Het blijft naar he dat aldoor misselijk zijn .. Zelf eet ik nog elke dag als ik me niet goed voel en slapjes dextro energie. Dat is echt mijn redder geweest de afgelopen maanden. Ik heb zelfs dagen gehad dat dextro het enige was wat er in bleef.. Oewh fijn Aichaatje .. Maar hij doet het nu wel weer begrijp ik !
Dat is precies wat er altijd gebeurd helaas... Gelijk negatief over IL. Dat was vorige week ook zo, aan de grens met Syrie en Lybanon. In Lybanon waren ze doodgeschoten door eigen leger en in Syrie was het hele gedoe opgestoken door de Syrische regering. Maar Israel krijt de schuld, helaas is er heel veel eenzijdig nieuws.. Aicha@ Balen van het internet!!! Wat leuk, hebben we het pakketje op dezelfde dag gekregen!! Nog even een tip voor als jullie de beeb even niet voelen, als je even wat zoets eet, chocolade ofzo dan bewegen ze meer....
OOO jij ook Breastmommy leuk he!! Zit helemaal te genieten hier! Tot nu lijkt het internet weer stabiel... duimen maar!
Leuk dames dat jullie de pakjes hebben gekregen wat voor lekkers zat er in ? Ik heb echt ontzettende kriebelhoes zo irritant
@ Breastmommy Idd erg eenzijdige nieuwsverspreiding JAMMER dat dat anno nu nog gebeurd @ Cos Ik kan niet goed tegen suiker, dus dat moest ik maar niet doen Maar fijn dat dat jou helpt!Idd het is zoeken naar wat kan mn maag verdragen en wat niet. Ik heb net mn couscous al weer uitgespuugd nu een beetje cruesli met yoghurt
gyn vertelt me altijd dat op je linkerzij gaan liggen ook een goede tip is om baby terug te laten bewegen... goede avond trouwens.. even komen bijlezen.. en even fier komen melden dat mijn ventje toch een schat is.. terwijl hij vandaag jarig is krijg ik iets van hem Bekijk bijlage 153637
Ik heb zin om nog verder te gaan aan mn vlindertjes, maar is niet verstandig Moet maar ff lekker liggen, maar ben slecht in niets doen haha!
zuurtje, hmm wel jammer natuurlijk maar snap dat je liever een gelukkig mannetje op school hebt die een jaar overdoet
hier als ik ons meisje wil voelen : mn hand erop leggen of krom zitten en ze begint vrijwel meteen te schoppen haha
Dat intakegesprek stelt weinig voor hoor, ze kijken niet naar de spullen van de baby. Ze nemen door wanneer je kraamhulp kunt verwachten en van welke uren en over borstvoeding/ flesjes etc.
Hoooi, Die auto is wel heel leuk hoor, kunnen jullie zeker lekker met zn vieren in dalijk. Niet normaal he, wat je allemaal moet regelen dan.... hoop dat je dat wel daar binnenkort wel klaar mee bent. En dat het huis weer bewoonbaar is voor je moeder. Die misselijkheid kan ik niet helemaal over mee praten, 1 dag vind ik al erg laat staan dat je het net als jij al weken heb. Beterschap in ieder geval hoop toch dat je misschien in het laatse deel van je zwangerschap je beter voelt.