@juffie: dat is een goed idee! Zal ik doen! @rosa: wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit: goed dat je gelijk actie onderneemt Succes bij de HA vanmiddag! @tab: volgens mij zijn die donshaartjes normaal
Hormoonsymptomen Is heel normaal. Rosa@ Knuf! Hier is Maya nog steeds ziek, zit nu helemaal vol met uitslag.. Vanochtend voor controle bij de zuster geweest, alles was goed, wel weer afgevallen.
nu is het gelukkig donshaar en ik ben van mezelf blond, dus deze haartjes ook. m'n buik is nu gewoon lekker knuffelbaar hahaha
@ Rosa, succes zometeen en fijn dat je even langs kan komen bij de HA. @ Tab & Lydia, hihi heb ik ook. (En idd LELIJK.)
Ik heb de link helaas niet meer .. Dus ik kan de dames van vandaag niet in het forum zetten... Verdikke. Oh ik heb ook echt een behaarde buik heel lelijk
breastmommy fijn dat alles goed was.. alleen afgevallen.. hmm hier 3 kilo totaal aangekomen , ben beniuewd hoeveel t uiteindelijk word.
oeps... de garage belde net.. Ik was vergeten dat mijn auto er heen moest vandaag :S net maar ff snel heen gebracht...... vanmiddag dus op de fiets naar mijn werk haha ze zullen daar wel gek opkijken hihi rinke en fietsen..
Bij Aviv was ik iets van 20 kilo aangekomen. Bij Maya 9 kg afgevallen en 12 kg er bij op. Een week na de bevalling zat ik al weer op m`n oude gewicht. En nu in totaal 5 kg afgevallen en dat met in totaal maar 1 keer overgeven.. Babynamen: We hebben een naam voor een jongetje, meisje nog niet. Gaan jullie ook vernoemen? En zoeken jullie ook namen met mooie betekenissen? Hier vernoemen we elke keer; Mijn oudste heet Aviv Coren = Aviv betekent `Lente` in het Hebreeuws en Coren betekent `Stralend`. En we hebben hem vernoemd naar mijn vader, die heet Cor... M`n dochtertje heet Maya Christina = Maya vonden we zo mooi en Christina is mijn doopnaam en van mijn oma en overgrootmoeder. Afspraken voor vandaag: Breastmommy Afspraak CB Babyleeuwtje Controle VK Lydia1986 Controle VK Zuurtje81 Controle VK Becky Controle VK MamavanBrandon Geslachtsbepaling Veel plezier vandaag meiden!!
Lydia is best netjes toch 3kg? Meestal gaat t na de 20 weken harder maar hoeft niet gewicht hier 4kg afgevallen. Vorige keer was is eerst 2kg afgevallen maar met 16 weken was ik wel weer 4kg ook aangekomen in totaal. Na de 20 weken vlogen de kg's eraan hopelijk nu niet
Breastmommy04-04-2011Afspraak CBBabyleeuwtje04-04-2011Controle VKLydia198604-04-2011Controle VKZuurtje8104-04-2011Controle VKBecky04-04-2011Controle VKMamavanBrandon04-04-2011Geslachtsbepaling @COS: Bij deze de link naar de site: http://septembermama2011.come2me.nl/ Heb hem ook bij de hyves gezet
Nou, schijnbaar mag het niet meer geschreven worden op de site Er wordt iedere keer een sterretje van gemaakt....Kijk maar op hyves
Dankje Breastmommy en Franka. Ik had hem al gevonden op mijn laptop. Ik zal net achter de gewone computer. Pff voel me hier helemaal niet lekker maar zoveel te doen nog. Mijn behaarde buik zijn echt donkere haren verschikkelijk vind ik dat.
In mijn opruimwoede van net bedacht ik dat ik de badkamer even helemaal ging doen. Die staat nu dus op de kop en ik heb de puf niet om verder te gaan.