Nou, ben weer thuis van mijn gesprek bij de bedrijfsarts: ik mag inderdaad 50% stoppen met werken, dus vanaf morgen halve dagen tot aan de zomervakantie over 8 weken... @kraamzorg: bij mij kwamen ze alleen even voor een kort gesprekje ( had ook telefonisch gekund en dat doen veel bureau's dan ook) dus je hoeft echt niet alles aan kant te hebben wordt niet op gelet er naar gevraagd...
Lekker dat je minder kan/mag werken! Thanks voor je antwoord ben er ook wel beetje klaar mee opruimen.. Bah..
Niet op vakantie gaan heeft ook voordelen, een nieuwe keuken en auto zijn ook erg leuk. Wat voor auto hebebn jullie dalijk? Hoe is t met je huisje afgelopen die iets wat onder de schimmel zat????? Ben je nog zo misselijk? Heb je nog veel gefotografeerd?
even een smelt moment toevoegen: zoonlief ging zijn kroeltje (die hem heilig is) in het wiegje van zijn zusje leggen en zei; zussie mag ook kroelen... gaat zo spagetti maken, wat eten jullie?
gesprek met juf is geweest en het is nu duidelijk zoonlief gaat zijn laatste kleuterklas opnieuw doen zijn score was onder de categorie zeer zwak dus het is beter voor hem om zijn jaar opnieuw te doen daar doen we dan niet moeilijk over beter gelukkig zijn en graag naar school gaan dan ongelukkig zijn en niet graag naar school gaan
Hey meiden! Zohey! Zie een heftig verhaal van Rosa voorbij komen... Pff, ik zou de keuze niet kunnen maken. En wat Soppie ook zegt: bij Twijfel niet doen. Het is tenslotte iets wat niet terug te draaien valt. Vraagje: ik heb hier het idee dat mijn buik hoger zit. Het dikste punt zit rond navel zeg maar. Hebben jullie dat ook? Ben blij dat ik morgen weer naar Gyn mag hoor!
Ik ben net terug uit het ZKH nieuwe meds. gekregen en moet vrijdag terug komen Ik had eigenlijk al eerder aan de bel moeten trekken...
@Lottie, hmm zeker rare VK, inderdaad wat je zegt..laatste keer daar dan maar laten. Mag ik vragen waarom je je zorgen maakt? @Smile, jahaaa gaaf he. Hubbie heeft een Kia Sportage gekocht (moest het ff opzoeken want zegt mij niet zoveel haha). Fotograferen doe ik af en toe, nu voornamelijk bloemen enzo. Buiten in de tuin. Misselijkheid nog dagelijks maar kan er steeds beter mee omgaan. Overgeven niet meer dagelijks. Huis is compleet gestript, schimmel is chemisch gereinigd en er staan nu grote drogers om de boel te drogen. Nog steeds compleet onbewoonbaar. Lief dat je er naar vraagt. Heb er dagelijks werk aan, met bellen, brieven e.d. de schade afwikkeling duurt wel een tijdje denk ik. @Soppie,...aahhh zeker smelt... @Franka, fijn dat je rustiger aan mag doen. Ben je tevreden over het gesprek? @Juffie, lastig is dat he, wanneer je aan de bel moet trekken. Ik ben daar ook niet zo goed in. Heb je een echo gehad?
Smile - Welkom terug Want2be - Mooie buik/vakantiefoto Becky - -Sterkte met je dinnie...........is heeeeeeel moeilijk maar ik zeg NIET doen niet nu in ieder geval Moetie30 - Was vriendin van Becky niet van mij!!! Hier Vandaag controle - alles oke suiker 5.3 en schildklier ook perfect, hartje weer gehoord en beeb zien zwaaien hahahaha. Bedrijfsarts heeft gebeld, ga vanaf morgen 5 x 6 uur werken en over 2 weken 5 x 4 uur Nu trainen geven aan een stel aanstaande kampioenen!! hihihi
Wat heerlijk dat je nu halve dagen mag werken!!! Juffie@ Knuf! Rosa@ Fijn dat alles goed was en dat je nu ook minder gaat werken! Veel plezier met je as kampioenen!! Ik was net bij de post met de kids, heb een pakketje gekregen van Loepie! Helemaal misselijk vd drop nu Maar toen ik daar was ging het luchtalarm af, schrikken dus. Snel met iedereen de veilige kamer in, de kids helemaal blij konden ze het postkantoor van binnen zien.. Zit nu met harde buiken, stom gedoe..
Pff Breastmommy wat een spanning lijkt me dat als dat alarm afgaat. Wij eten spinazie eitje aardappels en een visfilet met een korstje. Ik kan nog slecht aardappels en vlees eten. Maar spinazie vind ik dan wel weer lekker.
eten: Vers gegrilde groenten, couscous en meloen. MAar ik heb niet zoveel gegeten, nog steeds niet lekker Ik heb omeprazol tegen zuur gekregen, ze willen kijken of mijn maag misschien teveel zuur aanmaakt. Iig zou het mijn maag nu moet kalmeren. Ja ik houd zo weinig binnen dat er al weer een kilo in 2 dagen tijd af is, en dat ik weer flauwval aanvallen krijg @ Frederike Ik vertel net aan mn man dat het alarm dan weer in Israel is afgeggaan. Wat ik zo raar vind is dat we het wel meteen horen als er één palestijn is neergeschoten maar van al die raketaanvallen horen wij hier helemaal niets
Mik ja daarom. Ik maakte me zorgen omdat ik zelf ook al voelde dat m'n bm niks was gegroeit en ik ukje een dag bijna niet voelde. Voel m al een paar weken elke dag en echt veel, dus werd n beetje onzeker. Lief dat je weer reageerd. Wat een gedoe met je huis zeg!! Jij mag daar nu zeker niet komen met al die chemische zooi!? Heel veel succes met al dat gedoe!! Eten botersla, komkommer en tomaatjes waren in de aanbieding dus heb salade gemaakt hihi. Ook met kipreepjes en radijs erdoor.
Hebben ze gewoon mijn internet afgesloten... word helemaal gek! Mijn hele leven draait op dat domme internet.. hoop dat hij er nu niet meer afvliegt GRRRRRRRRRRR Loepie!! Er is vandaag een pakje gekomen! Een smulpakje!!! Joehoeeeeeeeeeeee ontzettend bedankt!!