Jolan bij de eerste voelde ik t ook al zo vroeg. Nu heel af en toe. Deze week pas 1x. Bij n eerste is t niet normaal om t voor de 17 weken te voelen vaak zijn t dan toch andere dingen die je voelt.
Haaaai! FF een kort berichtje van maaaaaiiiiijjjjj Zag mooie berichten over Boys en sollicataties! Leuk meiden. Hier ff last van zenuwen. Heb het in mijn hoofd gehaald dat kindje niet groeit Slaat natuurlijk nergens op en het hartje klopt nog steeds! Moet nog steeds goed zoeken ergens onder al die lagen, maar het laat nog steeds horen dat het er is (en ik heb steeds zere oren) Hopelijk kan de vk me morgen vast geruststellen en anders de echo donderdag weg. Verder echt onwijs druk met werken! Liefs
Pindaatje wat mij betreft nu gelijk !! haha Nou ik denk dat ik het al zo vroeg voel omdat de placenta er verder niet voor ligt maar er naast op de laatste echo te zien. En ik ben natuurlijk 15 kilo kwijt dus ineens veel magerder.
moettie, beebje groeit vast super hoor! Haha vandaag was ik even op mn werk. Hebben een aantal kids gevraagd: juf waarom heeft u zo'n dikke buik? Juf waarom bent u zo dik? Hahahha moest er erg om lachen. Ik zei tegen mn collega, tis maar goed dat ik zwanger ben, stel je voor als ze het anders zouden vragen whahahha
Hahaha heerlijk die eerlijkheid van kleine kinderen! Moettie, die onzekerheid hoort erbij.... Al groeit je beeb waars gewoon hartstikke goed!
Geweldig die kids! Vooral de kleintjes, die nemen geen blad voor hun mond en vind het heerlijk als ze zulke opmerkingen maken
Cos, ik kreeg het idee dat mijn buik niets meer "doet". Te klein is en ik voel er niets in, maar ja heb dan ook genoeg laag eroverheen! Het zal er wel bij horen. En omdat ze bij de 12w controle niet gevoeld hebben? Morgen de vk maar even laten doen! Zij gaat bijna met verlof dus is de laatste keer bij haar. Cos, gaat ie bij jou weer een beetje? Jolan, gewedlig! Die reacties!
Met voelen doel ik op mijn baarmoeder. Naar mijn idee moet ie al bij navel zitten (en dat is het niet!) Ach, ik vergeet soms weleens dat ik niet ineens heel groot zal zijn, maar dat het kind moet groeien..... Geduld moet hebben..... maar dat heb ik dus niet!
Hey meiden, Ben weer terug uit Parijs, heerlijk weekendje gehad. Helemaal gesloopt door het vele lopen maar het was echt top. Hoe is het hier verder? Zag een deel 2..dus dacht ga hier maar verder. Lydia, een meid!! Geweldig.... ben zooo jaloers dat je het al weet. Wij vrijdag 1 april. Liefs