September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Hij is vanavond weg gevlogen nadat ik even bij `m ging kijken en hij op me af kwam lopen en ik een beetje begon te gillen..:D Toen schrok hij en vloog hij weg, hij zat tussen m`n was, dus die kan ik weer overnieuw wassen:x Nog wel een foto gemaakt.

2. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Beeb komt bij ons op de kamer, zou niet anders willen ook al had ik meer kamers.;)

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Goeiemorgen!!!
    Alles gaat goed, gister alleen, MEGA chago, hihi.
    @ Mik, ook wel grappig, daarna lekker in bad en hij is weer schoon. als moeder ben je denk ik altijd bezorgder en als man zijn denken ze alleen hij heeft lol en zo wordt die man.
    @ Breastmommy, hihi leuk even een tijdelijk huisdier.

Vandaag om 15.00 controle bij VK in het ziekenhuis en krijg dan de uitslag van de glucosetest, ben benieuwd.
    Me schoonvader gaat vandaag kleine klusjes doen in ons huis en hele leuke babylamp gezien bij de Karwei, even kopen van het weekend.

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    breastmommy.. wat een prachtig beestje!

Ego.. dames ik lees wel maar reageer ook te weinig. Sorry daarvoor. Veel gebeurt de afgelopen weken. Ik zit sinds deze week in de ziektewet. Mijn werk is niet meer te combineren. Ik had elke 5 min een harde buik. Beebje doet het goed hoor :)

verder is er dinsdag ook zwangerschapsdiabetes geconstateerd. Ik moet me nu 4x daags prikken om te meten wat mn waarde is. tot nu toe blijft hij netjes en hoef ik geen insuline. Wel heb ik een insuline spuit mee gekregen voor op vakantie (zaterdag vliegen we) stel dat het daar ineens hoog wordt moet ik wel gaan spuiten :(

5. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Grrrrr... ik moet even stoom afblazen.

Eén van mijn mannelijke collega's is normaal al seksistisch (lees: vrouwen moeten voor de koffie zorgen, mannen aan het hoofd van de tafel zitten enz.) maar vandaag haalt hij helemaal het bloed onder mijn nagels vandaan.

Hij reageerde geschokt dat wij vrouwen 16 weken verlof krijgen.
    En zegt doodleuk: "en wij mannen maar voor jullie vrouwen werken"

Ligt het aan mijn hormonen, of is dat gewoon een klote opmerking? :x

Ik heb heel erg zin om me nu ziek te melden, want dat werken valt me toch al zwaar......

6. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Goeiemorgen,

@want2be wat gaaf gedaan zeg, ziet er onwijs leuk uit.

@rosa, hahaha das schrikken zeg, hallo een 2ling. vind het beetje slordig van die arts hoor, want je schiet denk ik gelijk wel behoorlijk in de stress hahhah.

@soppie, wat een mooie foto van het gezichtje zeg wauw.

@mango, oooh wat een rot nieuws zeg (alles eigenlijk wel) Veel sterkte vandaag, het is natuurlijk altijd heel erg om zoiets te horen maar omdat we bijna allemaal naar de 30 wk gaan denk ik dat nog iets harder aankomt.

@kraamzorg hier ook nog niets gehoord van een intake gesprek. Wacht het gewoon af.

@want2be, nee igt ttotaal niet aan je hormonen hoor maar aan je collega die gewoon een mega eikel is. Vraag ff aan hem of hij ff een watermeloen uit zn r..t wil duwen en kijken of hij daarna weer gewoon gelijk kan werken. Pffft kan altijd boos worden over zulke opmerkingen van mannen, zwanger of niet zwanger. Collega heeft zeker geen kids en als hij een vrouw heeft heb ik daar medelij mee zeg.

Gisteren naar de Vk geweest en ben weer 1 kilo afgevallen, (wist ik al want de buuf vond mn gezicht al smaller worden hahaha) BD lekker laag 112/60 en mn ijzer hoog 8.3. Kleine ligt nu in een stuit maar tijdens het hartje luisteren draaide hij al en dat doet hij geregeld dus maak me er nog niet druk om.

Heb de boxkleed van een kennisgekregen gisteren, van woezel en pip helemaal gaaf is die. Straks ff in de wasmachine en dan is hij weer schoon. Ook heb ik mn doos kleren gekregen die ik besteld had via hyves. Zo schattig allemaal. Alle ff gekeken en weer terug de doos ingedaan.

Gisterenavond de bedankavond gehad van school met bbq, was erg gezellig en lekker en was pas rond 9 uur thuis, het ging harder waaien en werd kouder bah. (Nu geven ze voor volgende week weer heel warm weer op dus het blijft op en neer gaan pffft)

Nu weer ff de briefjes verder maken voor de patatdag voor volgende week want die moeten straks uitgedeeld worden en ben er nog niet mee klaar pfffft

fijne dag allemaal

7. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik ben van het felle reageren de laatste tijd (nog iemand last van?)

wrijf het er dan nog maar lekker in dat jij straks 16 weken lang elke ochtend nog een keer of 3 omdraait voordat je je bed uitstapt. (mannen snappen dat toch niet)

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Goedemorgen :)

9. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam

Uhhhhhhh ik heb daar ook last van, irriteer me scheel soms, en dat kan ik wel lekker bot uit de hoek komen:):):)

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Yep hier ook hoor! of je denkt niet doen niet zeggen... en flap! ;)

11. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Hihihihi nee totaal niet hahahaha, nou dus wel iedereen doet op dit moment alles ongeveer fout en ik ben niet te genieten geloof ik.

Gister naar bovenburen geweest, alles gewoon normaal en goed, denk dat ik ook overal iets achter zoek door de hormonen.

Ga zo effe winkelen voor stiefvaders, die is morgen jarig maar ze gaan morgen ook op vakantie.
    Hij wist niets te verzinnen dus doe een tasje voor in de auto maken doe ik ook altijd voor me neefjes en nichtje hahaha.

Nu een puzzelboekje, flesje water, zakje drop en voor moeders en tante ook maar 1 maken..... tijdschrift OOK en nog wat dingetjes maar.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi :)

lees straks even bij

xx

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

fel reageren: doe ik ook weleens, meestal houd ik me in tot op een dag ik het niet meer kan tegenhouden en dan is alles en iedereen in fout (gelukkig heb ik dit niet vaak)

waarom heb ik nou ineens heel sterk het gevoel dat ik niet thuis ga bevallen (heb dit al lang maar nu wel ineens heel sterk)
    toch maar eens mijn koffertje klaarzetten

moe zijn: hier ook weer heel erg, aan middagdutjes ontsnap ik niet vaak

14. Chardonnay83

24 mei 2011
    18
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Gaat bij jullie de tijd ook zo snel?

Hier relaxt opgestaan, nu even aan de slag in Huis en dan erop uit om wat leuke spulletjes voor de baby te scoren.

Veel plezier vandaag allemaal.

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Breastmommy, wat een mooi beestje. Hmm irritant dat je opnieuw moet wassen..
    Beeb komt ook eerst bij ons op de kamer hoor. Ik vind het zeker met de nachtvoedingen wel makkelijk, bij zoontje ook. Man haalde hem dan uit wieg en gaf m aan mij. Na het voeden weer lekker terug. Ideaal. We zien wel voor hoelang.

@Achiaatje, sterkte vandaag!

Reageren...denk dat we allemaal wel wat scherper uit de hoek kunnen komen..zeker als mannen zulke opmerkingen maken.

Hier net ALbert.nl geweest, dus heb weer veel boodschapjes in huis. Heeeeerlijk!

Helaas nog geen water en afvoer in de keuken, vanavond gaan ze het als het goed is aansluiten. Het juiste aanrechblad met inbouwspoelbak is geleverd gelukkig.

@Ukkie, klote van dat suiker joh. Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

Spannend de uitslag van de test. Hoop voor je dat alles goed is.

Mijn man moest gewoon lachen, J stond heel hard te huilen van schrik. Grote slok slootwater binnengekregen, overal kroos. Op zijn gezichtje en haartjes, op zich wel lief gezicht.
    Ik dacht gelijk weer aan allerlei dingen die kunenn gebeuren, misschien ook wel door hormonen dat ik bezorgder ben.
    alhoewel ik eigenlijk altijd wel bezorgd ben. haha nou ja.

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ukkie last van suiker is niet leuk

hopelijk kun je het onder controle houden zonder dat je insuline moet gaan spuiten

beeb op kamer: hier ook
    zoon heeft bijna 5 jaar bij ons op de kamer geslapen
    dochter nu ook al meer dan 3 jaar
    binnenkort toch maar eens laten wennen om bij broer op de kamer te slapen tot de andere kamer klaar is

18. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hier heerlijk uitgeslapen :) net pas wakker hihi

zal het wel nodig gehad hebben..

verder goede morgen allemaal (nog 1 min)

19. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Goedemorgen iedereen :)

pfff ik was net bij de fysio, dus ik vertelde dat ik zo'n last had van steken in mijn rug die uitstralen naar mijn been. Dus hij zei draai maar even op je zij, dat ging al bijna niet van de pijn maar toen ging hij een spier masseren... Jeetje wat deed dat zeer zeg!!! Ik wilde me groot houden en geen geluid maken maar dat is niet helemaal gelukt... voel me nu helemaal gesloopt ;/

20. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    even een vraagje over een buikband.

mijn buik is een mooi bolletje maar dat is best een gewicht waar ik goed last van krijg als ik een stukje heb gelopen. mijn buikspieren proberen het op te vangen en ik krijg een pijn/kramp aan de bovenkant van die spieren.
    Is een ondersteunende buikband een oplossing? heeft er iemand baat bij gehad?

Deel Deze Pagina