Heel bekend, maar dat heb ik al vanaf het begin. Want2be@ Wat een mooie foto!! Smile@ Welkom terug! Inge@ Wat een scheetjes! Gister bij de gyn geweest, niks bijzonders te melden. Wel een foto vd echo natuurlijik, let niet op hoe, mannetje heeft een foto gemaakt...:x Dus heb het ff geknipt en nou blijft er weinig meer over, dus heel klein.
Goedemorgen dames, Mooie foto's ( buik en vakantie-buik) voorbij zien komen Gisteren bij de fysio wederom het advies gekregen minder te gaan werken en ook in huishouden niet meer zo actief te zijn, maar dat aan mijn man over te laten... Vanmiddag gesprek met arbo arts...ben benieuwd of hij in de adviezen van fysio en vk meegaat...
breastmommy toch mooi hoor t hoofdje hier net gewerkt en moet 1 uur weer beginnen dus ga nu ff poetsen tussendoor.. pff kan me daar maar niet toe zetten joh !
Heb jij altijd "gebroken"diensten? Lijkt mij niet prettig namelijk.... Blijf je aan het heen en weer rijden enz.
@ Inge, wat een leuke foto's van je kinderen. Ik zag ook een leuke vakantie foto voorbij komen van iemand, sorry weet even niet van wie. @ Mik, Hoe gaat t met je?
juffie ik heb de kids niet naar school gebracht mannetje heeft dat gedaan maar heeft de juf niet gezien ik zal het dus pas horen als ik ze vanavond van school ga halen
Heb ff niet bijgelezen dat ga ik zo doen maar ik heb ff een groot probleem. Of eigenlijk mijn vriendin. Ze is er vorige week achter gekomen dat ze zwanger is en gisteren echo gemaakt om weg te laten halen (sorry) en het blijken er 2 te zijn. Relatie heeft ze niet meer maar hij blijft haar stalken en pushen . (mega blad voor zn kop en wiegert in te zien dat het over is, als ze er wel bij bleef zag ik ervan komen dat ze hele dagen opgesloten zat tot hij thuis was om daarna alles samen te doen. ze mocht ook niet meer met dinnen afspreken want dan had ze geen tijd voor hem en hij wilde al haar tijd en aandacht hebben) Nu moet ze over een uur een pil innemen en 8 uur daarna 4 pillen om het op te wekken. Hoe kan ik haar het beste helpen??? Haar verstand zegt weg maar gevoelsmatig wil ze het houden. Dr ouders hebben gisteren heel hard gezegt dat ze het weg moet doen en gelijk dr bm eruit moet laten halen en ze steunen dr dan ook niet meer. Hub en ik willen dr helpen met alles maar het is wel moeilijk voor me elke keer als ze huilend aan de foon zit omdat ze het niet meer weet. Heb nu gezegt dat ze nu de dok moet bellen want ze moet gewoon praten met iemand hierover, voordat ze iets gaat doen. Heeft iemand van jullie Zoiets meegemaakt in de omgeving en hoe kan je zo iemand het beste bijstaan en steunen??? Ik weet het gewoon niet meer. (sorry erg beladen onderwerp ik weet het maar ik hoop dat iemand me advies kan en wil geven) Nu ga ik ff bijlezen
@becky: jeetje wat lastig! Voor je vriendin, maar ook voor jou... Ik zou haar in ieder geval adviseren nu nog geen pillen in te nemen ( en dus nog geen keuze te maken). Zeker omdat ze gevoelsmatig nog niet klaar is om de keuze te maken: ze twijfelt nog teveel!! (weet niet hoe oud ze is en hoe belangrijk dus het advies van haar ouders nog is, maar ze moet nu even aan zichzelf denken) Goed inderdaad dat je haar wijst op de huisarts...Ik denk dat het belangrijkste nu is dat ze met iemand gaat praten ( naast dat ze dat met jou doet)...Volgende week is het besluit ook nog snel genoeg te nemen, maar dan heeft ze wel even tijd, rust en ruimte gehad om er over na te denken...Nooit overhaast zo'n besluit nemen... Heel veel sterkte in ieder geval...
becky ik denk dat het verstandig zou zijn als ze eerst met iemand gaat praten (zoals dokter) om er achter te komen wat ze daadwerkelijk wil wil ze de kids niet, wil ze kids laten adopteren of in een pleeggezin onderbrengen of wil ze ze wel zelf opvoeden ik denk dat dat nu eerst het belangrijkste is om er achter te komen wat ze zelf wil en ik vind het heel erg fijn dat jullie er voor haar willen zijn nu iedereen tegen de zwangerschap is zonder rekening met haar gevoelens te houden hoever is ze eigenlijk?
jeetje Becky! wat een zwaar onderwerp zeg! maar, en ik ben een hele nuchtere(!), ik zou het ook weg laten halen. Natuurlijk weet ik er het fijne er niet van en weet ik niet wat voor culturen er meespelen. Als die vriendelijke vriend merkt dat zij zwanger is..... wat gaat hij daarmee doen?????? en wat als de kindjes er zijn? hij zal ze nooit vergeten, en als hij zich nu al zo gedraagd, het zal naar mijn idee geen prettig leven zijn om alsmaar achterom te moeten kijken...... sterkte met je vriendin!