappig vond. Als we dadelijk allemaal met verlof zijn en effe gaan plassen - 2 pagina's gemist.... hihihi ben ik blij dat ik nu blaasontsteking heb, hopelijk is het tegen die tijd over en hoef ik niet zo vaak hahahaha. Ik ben buddy met Lydia1986 zag ik - GESELLIE!!! heb je uitgenodigd als contact/vriendin hier! Gisteren weer geholpen bij mijn vriendin met de twins, echt zo leuk, ze lachen en brabbelen er flink op los, ze zijn nu bijna 4 maanden. Babykamer schiet hier al aardig op, volgende week wordt et laminaat gelegd en over een paar weekjes komt het kamertje al, kan niet wachten met inrichten, in een kleine kamer (mijn werkkamer) staan nu alle gekregen en gekochte spulletjes opgeslagen, een grote uitdragerij!!! Al veel cadeautjes en kaarten gekregen zal vanmiddag weer effe wat foto's op hyves in mijn album plaatsen. Druk weekend voor de boeg dus laten we zeggen allemaal max 1 bericht per dag hihihi hoef ik niet zoveel terug te lezen!! Grapje, klets maar!!!! ((((((((((hugs))))))))))
Zo ben weer thuis. Dietiste stond al klaar met de sonde. Alleen mn urine moest nog getest worden op ketonen. Die waren negatief. Dus had de dietist zoiets van dan krijg je nu ook niet gelijk een sonde.. Ik heb de ketonen test mee naar huis gekrgen zelf moet ik nu 2 keer per dag testen. Als hij ook maar 1 keer positief is. Word de sondevoeding in gang gezet. De Gyn blijft er van overtuigd dat het met 16 weken heel goed over kan zijn. We shall see..
Hoi allemaal! Al eventjes kletste ik mee op het andere septembermama forum, maar geloof dat er hier meer leven is Dus ik kom hier ook gedag zwaaien en kijken of ik het kletsen hier bij kan houden Ik ben trouwens Maaike, mama van Tygo die net een jaar is geworden en ben 18 september uitgerekend van ons 2e wondertje! Na 2 mooie echo's wachten we nu op de 20weken echo 2 mei. Groetjes Maaike
Welkom Maaike ! Het kletsen gaat hier soms heel hard stelletje kletskouzen haha Ik blijf er bij dat mijn ketonen goed waren door de soep van gisteren. Denken jullie ook niet. Dus ik probeer gewoon vanavond weer een iniminie kopje soep. Verder maakt het volgens de Gyn en Dietiste niet uit wat ik eet. Al is het alleen snoep. Zolang de ketonen goed zijn heeft mijn baby nergens last van.