He das een nare dag dan!! Fijn dat ze alles zo goed gecontroleerd hebben.. Gebeurt dat vaker dat jullie kids een paar dagen rustig zijn? Hier soms... maar op de dagen dat ik extreem beroerd ben dan is ze mega druk?
hey meiden! Jullie zijn moeilijk te volgen... dat krijg je als je er een tijdje uit bent geweest Bewegingen: ik vind het nog steeds moeilijk om te zeggen of de beeb nou goed beweegt of weinig. Hoeveel bewegen de beebs bij jullie? Vandaag heb ik het idee dat het weer rustig is. Vooral savonds en smorgens is het druk, maar overdag af en toe een verschuiving en dan is het weer stil. Hoe is dat bij jullie? Ik vraag me af wanneer je aan de bel moet trekken namelijk. Niet dat ik me er nu zorgen om maak, maar wanneer moet je het in de gaten gaan houden?!?!
@ Jolan Ik dacht dat je je kindje 20 keer per dag zelf moet voelen.. Dat stond volgens mij een keertje in de Wij! Maar een baby beweegt wel vaker als 200 keer per dag haha. Maar meeste voel je niet om dat je druk bezig bent.
hahaha nou 200 keer haal ik zeker niet. Weet neit eens of ik de 20 keer haal. Maar ik vraag me ook af hoe je dat moet tellen: 3 keer achter elkaar een schopje, is dat 1 keer, of meteen al 3? Volgens mij is het trouwens gemiddeld 10 keer per dag.
Anti-pasti is geen pasta!!! Maar vind ik ook niets voor een high-tea! Daar hoort juist zoetigheid bij met scones en chocola enzo, ook wel wat sandwiches met hartig maar anti-pasti bij een high tea? Kunnen het dan misschien Happy pregnant hour noemen ofzo...
Geef het beesie een naampje Ik wil gewoon weten is het wat of niet haha! Goeiemorgen! Heel erg ziek naar bed gegaan, bleef maar overgeven en nu werd ik weer misselijk wakker.. weet het ff niet meer Meisje is erg druk (helpt ook niet mee!) Hoop dat ik vandaag wat binnenhoudt anders moet ik Nieuwegein bellen, jakkes!
Hoi meiden, Ben ik weer gister te moe om te reageren. Heb contact gehad met het ziekenhuis en de dokter belt mij vandaag terug, waarschijnlijk moet ik ff bloed komen prikken om mijn HB gehad te controleren. Ik ben nu anders moe dan eerst, dus toch ff laten checken. @ Rosa, toch wel weer spannend, ga vrijdag weer voor je duimen. @ Juffie, high tea zie ik leievr met zoetigheid en wat hartige hapjes. @ Cos, wel een spannende dag zeg. Sterkte hoop dat kleine weer gewoon lekker gaat bewegen. Wel leuk dat je kon zien datie jou neus heeft. @ Jolan, mijn mening is als je ergens over twijfelt, een telefoontje naar je VK kan nooit kwaad. Ik voel onze kleine uk heel de dag door. Alleen met die benauwdheid van vorige week, houdt die zich ook wat rustiger. Ik heb bericht gehad dat ik me blije doos op kan halen, joepie.
Prima, maar ik ga verder geen locaties bekijken. Ik zou ook niet weten waar ik hier in Utrecht moet beginnen haha Dus dan moeten jullie die in de meern maar boeken. Ik weet niet meer welke dat was uit mn hoofd?
Meiden ik ga ff meds. innemen en dan maar met extreme hoofdpijn in mn bed liggen.. voel me zoooo beroerd en slap! Kan et er nu van nemen nu manlief thuis is.
Goedemorgen allemaal, Heb weinig tijd om te reageren, want moet zo weer aan de arbeid... @juffie: bedankt voor de info, maar hoe mooi de locatie er ook uit ziet, antipasti valt niet onder een high tea. Rosa en ik kijken vandaag en morgen verder naar locaties die we nog als backup hadden... @meeting: willen de meiden die nog mee willen naar de bolle buiken meeting de poll op onze hyves invullen a.u.b. dit moeten wij wel weten met oog op het aantal personen reserveren. Gaat mij eigen even aankleden en dan off to work, fijne dag dames
Goedemorgen, @Juffie: vervelend dat je weer zo misselijk bent! Goed dat je bent gaan kijken op die locatie maar eerlijk gezegd ben ik ook meer voor zoetigheid
Goed dat je het hebt na laten kijken. Fijn dat alles goed is! Bewegingen@ Je baby voelen in de buik | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Smile@ Knuf! Blije doos@ Ja , ik ook!! Vriendin van m`n moeder komt over een week, dus die neemt het mee! Juffie@ Knuf! Mijn hoofdpijnen beginnen ook weer terug te komen en de honger ook! Net als in het begin.
Blegh, manlief moest toch naar zn werk Dus helaas kon ik niet weer naar bed toe Kleintje zit te ontbijten.. (zelf!) Hij zit van top tot teen onder de yoghurt, maar wel super schattig...
Juffie, jeetje wat rot dat je nog steeds zo misselijk bent steeds. Smile, ja ik voel me al snel te veel om de vkte bellen. Het is ook niet dat ik de kleine niet voel, maar meer dat ik me afvraag wat normaal is. Vanmorgen reageerde ze niet op geduw, maar nu net begon ze weer druk te bewegen.ze heben het dan over min.10 keer per dag, maar ik neem aan dat dat 10 momenten zijn en dus niet drie schopjes achter elkaar is meteen 3 keer. Meeting, weet niet of jullie op mij zitten te wachten. Ben de laatste tijd wein ig hier geweest.
Als je baby even niet voelt, kun je even chocolade of iets zoets eten, dat werkt meestal heel goed. Juffie@ Heerlijk die yoghurt!! Jammer dat je weer niet kan slapen. Hier hetzelfde probleem...
Whaaaaaaaa waarom nemen ze hier mensen aan van boven de 50, die geen automatisering ervaring hebben en de leeftijd hebben dat ze niet meer stress bestendig zijn!!!!!!!! ppffffffff moest het even kwijt, het zal ook zeker aan mij liggen daar twijfel ik niet aan.