@ Lottie super spannend morgen zeg!!! Ik kom morgen avond kijken bij je Heb een vrijgezellen feest dus ben laat thuis. Maar heel veel plezier en geniet van de echo!!! @ Aanvulling 5e ziekte! Als je weet van je zelf dat je het wel eens gehad hebt dan kan je het niet nog eens krijgen! Ik werk in een KDV en heb me er voor laten testen, ik heb het gehad dus ben er immuun voor. Dus je kan je laten testen! (bloedtest)
@mik, ja ben dierenartsassistente! Krijg volgende week de uitslag, en als ik besmet ben.... ach wil er liever niet te veel aan denken, zal wel medicatie krijgen dan... We zullen het wel zien!
Laten we maar hopen dat je lichaam zelf ook al veel buiten houdt! Kon me herinneren omdat jij af en toe zelf naar je beebje spiekt he hihi...
Hey meiden! @ Maaiky en Want2be, leuk jullie hier weer te zien Het was op het andere forum behoorlijk stil he? Ik schrijf hier nu al een hele tijd inmiddels! @ Mik, gefeliciteerd, een meisje! Mijn zoon heeft het straks voor het uitkiezen hihi. @ Cos, oei het gaat dus nog steeds niet goed! Hopelijk heb je geen sonde nodig! Sterkte meis. @ Jolan, klinkt iig niet als de 6e ziekte! Heeft mijn dochter vorige maand gehad, dat begint met een aantal dagen koorts en als dat verdwijnt, verschijnen er vlekjes op de romp en in t gezicht. Ik hoop dat het niet de 5e ziekte is dan, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee dus kan het je niet zeggen! @ Hier, ik heb vanmiddag een bekkentherapeut gebeld voor een afspraak.... Het begint steeds meer pijn te doen
haha meiden geloof dat ik moet stoppen met werken.. (wil ik hier alles zo snel bij houden hihi) link het ik bij mijn favorieten gezet! waarom mag ie trouwens niet in je handtekenning?? geloof weer een paar meiden (groot en klein) erbij!! leuk gezellig wees welkom! cos.. wat onwijs vervelend.. hopen dat soepjes het goed blijven doen.. kan je wel "gewoon" drinken? ik ga zo voor het eerst in een paar weken weer gezellig even naar de kroeg.. ik word steed minder moe het zal geen 3 uur worden maar een uurtje of 12 word wel wat voor mij lijk wel een ouder dame hahah
Mijn ha is niet zo van de bloedtesten geloof ik..... Mijn moeder weet niet of ik het gehad heb, heb wel dat soort kinderziektes gehad, maar of de 5e ziekte er ook bij heeft gezeten weet ze niet (en dat kan ik me ook best voorstellen....)
Ik denk dat wij ook een zoontje krijgen. Ik heb al steeds het gevoel en mn man zei het ook vanavond. Ben erg benieuwd, nog een weekje wachten veel plezier lottie!
Ha ha ja idd, jouw zoon heeft keuze genoeg met al die meiden hier. heel verstandig dat je een afspraak hebt gemaakt bij een bekkentherapeut. Wanneer moet je?
Ik kom even een ego berichtje doen hoor Maar bij ons is het duidelijk een JONGEN ! dat trekt alles hier weer een beetje in evenwicht
Lottie veeel plezier morgen!! Hier is het toch wat later dan 12 uur geworden.. Was zo gezellig, veel mensen weer mee gekletst.. Iedereen nieuwschierig hoe het is, en hoe je buik er uit ziet echt grappig... Slaap lekker allemaal