September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

zoooo mn tuindueren zijn weer schoon :D
    Nu ff de keukenkastjes afnemen, zien er alweer goor uit..
    En weer stofzuigen :( Die kleine heeft nu een zandbakje gekregen en al het zand ligt binnen ipv buiten ;)
    Heel handig ;)

2. juffie2008

Nou wij gaan ff aankleden en dan ff stukje wandelen naar de brievenbus! Zwaai zwaia!

3. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Woow zuurtje dat is ook lullig zeg.
    Wist je dat van tevoren of niet???
    zou dan best boos zijn denk ik.

Juffie, gave vlinders zeg

Tab wat lief zeg van je mannetje.

Hier vanmorgen het prikkastje terug gebracht. Mn suiker heeft een hele dag tussen de 4.4 en 5.0 gezeten dus helemaal goed.
    Gelijk de boodschappies maar gedaan dus lekker alles voor vanaaf al in huis.
    HIer nog bij de ah een smurfen fleece dekentje op de kop getikt voor 3.50. Was ook de laatste hahahaha dus lekker van mij.

Ik mag hier nog ff in vuilniszakken gaan graaien, Damian had zijn schoolwerk/huiswerk/leerwerk in de huiskamer laten slingeren en hub heeft het dus weggegooid met ruimen zaterdag. Dus ik mag gezellig kijken of ik het kan vinden, 1 boek heeft hij al gevonden maar hij had er 2 dus nog ff doorzoeken pfffftttt.

Afspraken vandaag veel plezier

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Veel plezier met de controles vandaag meiden!

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ahh wat lief!

Geweldig he, vanmorgen ook met mijn zoontje. Hij zag mijn buik gewoon op en neer gaan. Hij moest zo lachen.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    becky nee ik wist het niet, al een geluk dat ik toch geen 2e keer moest teruggaan zoals ze eerst dacht omdat ze niet alles kon zien van het hartje

deze week naar mijn eigen gyn weer
    die wil me persé zien nu ik de 20 weken echo heb gehad (waarschijnlijk door risico op suiker en bloedprikken bespreken)

en huiswerk weggegooid, het moet niet gekker worden

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Weet iemand toevallig een site waar je van die rompertjes kan bestellen en dan zelf de tekst erop?

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    simplycolors.nl

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen trouwens :)

Zo, weer een nieuwe werkdag...Wel een kortere vandaag want vanmiddag even met Tomas naar de HA ( ik vind zijn amandelen wel erg groot en hij houdt sinds vrijdagavond in zijn slaap ook steeds op met ademhalen...) Dus vanochtend toch maar gebeld...Ook voor mezelf want volgens mij heb ik een schimmel te pakken, dus ook daar vanmiddag meer over...

Morgen gesprek met de bedrijfsarts, dus ook een korte dag. Hoop dat ik dan ook echt minder kan/mag gaan werken...

10. juffie2008

Zoooo wij heben net ff gewandeld, ben alleen erg misselijk :( Zal zo wel weer moeten overgeven :(
    De rustdag heeft dus niet voldoende geholpen :(

Ik ga nog ff een vlindertje uitknippen.. Ciao@!

11. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks!! Ga gelijk even kijken..

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo weer even anderhalf uur thuis en dan weer werken .. !

13. juffie2008

@ Mik
    Er staat een aanbiedingscode bij Winnen topic

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen dames!

Alles bijgelezen hoor :) Klets tantes.. hier een druk maar leuk weekend gehad!

hier alles verder prima

15. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    off to work, tot vanavond...

16. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Dames,

Morgen gaan die aanbiedingen van Nijntje in bij kruidvat, leuke pyama'tjes en wrapdeken en sokken en slabbetjes en en en........ NIJNTJE vind ik zooooooooo sweet gewoon.

Maar nu was mijn moeder net bij kruidvat en alles ligt vandaag al in de schappen, met de aanbiedingsprijzen dus mocht je wat willen hebben raad ik je aan iemand erheen te sturen of zelf te gaan want anders is alles al weer weg.

Mijn moeder had die grijze pyama uit de folder maar die was er nu alleen nog maar in maat 74/80, nou boeit mij dat niet want onze knul wordt vanzelf groot en groeit er vanzelf in.

Helemaal blij zijn en balen dat ik aan het werk ben want liefst rijd ik nu nog naar moeders en haal Nijntje op voor onze bink.

Ben ook wel weer benieuwd naar de controle morgen, hoop dat ze ook even naar het hartje luisteren en kunnen bevestigen dat ik onze beeb voel in mijn buik.

T is de eerste dus af en toe voel ik nu wel wat en als ik rustig op de bank zit/hang/lig dan zie je soms mijn buik ook bewegen maar omdat ik nogal dik was voor de zwangerschap is het anders dat zeiden de artsen ook al.

Ach buuf zei ook al, haar knul voelde ze pas voor het eerst bij 26 of 27 weken, maar bij de bevalling met 32 weken waren er al 3 ribben goed zwaar gekneusd.....

Weer echt geen ... te doen hierop het werk, ga maar eens lunch halen want krijg trek.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh goed dat je t zegt.. hier krijg ik dfe folder altijd TE LAAT ! zal es op de site kijken ..

18. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Goede dag allemaaal! Hier al weer een druke dag achter de rug. Vanmorge controle bij VK alles ziet er goed uit!! :) baarmoeder zat al hoger dan normaal is ( nu 2/3 vinger boven navel). Verder mijn verlof op mijn werk geregeld en dat ik de maand december ook vrij wil.

En een datum geprikt om te trouwen!!!!!!!!
    14 juli :):):)

(Ook daar gelijkk vrij voor geregeld ;) )

Sorry dat ik ff niet op jullie dingen reageer maar zit op mijn telefoon :)

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Rinke.. ooh leuk zeg! Super! Fijn dat alles geregeld is. en spannend trouwen!

Rosa.. de een voelt het sneller dan de andere.. ik was bij onze eerste dochter ook 30 kilo zwaarder dan nu en nu voel en zie ik haar ook veel sneller en beter dan bij onze eerste dochter. Het is afhankelijk van zoveel factoren :) maar voelen ga je het straks echt wel en goed ook! ;)

Zo.. muisje ligt erin.. mama tijd :) Vanmorgen al druk geweest.. de ramen beneden binnen en buiten gelapt, gezogen, was gevouwen en gestreken :) Ik ben er klaar mee voor vandaag ;)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben jaloers als ik lees wat jullie nog allemaal kunnen

ik kan niets meer doen zonder pijn of harde buiken

Deel Deze Pagina