hmm ok, ik wil ook vragen of het niet hoeft. Moet toch in zkh bevallen en dan verschoont mijn man ook het bed wel. Krijgt ie niks van
hee meiden weet iemand van jullie dit : als je thuis bevalt en je scheurt uit en je moet gehecht worden moet je dan naar t ziekenhuis ?? x
Ik kom even een van mn lakentjes showen, de mooiste dan... Nu ga ik even braaf op de bank liggen met mn dikke toeter en dan heerlijk slapen.. @ Want2be Ik hoor het morgen wel maar ik ga ons bed niet verhogen Ze hebben mooi pech.. Ben echt als de dood dat mn voet weer breekt... Maar misschein als je thuis gaat bevallen dat ze dan moeilijk doen, maar das bij ons niet het geval Tot morgen!!
@ Lydia Nee dan hoef je niet naar het zkh tenzij het een (sub) totaal ruptuur is. Dan moet het onder algehele narcose worden gehecht (dacht ik)
Merken jullie ook dat bepaalde dingen zwaarder worden, zoals wandelen of boodschapjes doen? Ja, zeker na een week in het ziekenhuis en nu thuis niets doen. Gisteren even 10 minuten meegeweest naar de supermarkt, moest er echt effe uit maar is eigenlijk al teveel. Was gebroken daarna en behoorlijk liggen slapen. Vandaag om 13:30 moeten we weer op controle voor CTG, dopler en groeiecho, zo benieuwd of en hoe ons ventje gegroeid is. Gisteren was ie echt rustig, voelde hem af en toe licht maar niet echt harde trapppen zoals ik gewend ben. Wilde niet bellen bang dat ik weer in een bed gelegd zou worden daar. Vanacht heeft het ventje de schade ingehaald hoor, paar uur wakker gelegen van zijn getrap gewoel en gedraai hihihi. Gaat weer effe bankhangen, was veeeeeel te vroeg wakker vanmorgen. x
Morning ladies! Lydia... ik wil ook best de eerste zijn hoor als ik maar eerst de 37 weken erop heb zitten!
goedemorgen, rosa jouw guppie heeft je al vaker voor de gek gehouden en aangezien je inderdaad niet daar wilt liggen kan ik begrijpen dat je niet gebeld hebt.... hier is ze altijd 's nachts vrij actief, hopelijk is ze dadelijk niet de zelfde tijden wakker als dat ze nu in mijn buik is, want dan kan ik mijn nachtrust wel goodbye zeggen.... gaat nu even j. uit bed vissen, want we gaan dadelijk weer op de fiets naar de opticien om nog meer brillen te passen...
@ Want2be Ik heb bedacht dat ik 20 aug. wel wil bevallen haha onze trouwdag Dat is ook rond de 37 weken lol!! Er zijn bij aug. mamas al een of twee babys veels te vroeg geboren, gelukkig hier niet!!! Fijn dat iedereen de baby nog binnen boord heeft!!
Goeiemorgen, @ Rosa, wel bellen he als je echt twijfelt! Hihi nu heb je een blauwe buik? Hoop echt voor je datie nog lekker lang in je buik mag blijven @ Mik, gezond meisje is het belangrijkste, al bijzonder dat het allemaal zo mag zijn. @ Lydia, je hebt voor de zwangerschap hormonen geslikt, zou je dat als je nog een kindje probeert te krijgen weer moeten doen? @ Cos, is jullie poezebeest weer terecht? Gister een verjaardag gehad van een vriend, hihi kunnen een wieg van iemand lenen, toch wel erg leuk Even een vraag over kraamhulp: Ik had een afspraak 18 augustus, deze is verzet naar 25 augustus, ik vind het erg laat, ben dan al 37 weken zwanger. Nu het volgende over die klossen, ons bed is 55 cm hoog en is echt een groot loch bed en ik ben maar 1.62m en als het bed 80cm hoog moet, hihi heb ik een trap nodig om in bed te komen, niet heel prettig lijkt mij. Die klossen(wat ze mij vertelde) doe ik voor 5 dagen kraamhulp, omdat ik toch 2 dagen in het ziekenhuis lig. Als ik die klossen niet doe, wordt het bed niet verschoont en worden de controles bij mij op een stoel uitgevoerd. Me man wil het bed best verschonen, geen probleem. Heeft iemand hier ervaring mee??
Hai! Bedankt voor de reacties op t draaien! Ik las iig wel dat de kans groter is dat ze terug draaien als ze eerst wel altijd goed lagen. Dus dat hopen we dan maar. En volgens mij ligt ie af en toe ook dwars hier ja haha. Als hij over 2 weken niet was gedraaid zou ik iets eerder met 35 weken de liggingsechi krijgen. Zie wel Juffie ja alles wordt nu nog zwaarder idd. Heb ook nergens zin in Hechten kan ook thuis als het niet te heftig is. Ze smeren een verdovende crème eromheen Ritme baby yep, het is wel meestal zo dat ze nu al t ritme hebben of aan het obtwikkelen zijn dat ze buiten de buik voorlopig houden. Zoontje voelde ik nooit snachts en sliep gelijk door (moest ik wekken). Deze voel ik ook amper snachts. Als je goed oplet kan je n ritme ontdekken Juffie hoe gaat t met de te vroeg geboren aug baby's? Smile ik ben maar 1.60 en had ook m'n bed op 80cm. Idd gewoon n keukentrapje erbij. Zeker niet handig, maar wel te doen. Geen idee of ik hier nog iemand langs krijg v kraamzorg?! Kan me er niks van herinneren haha.
Thanks voor je reactie. Ja en voor die 5 dagen, vind ik het zelf een beetje onzin..... Maar trapje naast je bed, met mijn onhandigheid....... lijkt me niet heel slim en de randen van ons bed zijn 10cm breed. Ik voorzie blauwe schenen.
@cos: inderdaad is poezenbeest al terug? ik word al gek als ik ze een halve dag al niet gezien heb... @smile82: tja ik vond het allemaal tegenvallen qua info wat de betreft de intake van het kraambureau, dus ik zou er niet zo zwaar aan tillen... ik ben zelf ook klein van stuk (1.62cm) en ik vond het vorige keer zwaar irritant toen mijn bed op bierkratten stond, heb er nu wel bij vermeld dat mijn bed dit keer weer op klossen komt te staan, maar gaat het dit keer echt niet doen en als de kraamzorg er wat van gaat zeggen of moeilijk gaat doen zeg ik gewoon dat mijn bed wel op klossen stond, maar dat een week voor de geboorte de middenpoot is afgebroken en dat ik de kratten er onderuit moest halen (leugentje om bestwil ) en ik weet bijna wel zeker dat ze echt niet gaan weigeren om de nacontrole uit te voeren. mijn bed word toch wel verschoond door manlief en de nacontrole moet ik dan maar zien hoe we dat gaan doen, (vk heeft zelfs aangegeven dat zij dit soms ook doet voor een aantal dagen)
Smile haha ik heb ook heel wat gevaarlijke praktijken uitgehaald toen. Het bed wat we nu hebben heeft trouwens ook zulke brede zijkanten en er zitten losse lattenbodems in. Maar ze willen dan dus de controle alleen op een stoel doen? Lijkt me ook lastig als ze je van onderen nakijken. voor mij zou n laag bed ook echt veel handiger zijn..
Hier het logeerbed op klossen gezet hihihi, doen ze daar de controles maar op, heb pas een nieuw bed ga daar echt geen bierkratten of dingen onder zetten dat ie straks beschadigd.
Dat heb ik dus ook! Vervelend gevoel is dat he ;/ Bed: wij hebben een elektrisch bed, dat is al hoger, met klossen zou die weer té hoog worden... misschien moeten we er een extra matras onder leggen... eerst maar eens even meten hoe ver we nu al komen! @Cos: al bericht over het poezenbeest?
Goedemorgen... Rosa succes vandaag... ik duim voor je... Nou mijn conditie is compleet weg hoor... maar ik lig dan ook al zon tijd... oma is er niets bij
Ligt eraan hoe je uitgescheurd bent. Bij mijn oudste heeft de vlk geprobeerd thuis te hechten, maar omdat ik inwendig ook wat gescheurd was moest ik toch naar het zkh. Kunnen ze er toch beter bij.