goedemorgen meiden, gisteren hebben we de klamboe en het rek boven de commode opgehangen en nu is de babykamer helemaal klaar!!! gisteren op mijn werk nog gelachen, collega van mij zei; hey je verloskundige loopt hier rond (collega heeft haar ook gehad als vk) en ik liep op haar af en zei; goedemiddag mevrouw kan ik u ergens mee van dienst zijn? (werk in een kledingwinkel) waarop zei antwoorde; nee hoor ben even aan het rond snuffelen, en ze had dus in eerste instantie niet door dat ik het was, waarop ze al snel tot de conclusie kwam dat ik het was en ze lachte en zei dat ze niet wist dat ik hier werkte hahahaha.... vandaag een dagje vrij, maar veel op de planning, want er is een hoop niet gedaan, omdat ik druk met de babykamer in de weer was. was gelukkig vroeg wakker, dus gaat nu al beginnen met het achterstallige huishouden....
Goede morgen!! Wel rustig aan doen he soppie! Smile welkom terug Fijn dat het eten beter gaat en jullie de kleine zo goed kunnen voelen!! Ik moet aan het werk, had al in de auto moeten zitten
@ Soppie Grappig @ Want2be Mooie foto meid! Heb je het naar je zin? Ik ben al weer misselijk wakker geworden. Hier zijn 2 dagen werkzaamheden aan de liftschacht en dus een K. herrie!!
Ben al bij de vk geweest, glucose in mijn urine maar dat was niet schrikbarend hoog. Had vast te maken met de brownies van gisteren hihi. Kleine lekker druk, niks hartje luisteren! Kick the doppler haha. Alles in orde dus! Sterke met je misselijkheid juffie!
Goedemorgen! Franka83 Bezoek arboarts Tab Controle VK veel plezier! mooie foto! Ik kan ook niet wachten om op vakantie te gaan!
Ik ben in 2 dagen tijd 0,7 kilo afgevallen Ik twijfel of ik de gyn. zal bellen of straks gewoon langsloop.
@ Tab, haha die brownies ook.... maar ja weerstaan is ook moeilijk denk ik. @ Juffie, beterschap!! Heb je nog onderzoeken?
was niet eens teveel, niet eens een kwart van een zelfgemaakte.... maar goed, dat schijnt te komen door de superfunctie van de nieren op dit moment. die schijnen beter te filteren dan als je niet zwanger bent. weeg nu wel 83 kilo....... zit nu al 7 kilo bij dus..... brrrrr, moet ook niet naar de cijfers kijken hahaha. ik ben zelf 179cm dus er kon wel wat bij, maar het is zo confronterend en je kunt er niks tegen doen dan lekker dooreten hahaha
Hier even een berichtje van mij. Ik heb wel meegelezen, maar was te druk om te reageren. Veel verjaardagen gehad. Alles gaat hier prima, voel de kleine goed schoppen. Manlief kan het nu ook voelen en zien. Verder geen bijzonderhjeden.