September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Sunshine
    Fijn dat je beebje al goed ligt!! Een zorg minder toh?

Ik ben zooooo moe :(

2. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ff snel, typ nu op foon en dat is best moeilijk. Had dinsdag controle gyn en toen was de bd veel te hoog 170/100 ook eiwitten in de urine en moest opgenomen worden. Moest hogere meds en 24 uur urine sparen. Gelukkig slaan de meds aan en zaten er geen eiwitten meer in de urine en mocht ik vandaag naar huis. Móet t wel rustig aan doen en volgende week weer terug voor controle. Beeb werd dinsdag op 1750 gr geschat. Loopt nu 2,5 week achter maar groeit zijn eigen lijn

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Even schrikken mama079! Fijn dat het nu weer beter gaat!

4. juffie2008

@ mama
    Jeetje das schrikken!!
    doe rustig aan hoor!!
    Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan..

5. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Ja idd een zorg minder.. :)
    Moe, ja.. jeetje ikzelf heb er ook echt last van.
    De gyn zegt dan; luisteren naar je lichaam, maar ik kan wel heel de dag slapen.. ;)

@mama, jeetje! heftig zeg..!! Fijn dat je naar huis mocht, en dat de medicijnen zijn werk doen. Doe maar lekker rustig aan dan. succes ermee.

6. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Mama79@ Dikke knuf! Wat schrikken!

7. juffie2008

Hihi nou de hele dag slapen vind ik zonde, maar ik zou wel 2 dagen ofzo achter elkaar willen slapen en dan weer er vol tegen aan ;)

8. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Jah een hele dag slapen is ook zonde..
    Ik dwing mezelf ook om dat niet te doen. Maar toch..
    En als het nou zou helpen, zodat ik na het slapen weer energie heb, dan is het niet zo erg.. maar ik blijf moe.. ;)

Ach ja, verder mag ik niet klagen hoor!! Dus ik zal er weer mee ophouden:cool:

9. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Pfff... wat zal je geschrokken zijn! Fijn dat je weer naar huis mocht!!!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mama
    das schrikken! Gelukkig nu geen eiwitten meer:)
    take care:)

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik heb 's nachts zo absurd veel last van maagzuur, iemand nog tips?
    *wil geen slapeloze nachten meer*

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hier nog 1... zit hier nu met tabletjes en twijfel of ik er 1tje in neem want ik word er helemaal naar van!

13. juffie2008

@ Sunshine
    Klagen mag altijd ;)

@ Jis
    Nee geen flauw idee wat je er aan zou kunnen doen.. sorry meid!!

Nou mevrouwtje eigenwijsje heeft de commode nu eigenlijk af!! Alleen Juffie-man moet nog schuren... en dan kan ik het deurtje afmaken en is ie helemaal klaar :D
    Ben trots op mezelf, hij is erg mooi geworden al mag ik het zelf zeggen :D :D

14. juffie2008

Weltruste kippies!!

15. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @Mik, oke zal het ook ff vragen dan de volgende keer als ik weer moet (3 augustus) Want ik wil het wel zeker weten of hij nog in stuit ligt en wat er dan eventueel gedaan gaat worden (draaien misschien??)

@Smile ja gelukkig alle meubeltjes hebben we al/nog en het kamertje zelf is eigenlijk nog aqua/lime. Moeten alleen ff kijken hoe alles er nog uitziet( muren) als alle zooi eruit is.

@want2be, sorry kan er niet over meepraten want ik sta op min anderhalf, was vorige keer 500 gr aangekomen maar ik was zeiknat van de regen dus natte haren en een doorweekte spijkerbroek dus daar zal die 500 gr wel ingezeten hebben.

Wat een lieffie juffie, super gemaakt zeg.

@bed verhogen, ik ben ook maar 1.60 en met Gino bijna van het krukje afgedondert (die iemand ff verschoven had) Ik heb maandag mn intake en dan vraag ik gelijk ook of het niet hoeft want hub kan idd ook het bed verschonen. (Trouwens van Damian is mn bed uit elkaar gestort dankzij de klossen, heel mn achterkant van mn bed viel ervan af)

@Lottie, hier stond tnt ineens voor de deur met mn kraampakket, wist niet dat hij al onderweg was hahaha.

@zeiltje, heb hem nog nooit gebruikt hahaha niet tijdens zwangerschap iig (damian is water in zh gebroken en van Gino gebeurde dat op de parkeerplaats hahah) Wel ff een tip voor degene die in Zh gaan bevallen, als je water nog niet gebroken is ga op een dubbel gevouwen handdoek zitten in de auto voor het geval dat je water in de auto breekt (ook zo'n duur geintje nieuwe autostoel)

@mama jeetje schrikken zeg, gelukkig nu weer lekker thuis maar wel rustig houden hoor knuff

Ik duik hier ook zo mn bedje in, veel harde buiken, teveel gelopen vanmiddag in de stad (leuke afprijzingen bij zeeman hahaha) en morgenochtend ff werken
    trusten

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik gebruik gaviscon, dat legt een laagje over je maagzuur. werkt ongeveer 4 uur, en als je weet waarvan het is gemaakt..... hartstikke lekker spul :D en werkt voor mij super! Heeft ook geen slechte invloed op je lichaam (lees bloed en nieren) en zorgt dat het verteringssysteem gewoon rustig z'n werk kan doen. Kun je weer lekker slapen!

rennies hielpen maar heel even bij mij vandaar de overstap hiernaar.

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    goede avond meiden,

vanavond voorlichtings avond gehad van de bevaling... nou ben er klaar voor :S (zo als mijn vriend op facebook heeft gezet: ik kan bevallen nu maar hopen dat rinke ook heeft opgelet)

morgen gaat als alles goed is vriendlief met schoonmoeder het kamertje behangen :D hopen dat het wat word hihi..

verder hoop ik zaterdag de rest in elkaar zetten en dan kan ik gaan wassen en de kasten inruimen.. :)

ik lees dat mama opgenomen is geweest.. jeetje.. wel mooi dat het nu weer goed is..

cos: poes al terug????

verder heb ik ff niet op te reageren...

slaap lekker allemaal!!

18. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Goedemorgen iedereen !!

@rinke, je moet nog wel even je teksten aanpassen hoor... vriend... vriendlief .... je mag nu mannetje zeggen hihi

19. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Moguh stelletje kletsmiepen,

Gisteren geen update meer geplaatst, was beetje laat thuis met moeders nog heeeel even naar wibra geweest na het ziekenhuis, die heeft wol gehaald want wil dekentjes breien.

Controle was in orde, guppie lag lekker rustig met de CTG dus met 25 minuten waren we klaar.
    Daarna effe wachten op dopler en groeiecho.

Navelstreng liep weer netjes door dus dat was goed, groei blijft achter maar hij blijft keurig op zijn eigen lijn zitten dus zakt gelukkig niet verder weg. Gup wordt nu geschat op 1350 gram.

Verder gezegd dat ik gup wel voelde maar minder krachtig.

Dus gyn zei direct is niet zo gek, hij ligt in stuit, is klein en ligt met zijn rug tegen jou buik dus je voelt hem idd wel maar dus niet echt heel krachtig. Pffffff weer een geruststelling.

Hopelijk is ie volgende week met de pretecho wel gedraaid want ik had gisteren al wat nieuwe foto's gevraagd maar hij zei een achterhoofd en een kont zijn nou niet echt leuk.

Nou dat was het effe nu maar bijlezen want heb zo'n 15 pagina's te gaan geloof ik.

20. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Matrasmatje, die wilde ik er ook met 36 weken onderleggen
    @ Becky, hahaha had het er met hubbie over om idd ook een matje met handdoek op de autostoel te leggen, hihi je weet t nooit, kan geen kwaad
    @ Cos, en is poezebeest gevonden, ook niet iets bij het dierenasiel bekend?
    @ Rosa, fijn dat je weer geslaagd bent gister, elke week is een week extra.
    @ Rinke, mijn man had hetzelfde. Hihi maar kijken wat de zenuwen om dat moment met hem doen.
    @ mama79, fijn dat je weer thuis bent, wel ff schrikken hoor en lees dat je vandaag je mijlpaal van 34 weken hebt gehaald, JOEPIE.

Volgens mij heb ik vannacht verkeerd gelegen, een zenuw zit klem in me onderrug en straalt uit naar me linkerbeen, hihi ben nu echt een waggelkip.

Vandaag een controleafspraak in het ziekenhuis, Spannend!!!!!
    Ze gaan een groeiecho op ukkie loslaten.... Hij ligt volgens mij nog gewoon met zn koppie naar beneden met gezichtje naar placenta(deze zit aan de achterkant) dat kan ik volgens mij voelen wanneer hij de hik heeft.
    Nu duimen dat zowel ukkie als ik door deze APK komen, zou wel fijn zijn.

Deel Deze Pagina