@ Jolan Welcome back!! Lekkere vakantie gehad? Schokkends... uhh.... nee toch? Rosa heeft in het zkh gelegen en Mama079 ook...
rosa weer in het zh gelegen, of wat dat nog van de vorige keer? mama, waarom heb jij in het zh gelegen? Ja vakantie was heerlijk!
Goede middag dames, Ik ben zelf ook 1.60 en zet mijn bed wel op klosse. Van onze kraamzorg moest dat ook. Ik weet vanuit de praktijk gezien (ben zelf kraamverzorgster geweest) dat het erg prettig is als een bed op klossen staat. Bij ons was het dan ook zo wanneer je bed niet op klossen stond mog hij niet verschoond worden, mocht je niet thuis bevallen en moest je voor de controles een andere oplossing hebben voor de controles want op een stoel is ook niet echt praktisch met hechtingen bekijken en baarmoeder opmeten. Verder ben ik er nu wel achter dat kinderen op het aller laatste moment echt nog kunnen draaien. Bij me schoonzusje is de kleine namelijk met 39 weken nog gedraait dus ik houd me vingers gekruisd...... Verder gaat alles hier goed alleen begin ik me nu toch wel te vervelen...... Ja en wat moet je dan.... We slaan ons er wel doorheen
Kan iemand me trouwns ook even uitleggen hoe ik me kan aanmelden bij de hyves... Snap er namelijk niets van of kan iemand mij een uitnodiging sturen? moontje131
@ Sunshine Ik weet niet hoe dat moet.... Rosa heeft een keer in het ziekenhuis gelegen en mama vanwege haar hoge bloeddruk en eiwitten in urine
Rosa gelukkig dat alles er goed uitzag. Jullie gup is niet veel lichter dan die van ons. Met 32+3 werd onze beeb op 1500 gram geschat. Heeft in een week wel een inhaalslag gemaakt trouwens, want werd dinsdag met 33+4 op 1750 gram geschat. Smile heel veel succes, ik ben benieuwd! En idd weer een mijlpaal gehaald, de laatste tot de 37 a 40 weken. Gaat snel! @ maagzuur. Hier ook erg veel last. Rennies helpen niet meer en Gaviscon maar 5 minuten. Heb nu Omeprazol van de ha gekregen en dat is geniaal spul. 1 capsule per dag en heb nergens meer last van! Breastmommy zijn je kids weer wat opgeknapt? Juffie ik zag een prachtig boxkleed voorbij komen! Jolan welkom terug in ons koude kikkerlandje Lydia heel veel succes met de kleine dondersteen!
Zo morgen op de baas zijn kosten ontbijten... Dat gaat nog wat worden hahah ik en ontbijten Jammer de voucher is maar tot september geldig, dus moet nu toch maar gebruik van gaan maken... Christian eet mijn deel wel op haha!
Nou we hebben het vorig jaar gekregen voor de dag van de leraar.. Maar het is voor twee personen Leuk he? Echt een superleuk tentje is het.. Heb er nu al zin in
Absoluut leuk! Ik vind het ook zo knap dat je er zo naar uit kijkt, ondanks dat je niet veel binnen houdt! Ik vind jou een positief mens!
Ik heb even geen puf om op iedereen los te reageren .. Vergeef me ! De kat is helaas nog niet terug ..
Och Cos wat erg!! Heb je al bij de dierenarts enzo nagevraagd? Mijn man is nu telefonisch tegen Babydump aan het flippen. We hebben 6 weken geleden een wiegje geleverd gekregen en daar zat geen binnenbekleding bij. Dit direct gemeld en dit zou als klacht door de leverancier afgehandeld worden. We zouden dna binnen 4 weken binnenbekleding ontvangen. Na 4 weken nog niets, dus weer gebeld. In de eerste plaats zijn ze al zeer onbeschoft aan de tel, maar ze komen hun afspraken ook niet na, want we zouden het deze week bezorgd krijgen en weer niets ontvangen. Over 3 weken mag de baby komen en als we dan nog geen bekleding hebben, hebben we geen bedje voor de beeb. Dit geeft mij stress. Nu hebben ze weer één of andere smoes en ze schuiven het steeds op de leverancier af. Ik heb al voorgesteld dat ze bij een op voorraad zijnde wieg de binnenbekleding weghalen, die aan ons geven en dan de bekleding die voor ons besteld is, later weer bij de doss in de winkel doen. Of een deel van ons geld terug en een goed uit ziend showmodel, maar er wordt nergens op gereageerd. Heb er nu al weer hoofdpijn van. En een: 'Goh mevrouw, wat vervelend', kan er niet vanaf. ML staat op het punt de hele handel daar in de winkel neer te sodemieteren!
Als het goed is, is het nu geregeld. ML heeft gebeld en ze zeiden dat het nog wel een paar weken kon duren. ML heeft gezegd dat ze 2 keuzes nu hebben: of ze regelen nu iets, of hij gaat naar de winkel en gooit de hele zooi daar door de etalage. Blijkbaar moet je eerst asociaal dreigen voordat je iets voorelkaar krijgt. Mijn zachte en boze aanpak hebbe beide niet gewerkt, maar die van ML wel: ze gaan nu een nieuwe bestellen, welke woensdag geleverd wordt en de oude wordt meegenomen.
Mocht je deze gewoon gebruiken ja? Ikzelf gebruik buiten de zwangerschap om; pantoprazol. Maar de arts vertelde me dat ik die niet meer mocht gebruiken nu.. Fijn dat het wel helpt!
Maagzuur het beste is antagel! Rennies is absoluut niet eerste keus! Van rennies heb je steeds meer nodig voor hetzelfde effect. Antagel moet alleen wel in de koelkast worden bewaard en is na openen een maand houdbaar. Je kan ook voor Gaviscon kiezen in drank vorm. Is langer houdbaar en hoeft niet in de kk bewaard te worden. Het voordeel van drank is dat het snel werkt! (werkte in een apotheek) Mijn kraampakket ze hebben aan m'n oude adres gestaan met t pakket Heb even gebeld en ze sturen m met spoed. Hopelijk is er dan net iemand in t nieuwe huis Smile hopelijk is alles nog goed met je ukje rosa fijn dat alles goed is Jolan welkom terug