waarom niet? zou zonde zijn! in een avondje heb je de helft af. en het is iets helemaal van jezelf, dat je gemaakt hebt voor je kleintje
Mijn moeder is hard bezig met de trappelzak, duurde ff voor we mooie goeie wol hadden. De kat van me ouders vind de draden alleen ook erg leuk, hihi.
Ja ik weet het, maar ik kan het gewoon niet goed. Ik vind het niet mooi, soms laat ik steekje vallen enzo. Eerst dacht ik ook, kan mij het schelen ik maak het speciaal voor haar. Maar ben geen breister..en helaas ook niemand die ik ff kan vragen voor hulp of herstel haha. Hmm misschien ga ik toch weer verder, heb echt al iets van 30 cm ofzo.
Ja mijn katten ook, heb een Zeeman bolletje gekocht en die legde ik erbij toen ik bezig was, dan konden ze die pakken.
Onweer? Gatsie!! Ik weet niet waar je gaat varen? Misschein ff op buienradar kijken.. Het is idd wel benauwd...
hahah Yeah Ik ga de drukkerij mailen dat ze 100 kaartjes mogen gaan bestellen Er komen ook gekleurde enveloppe bij, superleuk! Die matchen bij het kaartje Ik hoop dat de enveloppe snel binnen zijn dan kan ik adressen gaan schrijven
Meeting: (soppie en.. ??) Vandaag lag er een folder in de brievenbus van Douwe Egberts, en daarin stond dat je daar ook High Teas kunt reserveren.. De kosten stonden er niet bij, maar hij zit wel heel centraal. utrecht-- neude.. Ze hebben daar hele lekkere taarten en muffins enz. Er is een website maar die mag je hier vast niet neerzetten?
haha nee is niet erg hoor maar ze zijn best wel druk en nu ik altmaar zo moe ben morgen naar plopsaland toe en nog wat leuke dingen gepland van de zomer onze stacaravan is vorige week verkocht dus geen vakantie voor ons meer
@sumshine wat een mooie echo @juffie gaaf lief bord hoor ik wou dat ik zo creatief was hier ook slecht weer en zometeen een bbq met collegas en aanhang
ohh hihi hoe oud zijn ze eigenlijk? Plopsaland, daar zijn wij nog niet geweest. Is het leuk voor alle leeftijden? Nee voor ons ook geen zomervakantie dit jaar. Mag nu niet meer vliegen dus helaas. We halen het wel weer in
Zowh hier net even een wolbreuk gehad niet normaal !! Paar beste klappen onweer. Maar het trekt nu door