zoo weer bijgelezen ! mooie 3D echo voorbij zien komen , juffie onderweg met de babykamer ( nu vind ik het nog niet zoveel maar snap dat het dadelijk gepimpt en wel helemaal goed gaat komen ! moet wel met die creativiteit van jou ) hier vind ik dit weer HEEERLIJK !! lekker ff afgekoeld.. laat t maar mooi ff 17 graden zijn ! na moet gaan werken.. nog 5 dagen en dan vakantie ! lekkerrr !
Wat vervelend dat de dropjes niet werken. Gister had ike r ook last van, heb een handje pindas genomen, moet toch wat Toch was bij de gyn. mn bloeddruk weer netjes 120-60 Zooo ik heb even de wc een sopje gegeven en de luieremmer, bah bah! Nu nog even de aanrecht opruimen en dan ga ik vanavond weer door met poetsen.. Manlief heeft bijna de kast af, dus dan kan ik ein-de-lijk de kleertjes gaan inruimen. Rompertjes liggen in de commode maar de rest doe ik allemaal in haar kledingkast.
zo de vk belde net terug, kan er inderdaad niet zoveel aan doen. Mag in ieder geval geen autorijden nu, dus dat gevoel was juist... en verder zoute dingen eten...zo maar even bouiliion maken dan.. heb ook nog zoute cashews liggen: goed idee juffie! ga ik dat ook doen
@ Mik, YEAH leuk hoor, tuurlijk wordt je daar blij van! Mij man krijg van zn werk 2 dagen, maar zal als de kraamhulp weg is, 1 of 2 weken vrij nemen. Misselijkheid en braken is weg, had denk ik met het vieze drankje van de glucose test te maken. Maar fijn dat je weer wat kan eten en je kan alweer iets over eten lezen, haha. Hoop dat t na die 30 weken lekker zo blijft. Fijn dat tie vrijdag lekker vakantie heeft, hoop dat je je goed voelt om dingen te kunnen ondernemen.
nope staat nog niet.... verder was het gelukkig niet aan het regenen vanmorgen.. nu net thuis.. duik nog maar ff mijn bed in... vanavond lekker uiteten met vrienden juffie: mooie kast leuk hoor!
Ja dat is toch gezellig om als de kraamhulp weg is samen nog vrij te zijn. Bij J was mijn man ook lekker 2 weken vrij, heel gezellig, toch heel nieuwe situatie en onzekerheden. Gelukkig dat jouw misselijkheid en braken ook weg is, was dus maar tijdelijk. Zin in Antwerpen?
Sterkte Franka, stuur je man een sms dat hij even wat dingen voor je haalt onderweg naar huis . Rustig aan he! @Juffie, schattig kast!
@Juffie, wat een super leuke kast! heel schattig! Hier zijn vandaag de Box en de combi kinderwagen gebracht! Echt te leuk gewoon! haha...
@ Sunshine ZIjn ze naar het zin? Ja ik ben superblij met de kast, heerlijk veel ruimte!! Voor al haar jurkjes hahah Net ff naar Ikea geweest, beetje tegenvaller, ze hadden de helft niet van wat k nodig had. Zit nu buiten want zoonlief moet weer ff zn energie kwijt haha
Ja zijn zeker naar ons zin. We hebben de maxicosi mura 4 met een pebble babyzitje. Ik kan hem nu al in en uit elkaar halen zonder boos te worden op dat ding En de pebble is ook goed te bevestigen. Heerlijk, we zien onszelf al lopen. haha De box staat al mooi te pronken Jah leuk zo'n echte meiden kamer en zo'n kastje vol met jurkjes. Lekker bij wegdromen.. Wij weten het geslacht niet, dus alles hier is neutraal.. Ook leuk hoor, maar toch ben ik nu wel erg nieuwsgierig....
Vorige keer wisten we het ook niet, maar nu vind ik het wel erg leuk hoor al dat roze hihi. Ik bof maar dat ik een blauwe en roze kamer kan en mag inrichten Ik ga ff aardappelpuree maken. CHristian en ik eten alleen, worteltjes en aardappelpuree, jam jam
Nog even boodschapjes gehaald, ff met het knulletje een blokje om.. Krijg last van mn heup, das niet zo best. Ik kijk het dit weekend nog aan en anders maar weer een verwijzing... grrr...
Oh wat heerlijk dat het even is afgekoeld vandaag zeg ! Heb alle ramen en deuren vanmorgen tegen elkaar opengezet. Nu is het overal lekker koel. Ik heb vandaag een beetje een zware buik voor mijn gevoel ook wat buikpijn. Dus nu lekker op de bank kalmpjes aan.
Jeetje Juffie wat een zwangerschapsklachten heb jij. Dat je nog zoveel energie hebt om van alles te doen. Pff