Dat heb ik nou ook altijd: begin altijd veel te enthousiast en te groot en dan heb ik halverwege geen puf meer
Franka@ Heb je net via de site een berichtje gestuurd, maar in m`n dufheid vergeten m`n forumnaam erbij te schrijven... Frederike= Breastmommy Pffff, gaap, ik wil slapen!!!!!
Breastmommy Afspraak CB Babyleeuwtje Controle VK Lydia1986 Controle VK Zuurtje81 Controle VK Becky Controle VK MamavanBrandon Geslachtsbepaling Veel plezier dames!!
Nou alleen het bad nog. Heel fijn zon mooi groot 2 pers driehoeksbad met jets... Maar dat schoonmaken pfff Maar het bad staat in zn sopje te weken en dan straks even naspoelen doekje er over en klaar. Mich is ook de hele week bij huis gezellig. En dan vanaf volgende week heeft hij het weer stik stik druk
Babyleeuwtje Controle VK Lydia1986 Controle VK Zuurtje81 Controle VK Becky Controle VK MamavanBrandon Geslachtsbepaling Bovenstaande dames, veel plezier!
Breastmommy Afspraak CB Babyleeuwtje Controle VK Lydia1986 Controle VK Zuurtje81 Controle VK Becky Controle VK MamavanBrandon Geslachtsbepaling veel plezier vandaag
Oh hier ook al zoveel haar op mijn buik en donker! Vreselijk! Heb hier al een tijdje niet mee gepraat maar ben nog steeds aan het mee-lezen hoor heb het erg druk op 't moment.. Sorry daarvoor! Vandaag lekker een dagje vrij en vanavond naar Jan Koning voor de geslachtsbepaling.. SPANNEND Denk dat ik de lijst met jongetjes mag gaan aanvullen
hey meiden jeetje wat hebben jullie een hoop gekletst. - beebje voelen, ik weet het dat het de ene dag meer kan zijn dan de andere dag. Maar volgens mij voelde ik mn dochter rond deze tijd echt stukken beter. Ik denk dat mn placenta achter ligt ofzo. - donshaartjes, hier ook..... vorige zwangerschap ook incl bruine streep op mn buik...
dankje cos! Baby voelen@ ik voel sinds 2 weken de baby dagelijks! moet dan wel helemaal plat op mijn rug liggen, dan is het het duidelijkst.. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het pas bij 21 weken, omdat de placenta toen aan de voorkant zat.. Dus dit is voor mij lekker vroeg