Goedemorgen meiden.... Gisteren een late dienst gehad en vannacht waardeloos geslapen... Heb fikse pijn in mn flanken, brrr... Hopelijk kan ik vandaag een beetje teruglezen, maar op iedereen reageren is volgens mij onmogelijk!!! Lottie, heel veel plezier bij de echo vandaag, ben benieuwd of jullie ukkie nu wel goed wil laten zien wat het is...
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Lottie 02-04-2011 Geslachtsbepaling 11.45 Heel veel plezier!! Goedemorgen allemaal!
Babyleeuwtje van harte met je blauwe wolk!! Superleuk!! Lottie: Spannend meid!! Ik hoop dat ik dan nog geen visite heb en dat ik ff kan spieken Ego: Bij mij een drama, gisteravond heel erg overgegeven, avond eten bleef niet binnen Nu zit ik er ook weer tegen aan te hikken.. Ga zo hapjes en cakjes maken, er komt toch wel een beetje visite, ik hoop lekker buiten te kunnen gaan zitten, het wordt mooi weer
Thanks all ik ben zelf ook weg vanmiddag, dus weet niet wanneer ik hier ben! Juffie hè bah wat rot! Sterkte hier amper geslapen door kriebelhoest
veel plezier lottie @babyleeuwtje, een jongen leuk zeg @juffie, aah rot voor je zeg, hopenlijk voel je je ondertussen wat beter!
Nog maar heel eventjes lottie !! Juffie toch dikke knuff vanuit hier dat je een leuke dag mag hebben. Babyleeuwtje gefeliciteerd met je blauwe wolk
Veel plezier Lottie, ik hoop dat ze het deze keer goed kunnen zien Juffie, wat naar dat je nog steeds moet overgeven Ik wens je een gezellige dag vandaag en hoop dat je je snel beter voelt Babyleeuwtje, wat leuk dat er een klein jongentje in je buik zit.. nu kun je lekker gaan shoppen ook voor jongens krijg je hele leuke kleding Ikzelf heb 2 hele lieve jongens
@babyleeuwtje, leuk een knul! @lotti, hopen dat de baby meewerkt vandaag, ben wel erg nieuwsgierig... @juffie, hopen dat het zonnetje jou een beetje beter kan laten voelen, en veel plezier vandaag! ik kom waarschijnlijk vandaag niet veel online, omdat ik lekker van het zonnetje gaat geniet... dus een fijne zonnige zaterdag aan iedereen gewenst!
Mich gaat vandaag 1 kant van de schutting plaatsen en ik ga ook heerlijk genieten van de zon en de warmte !
Goede morgen allemaal, Juffie wat vervelend! Hoop dat het vandaag wat beter gaat met je. Ik heb het ideee dat veel meiden van het lekkere weer gaan genieten vandaag!! Het word het heerlijk. Als het goed is..
Wat leuk al die geslachtbepalingen! Leuk om zo met jullie mee te leven... Geniet ervan... nu kan het shoppen echt beginnen! (Als het goed is weet ik het 15 april, dan wordt er weer een echo gemaakt)
Tnx meiden, Nou ik ga medicijnen innemen,want dit gaat zo niet Loop de hele ochtend al te braken, zelfs de thee blijft er niet in.. Mn maag is erg van streek.. Kan het nu niet gebruiken want moet nog zoveel doen ghrrr
@ Lottie, veel plezier dalijk @ Mik en nog iemand gefeliciteerd met jullie ROZE wolk @ Babyleeuwtje, jij lekker op een BLAUWE wolk @ Rinke volgens mij ben jij mijn buddy.... @ Cos, jeetje wat ben je afgevallen, ik denk dat bij jullie de vlag uigaat als je weer een gewoon een boterham of prakje heb gegeten. Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap!!! Wij zijn gister even los gegaan met shoppen, super leuke maxi cosi, denim met een beige print aan de binnenkant en een zak erbij, lekker warm voor de herfst en winter. Kan zowel voor een meisje en jongen. En we hebben een vierkante antraciet kleurige box gekocht, helemaal leuk. Meiden, fijn weekend en geniet lekker van het zonnetje!! Liefs
(((((hugg))))))) Hier is het sinds gisteren al behoorlijk warm geworden!! tis al ruim 30 graden (schaduw) Krijg vandaag een kennisje op visite! Met de rest van mijn zwangerschapskleding! Jeheeeehpiepepepepei!!
@ Aichaatje Veel plezier meid Nou de primperan doet even zn werk haha kan ik stofzuigen en dweilen.. Krijg zo'n hoofdpijn van die meds.. maja kan niet alles hebben he