Cos.. jeetje zeg met je hondje.. en wat een lompe lui dat ze niet eens ff vragen hoe t gaat achteraf !
Zoo herkenbaar! En wij willen eigenlijk zo naar bed, maar denk dat dat nog even niet gaat werken Succes in het zh en bij de arts
Leuk! Ik zit toevallig net op het net te kijken bij zelf maak ideetjes voor Yara's juf.. maar ben afgeleid door al het babyspul LOL
Glazen potje met glasverf beschilderen, dan lekkere snoepjes erin doen, een leuk wit lapje met een strikje om de bovenkant van het potje als deksel, kan ze daar iets liefs op tekenen of schrijven
Ben er eigenlijk nog niet uit! Dacht eerst ik laat Yara zelf een plantebakje maken en dan zet ik er een plantje in ofzo..
soppie wat een fijn nieuws van je opa ! becky , super dat de herhalingsecho goed is beetje jammer van olifanten pootjes ! hier nog een weekeje wachten op de 3D/4D echo ! ben zo benieuwd!
zoo weer bij juffie heb je mn behang ontvangen ? hier t weeknd in zandvoort geweest was wel lekker maar had vrijdag avond shoarma op en de afgelopen 2 dagen (zaterdag en vnadaag ) me toch een buikpijn gehad! pfff.. niet fijn .. maar nu gaat het wel weer een beetje.. meisje leek er niks van te merken hihi die duikelde en schopte als altijd ! heerlijk ! meiden ik spreek jullie morgen weer ga nu ff ultimatedancebattle afkijken en dan slapen xxx
Kan wel met gewone verf, maar zou het niet doen Glasverf kost niet zoveel hoor, en dan met een wattenstaafje beschilderen Deed ik vaak met de kleuters als moederdagcadeautje
Hmmm jammer denk namelijk niet dat ze dat hier kennen glasverf! Anders toch maar voor t plantje gaan!
hier ook een drukke meid ze zit net als mijn andere kids deden in mijn rechterzij de duwen met haar bips en ze heeft iedere avond rond 22u - 22.30u haar wakkere uurtje overdag kan dat wel eens wisselen zijn er nog meiden waar het kleintje zo een vast(e) uurtje(s) heeft om wakker te zijn
Welkom terug vakantie gangers!! Soppie fijn wat goed nieuws! Becky fijn dat je 2e echo goed was!!! ojoj echt mannen huis!! Juffie die vlinders worden echt gaaf!! Vandaag druk geweest spullen uitzoeken, moet maar vast een begin maken voor de verhuizing straks. Alle paarse babykamer dingetjes en babykleertjes op marktplaats gezet (nouja alle kleertjes...heb wel kritische selectie gemaakt en ook 4 zakken naar het leger des heils gebracht)ben benieuwd, heb nog niet zoveel ervaring met mp... Ik ga nu mijn bed op zoeken, hopelijk is na vanacht mn infectie wat minder en kan ik jeukvrij de dag door
Weltruste meiden die gaan slapen! Ik ga ook afsluiten, ff wat speelgoed opruimen en wat Rennies nemen..
Zuurtje dat snap ik. Mischien toch eens aandringen dat je goede dingen hebt gelezen over de fysio ?... Slaap Lekker allemaal Morgen !! Breastmommy Controle Gyn Lottie Controle VK 11.00