September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Lekker!
    Mij is verteld dat je bij zoveel wrken niet meer mag vliegen.
    Wel dus.

Geniet ervan!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Jolan
    Fijne vakantie meid!

@ RInke
    Ik denk niet dat iemand boos wordt hihi, genietse!

@ Aichaatje
    Ohhh nog weeen :( Is je man nu nog thuis?

Blegh, heb net heel erg overgegeven, terwijl ik niet had gegeten... Niet handig met shampoo in je haar... Ik ga lekker in bed liggen, filmpje kijken ofzo..
    Ik wilde gaan verven, maar dat zit er ff niet in.

3. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Goedenavond zwangere kippen :D

Vandaag een lekkere werkdag gehad, misschien komt dat ik nog maar totaal 6 keer nog moet werken :D

Vandaag de oogjes van zoonlief gedruppeld, omdat we vrijdag naar het oogziekenhuis moeten. Ondanks het zo bewolkt was heeft hij toch erg veel last van daglicht omdat zijn pupillen helemaal verwijd zijn.

Wij hebben qua rust tijden voor het geboortekaartje dit gedichtje:

van 12:00 tot 15:00 uur liggen mama en ... te rusten en na 21:00 zegt ook papa weltrusten.

@mik0705: ben niet echt geslaagd op het alexandrium, we gingen kijken of zoonlief op een traptractor wilde zitten bij toys xl, maar hij zette het op het brullen dus het word waarschijnlijk geen tractor hahahaha... wat leuk hè zo'n papa en zoon dag en dat nog eens in walibi

@aichaatje: ik had wel wat ander nieuws verwacht na een week 5 sterren all in.
    Wel fijn dat je weer mee kan kleppen en een dikke knuff...

@breastmommy: las op je www dat m. Een keelonsteking heeft gatsie dus voor jou is het nog steeds voor ziekenboeg spelen succes en beterschap toegewenst.

@rinke: zo ze maken het jou wel spannend, zo op het laatste moment nog de ringen te kunnen halen, ik ben nog steeds aan het duimen voor het redelijk droge dag. Gaan jullie nog foto's maken buiten?

@jolan25: fijne vakantie toegewenst...

Volgens mij heb ik nu iedereen zo wel een beetje gehad,gaat zo even een filmpje kijken,

Fijne avond...

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mik na de zoveel weken mag je niet meer vliegen toch ( als er kans is op geboorte ?! ofzoiets ? )

hm juffie zit ook niet mee he :( .. kan geloven dat jij blij bent als beebje er is zodat je weer jezelf bent..

5. dammir

dammir Actief lid

8 jan 2011
    100
    0
    0
    Hey allemaal

Vandaag naar het EMC geweest en alles is goedgekeurd het word gewoon een klein meisje maar verder is er niks bijzonders te zien ;)maar wat duurt zo een echo lang daar zeker 1,5 uur. op een bed wat echt niet lekker ligt en dan duwen met dat apparaat pfffffffffff ging er gewoon van kotsen (sorry) zo zei ze dat heb ik nog nooit meegemaakt :p heb ik weer hoor

nog misbruik gemaakt van het feit dat we toch al onderweg waren zijn we lekker de stad in gedoken maar jeetje waar je ook kijkt geen fatsoenlijke kleertjes in maat 50 begint echt alleen bij 56 of 50-56 en die vind ik dan weer te groot pffff maar ja als jullie tips hebben laat ze maar even horen .
    Ga nu lekker slapen :D

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dammir.. hmm das niet fijn dat je erdoor hebt moeten spugen..
    ik vind ook dat er in maat 50 niet veel te vinden is..

misschien is op kleertjes.com te kijken ? hebben ze soms wel is leuke dingen ..
    ik heb zoiezo niet zoveel maat 50 ben bang dat ze het dadelijk niet eens aankan ..

slaap lekker

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben dr weg van ga babyboom kijken ( helaas de laatste aflevering :( )

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Jeetje juffie voor jou is het ook niet gemakkelijk!

Manlief is weer weg... en ik heb geen hulp!! Schoonzus komt pas half aug.. verder weinig te zien hier ;(

Ik ben trouwens vorige week tante geworden, mijn broertje heeft een dochterjte gekregen Emma.. na een zwangerschap van 42+ ze wilde niet komen en ze hebben haar met keizersnede gehaald!

9. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    @dammir: fijn dat alles goed was :D

@Babyboom: kan deze aflevering beter niet kijken met de hormonen *jankt*

Ben tussen door gelijk bezig met het bekijken voor locaties voor de meeting en volgens mij heb ik wat gevonden. Zal morgen op onze hyves verdere info brengen.

10. juffie2008

* soppie*
    Ik zit ook al met traantjes in mn ogn.. wat ontzettend zielig he?
    (life is sooo unfair!)

11. juffie2008

@ breastmommy
    Heb jij een site waar wat info over hypnobirth staat?

12. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heb ik zitten janken op de bank en inderdaad juffie life is unfair...

Gaat mijn bedje opzoeken

Weltrusten

13. juffie2008

Was een heftig einde van babyboom!
    Sneu!!

@ Breast
    Laat maar ik heb het boek besteld.. Zo ;)
    Mn man zei dat ik vorige keer zo eigenwijs was met niet willen puffen n slcht ademhalen dus ik heb nu maar gewoon dit boek gekocht met cd.. Ga het lezen wellicht staat er iets in wat ons helpt.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WAT... hoe kan dat nu aichaatje.. krijg je daar ook niet iets van hulp ... je kunt nu toch niet voor je dochtertje zorgen ??

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    trusten soppie :)

hier ff 20 min forummen en dan : beste zangers van nederland kijken :)

16. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

heb ook heerlijk zitten huilen bij babyboom hihi

@aicha, jeetje zeg het zit ook echt niet mee he !! is er ergens een optie dat je nog hulp krijgt?

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Nope! helemaal niets! Ik zal wel moeten!! Gelukkig is het een bijdehandje met 4 jaar.. maar af en toe moet ik wel opstaan..
    Eten bestellen we en 1 keer per week komt poetsvrouw..
    Morgen komt er een collega langs die wil wat boodschapjes brengen..
    Hubby kan geen vrij nemen dat zit er nu niet in ook niet met oog op de volgend maand (en) schoonzus zegt half aug te komen!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff wou dat je hier in de buurt woonde dan hadden we om de beurt je komen helpen ;) :)

gelukkig heb je een pienter meisje die een hoop zelf kan maar maakt het natuurlijk niet minder moeilijk ..

dikke kus/knuffel!

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Thanks lief van je!! Super woman gaat zo maar lekker van de bank naar bed...

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja hoor, bij de meesten mag je niet meer vliegen vanaf 36 weken, sommigen vanaf 32 weken. Maar ik ben 30,5-31,5 als ik vlieg. Geen probleem dus. Heb een zwangerschapsverklaring van de vk op zak :D

Deel Deze Pagina