lottie welkom back ! yehhh Rosa had je al gesmst super! nu rustig aan en beebje mooi blijven zitten !
soppie hoe kun je nu alleen de bovenste band van je gordel omdoen ?? ik doe hem hier wel gewoon om (zit wel niet lekker maar goed.. )
doe voordat je gaat zitten de gordel erin, en dan ga je zitten en dan trek je de gordel over je hoofd...
-- WIe mag er nog meer al de Kruidvat tas ophalen?-- Ik kreeg van de week een mailtje Morgen ga ik even langs, moet toch ook wat maandverband enz. inslaan haha!
Ik heb zelfs geen bericht gehad van de blijedoos nog?? wie kan mij raad geven mbt maandverband (ik gebruik dat dus nooit allergie voor) maar wat zou ik na de bevalling het beste kunnen gebruiken ze kennen hier geen kraamverband! zwaait naar Lottie
hier vorige week ook de kruidvat-tas email gehad haal hem als ik thuis ben hmm maandverband indd heb ik nog niet gehaald.. gerbuik t ook niet.. ?!
Ja maar na een paar dagn is j kraamverband op en de eerste keer was ht na een paar dagen meer een ongi.. Ik had kotex denk ik... weet ht ff niet meer
Heb m wel gedownload, zal even kijken of het een goede versie is om te branden. dan krijg je wel een kopieetje.
ik heb met mijn vorige zwangerschap gehad dat ik in de auto zat en manlief wat harder moest remmen en toen had ik de gordel ''gewoon'' aan en ik ben mijn toen een hoedje geschrokken en toch wel last gehad van mijn buik. dus ik heb zoiets voor kleine afstanden beter iets dan niets, heb ook nog op google gekeken, maar kon niets vinden....
Zo hier ook weer op aarde. Gisteren Hart van Nederland niet meer gezien, was zooooooooo vreselijk moe, ben heel vroeg op de bank in de armen van hub in slaap gevallen en heb heerlijk geslapen daarna in mijn eigen bedje. Woeffie is ook geen moment van mijn zijde meer geweken, alleen maar tegen mij en vooral tegen me buik aangelegen die was ook zo blij me weer te zien en ik haar. Nu effe kijken of ik ontbijt kan scoren want de kasten zijn zowat leeg en ik heb honger maar ook geen auto of iets dergelijks. Komt goed jullie horen me straks weer.
Goedemorgen, voor de gordel in de auto heb je ook speciale broekjes die de gordel laag houd ik vind het erg onhandig ik doe mn gordel gewoon laag onder mn buik. Kraamverband is idd heel snel op haha ik gebruik ook nooit maandverband gewoon ik pak na de bevalling altijd van die nachtverbanden van kotex die hebben niet zo een plastic laagje want dat irriteert bij mij altijd. je moet er rekening mee houden dat je ong 6 weken aan het bloeden bent en geen tampons mag gebruiken. Als je borstvoeding geeft kan dit eerder klaar zijn. gisteren met mn zoontje naar de bios geweest cars 2 3d voor de tweede keer hij vind het helemaal geweldig met zo een brilletje op Vandaag ben ik jarig (27) morgen gaan we een bbq houden hier dus heel mn huis nog aan kant maken. ik woon midden in een oude dorpskern en er is ook kermis dus weet maar nooit hoe druk het hier word vorig jaar stond er ook 40 man waarvan 8 van de familie maar het was super gezellig. @rosa fijn dat je weer thuis bent (daar blijven he voorlopig) vandaag word ook nog de vriendin van mn zus ingeleid dus dat word ook weer spannend.
@ Dammir: Gefeliciteerd!! @ Rosa, GEWELDIG, lekker weer in je eigen bed geslapen. Je ontbijt zal lekkerder zijn dan in het ziekenhuis. @ Mik, veel plezier vandaag, laat ff weten wat je hebt kunnen vinden @ Loepie, als je je goed voelt gewoon gaan, wanneer ben jij uitgerekend? THANK G*D IT'S FRIDAY!!!!!!!
Dammir, gefeliciteerd met je verjaardag!! Mijn ontbijtje was hier niet veel bijzonders. Hub heeft geen boodschappen gedaan dus wat er lag of was had te lang open gelegen of was over de datum heen. Gelukkig nog een pak afbakstookbroodjes gevonden en eieren dus...... Ontbijt was niet slecht in ziekenhuis, kwam een grote kar de kamer op en dan kon je uit kiezen wat je wilde. Pistoletje, div broodsoorten, div crackers, beschuit, ontbijtkoek, 8 soorten vlees, 6 soorten kaas, zoetigheid, pap, cornflakes, museli. En dan donderdag en zondag een eitje erbij. Fruit en verse jus. 's middags kwam dezelfde kar en ha je ook nog cup-a-soup erbij dus dat was heerlijk. Alleen het avondeten was ranzig, magnetron maaltijden die allemaal naar hetzelfde smaken........ zoutloos en kruidenloos en een klein bordje wat je dan om 5 uur al krijgt maar ik had om 7 uur alweer honger. Gelukkig nam mijn moeder lekker prakkies en eten mee!!
@Rosa; top dat je naar huis mocht! Wat zal dat lekker voelen... @Sunshine; fijne vakantie! @Lydia; is het weer vandaag bij jou ook een stuk beter? @gordel; die doe ik nog gewoon om! @kruitvattas; ik heb ook de oproep gehad @lottie; welkom thuis! @Aichaatje/blijdedoos; ik ook niet, toen heb ik me maar opnieuw aangemeld en nu een melding gehad. Een mailtje naar de klantenservice wil ook wel eens werken... @dammir; hieperdepiep... hoeraa!!! Gefeliciteerd!! @Mik; have fun! @Loepie; alleen jij kan goed aanvoelen of het verantwoord is! @hypnobirthing: hoe bereiden jullie je verder voor op de bevalling? Alleen lezen, of cursussen? Nog tips voor bepaalde boeken? Ik voel me nog zo'n leek Als ik nu nog iemand vergeten ben, sorry!