September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Bedankt voor de update Ludia!

Knuf voor Rosa!!

Zo ik heb ff "gewinkeld" op de donatiesite. Zag daar een paar mooie buggy`s en wandelwagens staan. Nou hopen dat ze nog niet weg zijn, de wandelwagen die ik heel erg wou was er ook tussen... Pliko Switch van Peg Perego, dus duimen.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    donatie site ?

3. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ja we hebben hier een donatiesite, mensen die spullen hebben die ze weg willen geven of die ze niet kunnen verkopen zetten het op die website en dan kunnen andere mensen kijken en het weer ophalen.
    Zo kom ik van m`n spullen af en er weer aan.;)
    In NL heb ik ook ergens zo`n site gezien. Gratis op te Halen

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lekker :)
    goed initiatief

5. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Zeker weten!!

6. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Thanks Lydia.

@ Rosa, sterkte!! blijf duimen voor je!!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Breast
    ik ben ook wel van de dingen recyclen, niet vanuit geld punt maar gewon omdat het vaak nog prima kan!

Peg Perego wagens zijn super!! In Italie hebben we er naar een paar gekeken.. DIjken van een dingen :D

Ik duim met je mee meis..
    Ik heb hier nu een heel wagen park buiten
    Een Quinny Buzz 3 ( marktplaats gekocht)
    Een Hauck Aloha buggy
    En een Kiwi Explorer Phil and Teds (ook marktplaats

Dus ik kan kiezen als ik ga wandelen hahah!

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Shit Rosa toch weer een terugval ! Mischien toch teveel gedaan de afgelopen week ?

Ik vind degene die de schoonmaakwoede bedacht heeft als je zwanger bent echt gek !! Die woede kan me wat .. De badkamer is weer schoon in elk geval

9. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ha ha, er is al een Inglesina onderweg en ik heb een Quattro travelsystem van de 2 anderen en een buggy van Easybaby.
    Wat ik gedoneerd krijg, doneer ik terug, maar de Graco ga ik verkopen als het me lukt met de Peg.

PFF, ik hou de bestellingen niet bij vandaag. Druk, druk!! Morgen maar weer verder dan. Moet ook nog nieuwe producten plaatsen..

10. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ja ik was nog effe bakkie doen bij Soppie dus nog even niet de tijd gehad om hier iets neer te zetten.

Lydia thanx voor het buddyberichtje!

Hij gaat inderdaad weer iets ahteruit, niet gigantisch maar toch. Beetje weer terug naar zijn oude lijn.

De PI van de navelstreng was verhoogd, dat was het zorgpunt maar na overleg mocht ik toch naar huis.
    We hadden vandaag de koffer niet mee dus we knepen hem al flink. Vruchtwater was nu wel weer "normaal" en niet teveel zoals ze vorige week zeiden.

Nu vrijdag weer controle, er was overigens een dame op de daycare die normaal gesproken in erasmus werkt, die bood haar excuses aan voor het gedrag van haar collega (wat ik overigens niet nodig vind want zij behandeld mij goed en met respect.) En die zou het ook doorgeven aan hun leidinggevende, ze wist precies wie het was vrijdag. Die schijnt wel vaker zo tegen patienten te reageren.

Toen ik haar vertelde dat ik zelf het hartje moest zoeken zei ze, je had direct moeten zeggen krijg ik jou salaris dan ook, ze zei ook daar zijn WIJ voor hoor. Wel fijn in ieder geval.

Heb waarschijnlijk het weekend toch teveel gedaan....... veel te veel. Dus hub heeft me al een flink pak slaag beloofd als ik vandaag meer doen dan beetje kletsen op het forum, tv kijken en bankhangen.

Heb net alleen het knopje van de droger nog een keer ingedrukt, had ik toestemming voor ;) hahaha.
    Nee hij is super lief en overbezorgd..... zei al vanaf donderdag zit je lekker bij je moeder in de tuin overdag kan die je in de gaten houden.

Zijn echt maar kleine dingen die ik doe maar de laatste week toch iets teveel van het goede.

Ga eff Tour kijken vind ik wel leuk.

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hihi dan weet je zeker dat je de goede hebt! :D

12. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Wat een lieverd ;) luister maar goed naar hem!

13. juffie2008

Meeting locatie:

Ja ja ik ben even langs het park gewandeld...
    High Tea doen ze niet met scones enz. maar wel met Anti Pasti ;)
    Het zou in principe elke dag kunnen maar niet op de maandag, dan zijn ze dicht.

De kosten zijn 9,25. Ik wete niet of dit incl. of excl. drankjes is..
    Mooie locatie, makkelijk bereikbaar zowel met openbaar vervoer als met auto.

Ik zei al meteen, hey we zijn allemaal zwanger, dus hoe wil je dat doen met de anti pasti? Nou dat maken ze dan zo dat er geen "verboden" producten inzitten..

Cos en Mik: Ik zat even tsja pasta, niet echt iets wat ik nu veel eet... Dus waren jullie van plan om te komen? Je kan er ook andere dingen bestellen?
    Ik kan even een menukaartje meenemen en even aan jullie PBen wat je eventueel anders zou kunnen nemen..

14. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Zet 'em op meid! En inderdaad... positief blijven denken. Hoe moeilijk het soms ook is!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goed bezig geweest juffie :)

16. juffie2008

Ik hoor graag reacties of jullie het wat vinden ;)

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lijkt mij leuk :)

18. juffie2008

Mn man wilde nu ineens totaal iets ander haha, dus het is iets anders geworden ;)
    Ben wel erg blij :D

Dus we zijn er overuit :D

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik had vanmiddag toch de VK nog even gebeld omdat hij wel erg rustig is.. Om kwart voor 5 kon ik langs komen.

Bij de VK was hij nog steeds erg rustig hartje was wel goed. Tijdens het voelen was ze er voor 100 % van overtuigd dat hij met het hoofdje boven lag. Maar dat ligt hij niet dat wist ik gewoon hij ligt met de kop naar beneden en dan de rug rechts dat is zijn favo houding.

Dus echo gemaakt om te kijken hoe het er binnen uitzag en inderdaad hij lag met het koppie al heel diep in het bekken ze kon bijna onmogelijk nog een echo maken.

Maar ze vond het toch zorgwekkend dat hij zo kalm was. Dus door naar het UMCG voor een CTG die was goed al had hij soms wel hoge uitschieters. Daarna hebben 2 VK in opleiding echo's gemaakt ook daar lag hij weer diep verstopt met het hoofd wat allemaal wat lastig meet. Maar hij loop in alle metingen best een paar dagen voor ..

Daarna kwam de Gyn nog even kijken die deed de echo weer over ging ook weer alles meten en heeft de navelstreng even goed gecontroleerd of die nog genoeg doorbloeding had.

Ze konden gelukkig niets zorgwekkends vinden. Maar het blijf toch apart dat hij zo rustig is en ik moet ook zeker weer bellen als er ineens weer zo'n overgang is van heel druk naar rustig.

Was wel even leuk om hem weer te zien ik heb 1 keer het gezichtje heel mooi gezien en hij heeft mijn neus haha zo lief.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

*breekt even in voor Cos*
    He gets joh,wat naar dat uk je zo onzeker maakt! Wat fijn dat vlos en UMCG je serieus nemen en de boel goed gecheckt hebben.
    Succes laiverd!
    *breekt weer uit*

Deel Deze Pagina