@ Cos Ik herken het niet wat je beschrijft ZOu het ook niet weten Yes meiden ik ga me aankleden ik heb juffieman belooft dat het huis opgeruimd zou zijn vanavond. Dan gaat hij beginnen aan de kast van zoonlief *ik krijg net een dank je wel schopje omdat ik een boterham heb gegeten hihi *
@ Loepie Weet je dat soort dingen ben ik echt kwijt van vorige zwangerschap En volgens mij kan het ook bij iedereen net weer anders aan voelen. *Hummeltje is niet blij met de boterham en lijkt hem er wel uit te willen schoppen? Of het is ochtendgymnastiek, kan nog net )*
Schaambeenpijn om het zo maar te noemen, moet je wel mee oppasen want dat heeft te maken met je bekken verweking zeg maar. (bekkeninstabiliteit, bekkenpijn). Heel goed op je houding letten en niet teveel traplopen, stofzuigen en dat soort dingen.
grr breekt mn laatste figuurzaagje bij de enelaatste letter van haar naam Ga maar mn ikeabouwpakket in elkaar zetten voor Christian zijn speelgoed.
@ hoeveelheid vruchtwater (kan dat teveel zijn dan?? sorry blond) Wat betreft kraamverband, in principe staat er zo'n 6 weken Hier ook mega blond en dan verf ik het regelmatig nog lichter blond dus dubbel blond en zwanger...... Maar hij meet verschillende dingen en dan komt dat in een grafiek te staan, ons mannetje liep met het hoofdje weer netjes op de groene lijn, buikje onderste randje groene lijn daar zat hij vorige keer ook en beentjes die blijven achter lopen maar wel stijgende lijn en eigen lijn dus....... Maar de metingen van het vruchtwater gaven een gemiddelde van 26 (geen idee wat, zal vast geen 26 liter zijn hahaha) en max mocht nu 24 zijn. Kan een teken zijn van zwangerschapsdiabetis dus dat moeten we nu laten prikken. Was verder al laat gisteren dus niet echt meer gevraagd hoe of wat met dat VW want ik was allang blij dat hij bewoog en het goed deed in mijn belly. Vanmorgen wel effe gegoocheld op internet en daar kwam ik het volgende tegen.... Polyhydramnion, te veel vruchtwater tijdens zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap mag niet kopieeren dus maar effe een linkje. maaak me er maar niet teveel zorgen om. Ennuh Gup laat vandaag goed merken dat hij die CTG niet leuk vind zit elke 5 minuten te schoppen van ik ben er nog hoef je je geen zorgen te maken hahaha
@ Rosa Fijn dat beebje een CTG niet leuk vinden he? Hihi dan wete je idd dat er activiteit is! Zo mag ik even wat spammen? Ik heb een ikeakastje in elkaar geschroefd
Standaard of niet het kastje is leuk en functioneel daar gaat het om en ikea is makkelijk in elkaar te zetten!!!
whoehoe juffie.. dat zal toch wel ff wennen zijn niet meer werken leuk kastje.. (expres 1 vak niet gevuld ? ) hier net met de boom geknutseld voor beebje is nu halverwege dus straks weer verder..
Ik ga ff stofzuigen en dweilen en dan naar de praxis. Ik moet nog een witte lamp voor mn kleine manneke, schiet niet erg op zo...
Ik had ja zo'n rare nacht met vreemde buikpijn.. Vanmiddag was het ineens echt heel erg ik kon wel janken. Toen is het toch afgezakt heb ik even wat boodschappen gehaald. En nu is het er weer. Gelukkig moest ik al naar de VK vandaag dus nog even kalm aan nu. Trouwens bij de action hebben ze leuke tshirts staan in de folder zijn lekker lang leuk met een legging
eens ff de folder bekijken... En dan ga ik echt naar de praxis En cadeautjes halen voor mn collega's en kiddies