plaszeiltje die krijg je bij je kraampakket, misschien gewoon bij de apotheek? @ Lydia Lekker hoor je kleintje bij je op de kamer.. SLaapzakje ik denk dat het persoonlijk is of je het fijn vind of niet... Ik doe het in het begin nog niet..
Nee, maar zo komen wij eraan Maar zouden ze het daar niet bij de apotheek verkopen? Ik hoor ook wel eens verhalen over de Action?
Juffie/aichaatje m'n reactie is verdwenen naar de vorige pagina, laatste bericht kraampakket kregen jullie mail dat ie verzonden werd? Ik bel vd week wel ff
Ik ga denk ik ook maar zo'n matrasahoes bij de action halen die waterafstotend is. Lijkt me prettiger dan een krakend onderleggertje haha. Ik heb 2 mutsjes. Als we 100 % zeker uit de naam zijn dan wil ik 1 laten bedrukken met de naam. Wel zo lief !
Die zachte doeken heten inderdaad flanellen luiers. Ik weet niet helemaal wie het vroeg, volgens mij Aichaatje. Ze zijn te koop bij de Hema en Prenatal...
Zo wat hebben jullie vandaag al weer gekwebbeld!!! Mutsjes@ Die heb ik hier nog wel liggen ja. Ze vinden het hier heel belangrijk omdat ze juist warmte via hun hoofdje kwijt raken. Slaapzak@ Gebruiken ze hier niet. In het begin gebruiken we gewoon lakentje en dekentje. Liggen hier nog in alle maten kleuren, mn NLdse vriendin heeft er gister ook nog weer 4 gebracht! Moeheid@ Ja, zeker weten alles word veel moeilijker nou. Cos en Lottiie@ KNuf! Ha Ha Aicha, leuk he die momenten dat je gewoon ff niet meer op dat ene woord kan komen.. Hebben hier altijd een waterafstotend matrashoes op het bed liggen en het rest vd lekkende rotzooi gebeurt toch meeste in het ziekenhuis... Nu rusten, vanaaf met hubby naar feest van z`n werk. Morgen maar plat want deze week is echt te druk geweest.
@Lydia; hier 9,5 kilo aangekomen. Nu 71,5 kg. De laatste tijd lijkt het mij ook niet zo vervelend als de kleine iets eerder geboren wordt. Ik ga er echt naar uitzien! Wat zegt jouw gevoel?! Ben je er eigenlijk al helemaal klaar voor?
Meiden even een algemeen vraagje. - Doen jullie kraamvisite of een kraamfeest? - En wat 'trakteren' jullie? Ik ben nogal anti-beschuit-met-muisjes, dus zoek een leuk alternatief!
Hier komt de close fam en vrienden op bezoek in het ziekenhuis en nemen dan wat lekkers mee. Aan kraamvisite doen ze niet echt. Maar wij gaan een kraamfeest houden als de beeb wat groter is. De vriendin van m`n moeder had een leuk idee: slagroomsoesjes met chocoladetopping erop en daar de muisje aan plakken, dat kun je van te voren al klaarmaken en invriezen. Ik denk dat ik dat ga maken voor m`n Nldse vriendinnen.
Leuk! Ik zat net aan chocolade te denken en te overwegen of ik dat misschien zelf ga maken... ik wist helemaal niet dat ze dat ook verkopen! Eigenlijk zou ik graag een paar schalen verschillende dingen willen neerzetten. Bijvoorbeeld: - Chocolade met muisjes - Petit four (in de juiste kleur ) - Mini mergpijpjes (zelf decoreren?) - Soesjes met muisjes Iemand nog leuke ideeen?!
Leuk he die taarten, heb een paar vriendinnen in Nederland die ook zulke mooie taarten maken. Op Google kun je heel veel leuke tractatie`s vinden.
hihi ik vind beschuit met muisje juist wel heel erg leuk Weet wel dat ze hier bij de bakker veel leuke mogelijkheden hebben, misschien kun je daar informeren? Of ideeen afkijken en zelf maken.. Ik ben net terug uit het ziekenhuis.. Hartje slaat nog steeds over, maar wel minder dan vorige week. Ik hoop echt dat het weggaat voor de bevalling, want anders moet de kleine naar de kinderafdeling, en ik alleen naar de kraamafdeling.. .. Maar goed, we hebben nog even te gaan. De ukkepuk doet het verder goed. En is al ingedaald...! Het zegt natuurlijk nog helemaal niks, maar ik vind het echt per week spannender worden.. hihi
@Sunshine: goed nieuws! Hopelijk blijft het zo goed gaan. Pfff ik vind het ook al spannend worden... je beseft je nu dat elke week je steeds meer kans hebt dat het komt!