September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Nou ik mag wel gaan ... MAAR met een boel instructies!
    Om de zoveel kilometer stoppen, rijden met airco aan, gaan plassen om spieren te ontspannen! Bij aankomst direct plat!
    Geen excursies of uitstapjes! Niet in de zon (tis daar nog heter).. liefste niet voor 4 uur.. Niet ver/veel lopen.. niet dragen!
    Extra weeenremmers..
    Kortom niets doen, eten en nog dikker worden LOL

Beep doet het goed 1250 gram dus dat zit goed ;) verder zag alles er goed uit! Cerclage doet zijn werk gelukkig!
    Dokter vond die rode bloedcellen niet indruk wekkend omdat ze al minder worden.. ok?

Dus vanaf zondagavond heb ik even geen internet!

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Ow meis!!! Wat heerlijk lekker naar je mannetje!!!

Wel veel instructie hihi maar heerlijk ff uit je sleur van thuis.. Het is toch all in daar?? Hihi dus heledag naast het zzwembad onder de parasol?? Je hoeft dat niet te koken ofiets dergelijks :D

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    5* all inn Joehoeeeeeeeeeeee vreten :)
    Aan het zwembad is niet zon goede optie gevoelstemp kan daar oplopen tot wel 45-50 graden soms en ik mag NIET zwemmen! Aan het eind vd middag dan zal het lekker zijn en laat ik Yara natuurlijk wel ff poelen!
    Heb er zin in! eindelijk weer eens uit huis!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Aichaatje
    Ga genieten meid!!
    Ik hoop dat alles goed verloopt!!

Behangen lukt ons niet haha!

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Oei das wel heel warm... Nou yara zal je wel vermaken denk?
    Heerlijk 5* hihi. Jee hebt het wel verdient!!!!!

6. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hier weer een berichtje van mij, ben de laatste week erg afwezig geweest, mede door onze vakantie en de vermoeidheid die laat in de middag toeslaat...
    Heb alles wel meekunnen lezen, maar niet kunnen reageren.
    Maar nu moet ik even wat van mij afschrijven...

Mijn man en ik waren vrijdag in de ikea lekker samen aan het shoppen, toen we bij de kinderafdeling stonden om nog wat speelgoed mee te nemen voor onze zoon was er een meisje van rond de 2 jaar die op een glijbaan stond (zonder ouders) dus ik lette meer op dat meisje dan op wat mijn man allemaal liet zien en wat hij in het karretje legde. En ik zag gebeuren dat het meisje recht naar achter viel met haar achterhoofdje op een stelling en normaal zou mijn eerste ingeving zijn om daar als een malloot naar toe te sjeezen, maar in plaats daar van stond ik aan de grond genageld. Volgens mijn man (ik was helemaal bevroren) was er al snel een ikeamedewerker en haar ouders aanwezig, maar het feit dat ik alles zag gebeuren en niets heb gedaan (had al een zwaar vermoeden dat dit niet goed kon gaan) kon ik niet verkroppen en ik stond daar plompverloren met tranen in mijn ogen. Ben gelijk in het restaurant gaan zitten en voelde mij onzettend misselijk en mijn buik trok samen van de schrik, al snel zagen we het meisje alweer lachend rond huppelen, maar tot nu toe als ik het weer voor mij ziet word ik spontaan weer misselijk, heb ook al 2 nachten hiervoor niet kunnen slapen,omdat ik er constant er over droom.

Pfff... dit was even mijn egoverhaal.

7. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Wat ik mij trouwens af vroeg, zijn jullie er allemaal al uit hoe jullie kindje gaat heten?

8. juffie2008

@ Soppie
    Jeetje!! Ouders moeten ook echt beter opletten he?
    Maar ik snap dat je er van droomt, lijkt me naar om te zien.
    Lekkere vakantie gehad?
    En nog wat gekocht in de ikea?

Hier de naam allang bekend, w ehebben nog getwijfeld maar zijn er nu overuit.

Blgeh, gister ben ik al spugend naar bed gegaan.. heel beroerd voelde ik me.. Mn man eeft zelfs een emmer naast mn bed gezet, zo ziekjes was ik..
    Gelukkig niet nodig gead, mn maag was al helemaal leeg..
    Ik had een klein beetje macaroni van Christian gegeten, daar zaten geen kruiden noppes in.. dus beetje balen.
    '
    Nu gaat het aardig, maar voel me heel slapjes, maar ook te misselijk om iets te eten :(

9. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    @juffie: ik zou inderdaad als ouders zijnde beter opletten, mijn zoon heeft een glijbaan in de tuin staan, maar no way dat hij van mij er alleen er op mag.
    We hebben een nieuwe salontafel gekocht en voor de rest alleen maar leuke hebbedingetjes :D
    Balen dat jij je eigen steeds beroerd voel, wel leuk dat je het fijn hebt gehad bij je moeder...

10. juffie2008

" Soppie
    Ze zgegen niet voor niets een ongelukje zit in een klein hoekje
    Leuk hoor een salontafel!! Ja hebbedingetjes hebben ze genoeg haha!

Ach nog 9 weken, toch haha ik ben blij als ons meisje er is...laten we het daar maar op houden.

11. juffie2008

Er zit hier een peuter de hele tijd te kroelen haha geweldig, net een krolse kat

12. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Ach wat lief... hoop voor je dat hij niet het geluid maakt van een krolse kat Hahahahaha:D

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

aicha ik zeg: geniet

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    goede morgen...

jeetje soppie..das ff schrikken!!
    juffie klote dat je weer zo "ziek'' werd! :S

hier nog steeds niet uit een naam! vind het heel heel moeilijk...

om half 3 weer werken nu kijken of het zonnetje echt zo door komt als voorspeld..

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    soppie ik snap dat je niet goed slaapt na wat je hebt gezien
    dat sommige ouders ook niet beter opletten op hun kroost

juffie hopelijk voel je je vlug een beetje beter zodat je wat kan eten

naam: wisten we al van ver voor deze zwangerschap en die is het altijd gebleven

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Soppie jeetje dan schrik je je inderdaad helemaal !@#$ hier in Egypte nemen ze het ook niet zo nauw.. kinderen en zelfs baby's alleen op straat! BAH

Juffie, hoe voel je je nu!

Goedemorgen allemaal!

TAB... YOU made our day.. werd vanmorgen wakker gebeld met voor een pakketje uit HOLLANDA Yeahhhh hoopte al dat hij zou komen voor we weg zouden gaan! Ontzettend bedankt hartstikke leuk en Yara is ook helemaal blij! Dikke kus voor jou

Ik moet nog spullen verder inpakken, huis beetje opruimen en schoonmaken kortom meer dan ik mag dus ik probeer voorzichtig een start te maken!

17. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    @aichaatje: ik zou het wel weten hoor in een 5 sterren all inclusiefhotel, en inderdaad wel voorzichtig onderweg, luisteren naar je lichaam maar dat spreekt voor zich...

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Neehee helemaal niet....

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797