@ Mik, het is een cursus van 2 x 2,5 uur. Dit was de eerste. Ja me man vondt het ook leuk, omdat tie dan ook een beetje mee krijgt hoe die mij kan helpen en dat het moment steeds dichterbij komt vind die wel heel spannend. Hoe is tie met jou? Is je record niet spugen ruimschoots verbroken? Je zoontje heeft vanaf vrijdag vakantie toch?? Kan die lekker buiten spelen en vakantie vieren. @ Loepie, wat een leuke/mooie foto, blijft heel bijzonder om te zien he.
hier een klein beetje regen gehad.. was wat afgekoelt maar het zonnetje komt er af en toe door.. hihi dus wordt gewoon weer net zo warm... (benauwt) ik ga ff lekker broodje bij de slager halen..
@Juffie: leuk kamertje!! @Loepie: wat een leuk koppie @Hik: hier zeer regelmatig de hik! Eigenlijk al sinds 24 weken zwangerschap. @Afspraak: normaal wil ik niet graag 'gemiddeld' en 'standaard' zijn, maar met de zwangerschap heb ik dat wel graag en volgens de verloskundige gaan we helemaal volgens het boekje! @Weer: hier regen gehad, maar nu is het echt bloedheet en benauwd... Fijne middag dames!
De regen/onweer laat hier echt op zich wachten.. het is 32graden.. En ik wilde nog wel de badkamer grondig poetsen..
is er iemand online van rondom amsterdam? We hebben kaarten voor Ryan Adams vanavond maar mijn vriend is bang dat het weer daar zo slecht is dat er veel files staan en we niet op tijd zijn
Sunshine@ Wat mooi die boom!! Want2Be@ Gefeliciteerd met je vriendin! Juffie@ Mooi!! Leuk dat je je eigen spul weer recycled! Rinke@ Gefeliciteerd!! Loepie@ Vind het een mooie duidelijke echo hoor! Weer@ Hier elke dag hetzelfde...zon, zon ,zon Maya is nog steeds ziek, zo sneu!! Zou vandaag eigenlijk naar de gyn moeten , maar afgezegd. Heb geen babysitter en om nou met haar in de bus te gaan zitten een half uur, vind ik maar niks. Pff stom hardnekkig virus!! Heb het helemaal gehad, gelukkig is Aviv weer beter.
@ Rinke - Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! @ weer - hier alleen maar felle blauwe lucht en zon was net 36.5 graden in de auto echt niet lekker zeker nu ik geen airco meer heb. @ controle idd vandaag alleen gegaan maar alles was in orde en ik was de enigste op de daycare dus gezellig zitten beppen en doen. Gup deed het weer uitstekend!!
Fijn dat alles zo goed is Rosa!! Heb een vreselijke zoet- vreetbui, maar niks in huis!! Heb zin aan drop en tompoezen en puddingbroodjes..Baal!
Bij ons binnen is het wel uit te houden.. Maar mn zoontje vind het maar niks dat hij binnen moet spelen, arm ventje
Hier is het ook nog steeds strakblauw en zonnetje en 34 graden in de schaduw. Heel benauwd bahh VOor het noodweer hier komt is het minstens vanacht.
zo dat was echt een mega bui!!! nu klaart het weer op.. tja het weer.. niets zo onvoorspelbaar! wel me lamp net opgehaald helemaal blij mee