September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ja klopt, heel verschillende verhalen.
    Bij mijn zoon was ik wel 25 kilo aangekomen, ondanks dat ik nog veel sportte en geen complicaties had. Nu veel overgegeven en niet gewogen dus heb ook geen idee. Ach ja, lekker belangrijk inderdaad.
    Als je kindje maar gezond is ;)

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Ik ben geloof ik iets van 5 kilo aangekomen na dat ik ook wat heb verloren in het begin.

Ik ben vandaag zo moe!! Net gewerkt tot 1 uur.. Lig nu ff op bed. Last van buik en rug... Bah.. Gewoon te veel gedaan afgelopen dagen.. Ik hoop dat mijn auto weer klaar is. Want fietsen gaat niet 3 dagen achter elkaar!

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier is van 77 kilo naar 59 gegaan. Min 19 kilo dus en ben nu 67 kilo dus het komt er wel weer bij.

Nou was ik ook wel heel erg eng dunnetjes na die min 19 kilo. Dus ben hier allang blij mee.

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    net bij de prenatal de blije doos opgehaald, compleet pakketje hoor! ik heb de inhoud in het wit getypt, dan moet je selecteren om te lezen, en is het niet zichtbaar voor de dames die 'm nog niet hebben:
    blikje wit bier en rosé bier (alcoholvrij)
    klein potje sudocreme
    avent flesje met speen en dop
    speen: i love mama van BIBI
    tasje met new born luiers van pampers
    rompertje van prenatal
    grote spuugdoek van nutrilon
    zakje vlekverwijderaarpoeder van Ariel
    fabeltjeskrantslinger
    en natuurlijk leesvoer en kortingsbonnen

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Tab, leuk gedaan zo!

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

tab wat goed zo ;) hahah ik at huh wat staat daar nou?
    Maar dat wist ik allangh

Aankomen, was gewoon benieuwd.
    Is idd heel normaal hoor 8 of 10 kilo rond de termijn. Ik las ergens hoeveel alles wel niet weegt, dus extra bloed, baby, borsten etc. dan kom je al snel op 8 kilo rond deze termijn.

Ik heb afscheid genomen van mn leerlingen, snik snik.
    Ben enorm verwend door ze, cadeautjes voor de baby en een prachtige tajine :D Dus echt hartverwarmend. Heel veel ouders hadden me de laatste weken echt gemist, dus nu maar even kort gezegd wat er was...

Nu ga ik Christian ophalen bij de oppas, want het was ook zijn laatste dagje! Even een kleinigheidje halen.
    zwaai!!

7. juffie2008

30 weken zwanger...

8. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Mooie foto juffie ;)

Ik heb net het kraam pakket gekregen, brrrr!
    Moest je die nou ook meenemen naar het ziekenhuis?

9. juffie2008

@ Loepie
    Nee die hoef je niet mee te nemen naar het ziekenhuis...
    Hihi.. daaar hebben ze genoeg.. ;)

Tnx, vanmorgen ff snel gemaakt..

DUim duim duim duim, vanavond weet ik of mn moeders huis eindelijk verkocht is en een deel ellende achter de rug is :D :D

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Loepie, nee je hoeft dat niet mee te nemen. Alleen kleding voor jou en je beeb. De rest hebben ze daar allemaal wel.
    Hoe gaat het met je?

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    leuke foto idd!!

ene ik heb van de week ook de blije doos op gehaald met de zelfde inhoud :D leuk leuk

verder erg moe!!! maarja.. hoort er wel een beetje bij he!

12. juffie2008

heeft er al iemand een ophaal ding gekregen voor de kruidvat tas?

Ik heb in de luiertaart een knuffeltje gedaan, een fles natusan, en 3 buikbanden die ze graag wilde hebben ;)

13. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    kruidvat? die ken ik niet (de tas dan)

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
  15. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Vanmiddag weer "reguliere" controle gehad maar deze keer niet in het Sophia (kinderziekenhuis van Erasmus) maar het Erasmus zelf.

Wat een tegenvaller, dames waren daar allerminst vriendelijk, lieten me echt aan mijn lot over en voelde me echt zooooo alleen en ongemakkelijk.
    Ook hadden ze uitgelegd hoe de CTG moest zijn van de week in Sophia deze zag er niet zo uit en op een gegeven moment was guppie zo aan het zwemmen en bewegen dat ik hem elke keer kwijt was.... dus ik na 10 minuten op de alarm knop gedrukt, komt er pas iemand na een kwartier ofzo kijken.

Ja je mag er nog niet af we moeten een aaneensluitend stuk hebben dus maar effe zoeken en vasthouden.
    PARDON?????? moet ik die kleine op gaan zoeken..... voor ik wat kon vragen was ze al weg.

Mocht weer naar huis maar ben er allerminst gerust op, net met een vriendin gebeld en effe tranen met tuiten gejankt van woede, frustratie en onmacht.

Belde me moeder uit Italie hoe het ging, nou ja me stem was nog bagger dus die maakte zich meteen zorgen. Gerust kunnen stellen ze zouden nog een week vakantie hebben maar waarschijnlijk komen ze eerder terug want mijn nicht is gisteren overleden, we weten alleen nog niet wat haar wensen waren met begrafenis / crematie dus afankelijk daarvan komen ze misschien terug.

Maar ze hebben ook vakantie nodig, best 2 zware jaren achter de rug!

Maar mijn moeder en stiefvader zijn met een zus van mijn moeder op vakantie dat doen ze al jaren maar nu is dus de dochter van hun andere zus overleden. Afwachten maar effe.

Wel besloten dat ik straks de afdeling waar ik normaal voor controle kom even bel want mijn gevoel is absoluut niet goed na vanmiddag.

Zit er even helemaal totaal doorheen!!

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuf rosa en gecondoleerd
    idd maar even naar andere afdeling bellen, ongerust zijn is nu niet goed

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jeetje rosa.. wat vervelend!

kruitvat..wel ingevuld op de site.. maar nog geen tas of iets... maar denk dat je het pas laat krijgt..

18. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Zo, even niet online geweest, vanmiddag geen internet hier :x
    En verder druk, druk.. en veel te moe..

Rosa, sterkte ermee!
    Kruidvat nog niet ingevuld.

TIP: Kreeg vandaag wel een folder van babypark. Als je die meeneemt naar de winkel en je inschrijft voor de (email) nieuwsbrief, krijg je een bebe bubble. (Dat is de bebe tummytub zeg maar).:)

19. juffie2008

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Wij gaan CHristians kamer afmaken en zondag naar een vriendin toe..

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ach jeetje Rosa .. Wat k*t dat ze je gewoon zo niet serieus nemen zeg !! Fijn dat je vanavond nog even naar die andere afdeling kan.

Dit weekend, Morgen heb ik vrijgezellenfeestje van vriendinnetje. Zondag laatste dogdanceles geven aan mijn cursisten en dan is het na de zomerstop afwachten of we doorkunnen of niet. Ligt een beetje aan de beeb ;)

Deel Deze Pagina