goedemorgen allemaal! vanmorgen al om half 8 wakker :-s, de hele week schrik ik om 8 uur wakker en kan ik er niet uit komen.... en vanmorgen dus vroeg klaarwakker. ik ben in onderhandeling over die wieg, heb 150 geboden, alles erop en eraan en vanavond ophalen. hij staat al 4 maanden te koop op marktplaats dus hopelijk wil ze er echt vanaf Groetjes en succes met dit hollandse regenweer..... bah!
goede moregen allemaal! lekker geslapen iedereen?? hier wel hoor (wel wat kort hihi) @ wieg.. hopen dat ze het bod aannemen!!! (duimen!!) @juffie, eigenlijk moet ik dan idd in bed liggen, maar was gezellig en was nog niet moe.. voel me nu wel beetje brak hoor
goedemorgen hier lekker geslapen ik kijk even naar mijn banner en zie dat ik nog minder dan 100 dagen heb staan
bod is akkoord! whoohooooo, vanavond een ritje maken om 'm op te halen. mijn dag kan, ondanks de regen, niet meer stuk!
de tijd vliegt fijn dat het bod aanvaard is wij zijn hier nu bezig met de boel op te ruimen zodat binnenkort dochter even bij zoon kan slapen op de kamer en we na 3 jaar eindelijk eens aan de 2e kinderkamer (de meidenkamer) kunnen beginnen als de kamer leeg is eerst de muren afschuren, gaten vullen, electriciteit laten vernieuwen (enigste kamer waar dat nog moet gebeuren want dat ging toen niet door schimmel en vocht) en dan behangen en inrichten maar
Wat leuk tab.... Ik ben voorzichtig aan het pakken en moet natuurlijk wel een beetje netjes mee (als ik mag.. doet een gebedje) Maar... zelf een boel zwangerschapskleding krijg ik niet over heup, kont enof buik... schrik... en Yara blijft maar roepen ook te klein mama
Goedemiddag dames, @tab, jaaah wat goed! leuk zeg! @Aichaatje, ik pas ook veel zwangerschapskleding niet (of niet meer) maar hier niet zo'n lieve dochter die dan roept; ook te klein @Lydia, lukt het bij jou met de blaadjes van de boom? Ik ben niet zo snel tevreden, dus er zijn al wat blaadjes opgefrommeld in de vuilnisbak gegaan @ Juffie, was het gezellig bij je moeder? @ zuurtje succes met klussen! Fijne dag allemaal, Ik ga met mn moeder de stad in, even gezellig winkelen
nou meiden.. is het bij jullie ook zo'n slecht weer? hier regent het al weer een tijdje.. Ik moet zo werken dus gelukkig geen last van meiden prettig dag!
zo mijn koffertje staat gepakt, er moet enkel nog een mutsje en een dekentje voor de beeb in maar die moeten eerst nog gewassen ik heb maar neutrale kleertjes erin gestoken want stel dat de gyn zich toch vergist heeft
@ Sunshine Het was super bij mn moeder, heb echt erg genoten! Ging ook erg goed, slechts 2 keer per dag overgegeven. Vandaag meteen helemaal mis, beetje jammer. Nou de deur van Christians kamer zit erin, maar verder nog niets gedaan... Misschien dat we vaanvond beginnen, het moet voor woensdag af, want dan komen de kasten 'Jullie een leuke dag gehad?
Nog een tip: Bij Zeeman hebben ze uitverkoop, bij ons was de natusan van top to too washgel afgeprijsd naar 1 euro per fles