September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    juffie , leuke buikfoto :) !

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    rosa, jee wat n verhaal.. wat een horken zeg daar! zou indd ook gebeld hebben.. ben je zelf ook wat geruster..
    gecondoleerd met je nichtje

sunshine zag het ook ja in dat foldertje.. heb hier de tummytub al uit het VGZ kraampakket maar ga dat ding toch niet gebruiken ( ferdi misschien maar zal wel ni )

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zoo weer bijgelezen ..

hier gister niet veel gedaan savonds geBBqe'd en vandaag gipsenbuik gemaakt met mn zus ( phoee werd me toch een potje misselijk !! bahbah ) en plak nog helemaal van de vaseline ookal heb ik me 10 keer gewassen haha.
    net nog een hoop gepakt voor de vakantie.. nog 2 dagen werken en dan vakantie 2 weken !! heerlijk !!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    moet alleen nog ff kijken naar t dichtsbijzijnde ziekenhuis daar voor de zekerheid.. maar dat vraag ik wel op de camping (kan ik meteen regelen dat als het moet ik van de camping mag met de auto :) )

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hier worden we niet gewogen bij de vk..

verder een lange dag gehad, ben met een vriendin naar haar wetstrijd geweest met de paardjes, vanmorgen om 7uur op en om 8 uur op stal daarna trailer ingeladen en naar middenbeemster (3kwartier ongeveer) gereden.. en daar de hele dag rond gehangen, 350 foto's gemaakt, (te)veel gelopen en gedaan eigenlijk.. pff merk het echt wel. om 6 uur weer terug gereden.....

dat ik net thuis kwam kreeg in boven mijn navel een onwijse steek.. heb bleef ook zeer doen ook als je er overheen gaat. iemand bekend??? verder is die kleine mega actief en word er soms gewoon een beetje moe (maar ik wil het leuk vinden..)

morgen ochtend weer werken om 7 uur dus ik ga zo lekker mijn bed in

sorry dat ik niet echt reageer op jullie!!!
    maar voor mij morgen weer een dag

wel een dikke kus voor jullie allemaal!!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh oke.. dacht dat dat standaard was..

drukkedag gehad dus.. lekker rustig aan nu :) slaap lekker!

7. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Zo alle babykleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast, dus daar hoef ik mijn eigen niet meer druk om te maken in mijn verlof:D

Vandaag begint mijn werkweek weer na 2 weken vakantie, ben benieuwd of ik het nog 3 weekjes volhoud, aangezien het steeds zwaarder word voor mij om te lopen.
    Het fietsen daar in tegen gaat mij nog erg goed af, gelukkig maar anders zou ik nergens meer komen ;)

@babyleeuwtje: om 22:30 nog de badkamer schoon soppen? :$ Dan heb je inderdaad al last van nesteldrang. Bij mij vind ik het nog wel meevallen, moet er wel bij zeggen dat je misschien met een 2e wel wat makkelijker wordt.

@sunshinemama: ik heb dat foldertje ook binnen gehad, ik denk dat ik hem wel gaat ophalen (echt een hollander hé, als het maar gratis is Hahahahaha :D)

@lydia1986: en is de gips buik mooi gelukt? Het lijkt mij wel een heel karwei, foto's?
    Lekker hoor nog 2 daagjes voor jou om te werken, en misschien krijg je wel een gunstig plaatsje voor je auto :)

@rinke: steek in de navel heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad, maar dat komt omdat ik een galblaas operatie had gehad en de littekens in mijn navel nog niet helemaal waren geheeld, maar met deze zwangerschap heb ik dat niet gehad, misschien je vk raadplegen bij je volgende controle?

@aantal kilo's aangekomen: zit nu op plus 3 kilo wat ik ben aangekomen, was er in de eerste 4 maanden 8 kilo kwijtgeraakt.

Gaat even mijn boodschappenlijstje afmaken, want hubbie is vandaag jarig en ik krijg vanavond nog een beetje visite...

Toedels...

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

goeiemorgen!

9. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Loepie, dat kraamparket is ook binnen bij mij, lang leve de matrassen!!
    @ Mik, Hoe is tie met je? Leuk weekend gehad?
    @ Rosa, gecondoleerd. Wel schofterig dat ze je zo laten wachten daar.
    @ Babyleeuwtje, herken wel het willen poetsen in de badkamer. Ben gister 8.00 opgestaan en helemaal schoon gemaakt. Geeft toch een lekker gevoel als het gebeurd is.
    @ Cos, hoe was je vrijgezellenfeest? Heb je het vol kunnen houden?
    @ Juffie leuke foto.

Hier alles goed, alleen wel weer wat moeier, maar ach het hoort erbij. Zaterdag naar Antwerpen geweest ff wat leuek dingen gekocht ook voor ukkie en daarna bbq bij vrienden.
    En gister met manlief grote schoonmaak gehouden in huis(hihi ik stak hem aan, hij kon niet blijven liggen natuurlijk) Daarna naar Metropolis festival geweest in Rotterdam, heerlijk.
    Vrienden van ons zijn 2 mnden naar ons uitgerekend en die krijgen ook een jongetje, gezellig!!

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Smile, goedemorgen! Dus Antwerpen was leuk? Gezellige stad he, die dierentuin daar is ook de moeite waard. Wat heb je zoal gekocht?
    Toevallig dat je vrienden ook een jongentje krijgen!
    Hier gaat het best goed, had ff een mega snot verkoudheid te pakken, jummie.

@Soppie, sterkte met werken! Luister wel naar je lichaam he, want hele dagen staan en lopen is wel zwaar. Hoeveel uur werk je nu?
    Fijn gevoel dat alles gewassen is he.

Hier is de babykamer, meubels tenminste in elkaar. Gister alles beetje ingericht, heerlijk. Nu weet ik tenminste wat ik nog moet kopen. Had geen overzicht meer. ;)
    Nog wel verlichting en dingen aan de muur, beetje gezellig maken. We hebben ook een wandrek, die moet mijn man nog ophangen.

@Lydia, heb je een foto van je gipsenbuik? En wat ga je er nu mee doen? Nog een paar dagen en dan lekker op vakantie.
    Slaap je op een luchtbed?

@Babyleeuwtje hahahahaha om 22.30 uur soppen..hahaha, lang leve hormonen.

Hier straks met vriendin naar een speeltuin, lekker groot. Wij bankje zitten, kids zwemmen en spelen, ideaal!

Gister is de vriendin van mijn neef bevallen, een meisje Carlijn.
    Ze is zelf heel tenger en bij 30 weken was ze echt al mega qua buik dan. Dus allerlei onderzoeken op suiker enzo. Maar niks aan de hand.
    Nu uren bezig met bevallen, 1,5 uur persen, spoedkeizersnede omdat het kindje heel groot was (joh) en een sterrekind. :(
    Carlijn is gewoon 4815 gr en 56 cm. Bij 40 weken en 2 dagen. Pffffff
    Baby is helemaal ok, maar vriendin van mijn neef niet echt. Snap niet dat de artsen niet via echo hebben gekeken hoe ze lag (met dr hoofdje) en dr gewicht. Dat kunnen ze toch allemaal zien of niet.

11. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    @mik0705: ik werk nog maar halve dagen, zoonlief en ik hebben jammer genoeg ook een koudje te pakken blèh! Vind het ook niet gek met die weers veranderingen...
    Wat leuk dat de babykamer helemaal staat, ben benieuwd naar de foto's

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi meiden,

Vinden jullie het goed als ik weer een beetje mee kom kletsen?
    Ik heb nu vakantie en daarna meteen verlof dus ik hoop dat ik nu de tijd ervoor kan vinden!

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ok dat is beter geen hele dagen meer.
    Vervelend he dat gesnotter. Denk dat het door die mega temp verschillen komt, airco overal en nu weer gewoon.

Zal op hyves wat fotos zetten :).

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

Gefeliciteerd met Lieke. Wow die taart is echt heeeeeel gaaf!!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Bedankt :D

16. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Mik, ja was erg leuk, we gaan met de kleine zeker dar een keertje naar de dierentuin. We hebben een leuek slinger met lampjes gekocht voor de Babykamer, spam wel ff een foto vanavond. We hebben ook een leuke lamp voor de woonkamer gezien. Maar vertel, jou meubeltjes staan in elkaar? En helemaal leuk? Hihi heb ook niet zo goed overzicht meer wat ik wel en niet moet hebben. Maar vervelend snotverkouden, je snuit je suf denk ik. En J. lekker vakantie, nog leuke plannen?
    Gefeliciteerd met Carlijn (Leuke naam) , wel heftig hoor....... Hoop dat de vrouw van je neef snel hersteld.

@ Soppie, sterkte met werken.
    @ Lydia, spam je ff je gips buik:)

17. juffie2008

@ Jolan
    Gefeliciteerd met je oudste!

Kleintje en ik zijn nog erg brak van gister... we kruipen weer lekker zo ons bed in hihi

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    goedemorgen allemaal.

Het was maar goed dat we vorige week die pretecho hadden, vanmorgen de groeiecho bij de gyn en meneer lag met zijn gezicht naar mijn rug toe, dus konden helemaal geen gezichtje zien haha. Hij staat nu rechtop, met zijn voeten op de uitgang... en op mijn blaas :p

19. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Mik@ Wauw!! Wat een grote baby!! Idd raar dat de dokters niks hebben gezien van te voren.

20. juffie2008

Kijk dames,

Deel Deze Pagina