September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Potjestraining
    huh nu al?? Zie dat een aantal met of voor 1,5jr beginnen. Is dat niet wat vroeg?

Aichaatje
    goede vraag van juffie:) vroeg ik me ook af;)

Laminaat
    welke is goed en niet te duur voor slaapkamers?

2. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    wij hebben laminaat gekocht (whitewash) bij de praxis 4,95 per m2.
    het het bevalt goed;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Soppie
    is dat n goede dikte ook? Thanks iig:)
    m'n hoofd zit zo dat t wel helpt om hier tips te lezen;)

4. theemuts1985

16 mei 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow dames, deel 3 al weer :)
    gaat hard zeg.

5. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    goede morgen, zo weer op naar het werk, vanavond pas laat thuis dus zal wel weer veel bijlezen worden :p
    Juffie hopelijk gaat het vandaag weer wat beter en misschien ook wel fijn dat ze alles nog even goed na checken?!

6. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL

hij is iets minder dik als de laminaat die ik in de andere kamers heb liggen, maar ja die kosten toen bijna 20 euro de m2.
    maar ik kijk meer naar de kwaliteit als de dikte....

en het goedkoopste laminaat wat ik tot nu ben tegengekomen is bij de ikea en die was 3,95 de m2. maar heb het niet in het echt gezien dus kan niet oordelen of het goed kwaliteit is.

7. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Morning,

Hier aan het werk, maar heb geen zin, moet thuis nog zooooooveel doen, ook weer een "druk" weekend voor de boeg geloof ik.

Gisteravond flink in de file gestaan, normaal in 5 minuten thuis deed er nu ruim een uur over!!!
    Daarna tukkie proberen te doen tot hubbie me 2 keer wakker belt, zegt na de 2e keer dat ik kan slapen want ook hij staat in de file.

Gaat ie smssen waar hij zit en dat het nog lang kan duren......

Maar goed als hij het niet doet heb ik ook commentaar momenteel dus mag eigenlijk niet zeuren.

Daarna naar ikea, kijken voor een nieuwe bedombouw, vroeger wist ik daar de korte routes nu helaas niet zodat ik met zwarte kringen en compleet uitgeput de ikea uiteindelijk ben uitgelopen met als resultaat een knuffel voor onze hond hihihi en geen bed.

Wat we op plaatjes mooi vonden zag er in werkelijkheid niet uit en toen we een bed hadden gezien waar we allebei weg van waren was het niet verkrijgbaar in wit......... en dat is DE kleur die we momenteel heel graag willen.

Eerst maar eens kijken voor leuk behangetje, want nu is onze kamer zo ontzettend saai (vind ik)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Soppie
    hihi maar de dikte van de bovenlaag zegt juist iets over de kwaliteit voor op langere termijn;).

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen meiden!!

Kom even snel binnenvliegen: deel 3 alweer!!

Heb vanochtend toch maar even de VK gebeld ivm de harde buiken...Advies gekregen om een verstevigende buikband te kopen, morgenvroeg urine weg te brengen voor de zekerheid en het advies minder te gaan werken...Hoop dat ik snel een gesprek met de bedrijfsarts krijg....

Schoonzusje is er nu, dus we gaan op pad voor die buikband :D

Later!

10. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL

hihihi wat een doos ben ik toch ook, is maar goed dat ik niet bij een bouwmarkt werk hihihihi, ik dacht dat je bedoelde de totale dikte van de laminaat, want ik had gisteren 2 verschillende planken in mijn handen en het nieuwe laminaat was iets dunner, maar dat zal ook wel met de kwaliteit te maken. ach jah joh we zien het wel op langere termijn hoe het laminaat blijft.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Soppie
    :p haha;) nou ja, op een slaapkamer wandel je toch geen marathon dus zal best lang goed blijven. Alleen zal je niet teveel moeten schuiven met spullen denk ik:). Ik ga binnenkort wel ff bij de praxis enz neuzen:)

12. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    zo ik spring even in mijn kleding en gaat even naar de prenatal
    en de xenos en nog meer winkels voor fuchiaroze accessoires...

tot vanmiddag

13. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Goedemorgen dames

@juffie: wat vervelend dat het zo mis ging na een Mc Flurrie :( Hopelijk voel je je weer iets beter!

14. theemuts1985

16 mei 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames over laminaat heb ik verder geen verstand dus kan ik jullie ook niet bij helpen. wel heb ik een vraag:
    hoe dik moet een matrasje zijn voor een bedje?
    Ik zag bij de ikea heel veel soorten en prijzen voor matrasjes, maar ja, moetje perse een dure of is een goedkope net zo goed...

(wij hebben voor de eerste tijd een wiegje en dat is gelukkig wel klaar :) )

15. oeps iets te laat gezien, was nog aan het bijlezen

16. Hier in België zijn ze soms te rap met pijnbestrijding... Heb het enkel bij eerste gevraagd omdat na 8uur stormweeën kon ik het niet meer... ze is na 13u geboren.. maar bij ander 2 ben ik zonder bevallen...
    Thuis bevallen is dan een beetje in opmars aan het komen, maar nog niet standaard.. de meeste bevallen nog in ziekenhuis en blijven paar dagen daar... Terwijl polyklinisch = 1 overnachting in zkh ook héél hard aan het opkomen is, maar meestal pas wordt gedaan door ouders die voor 2de of volgende kindje bevallen...

goedemorgend trouwens...

heb al lekker zitten shoppen voor onze boy... zo heerlijk ;)

en dan nu hier maar verder reageren...

ik was gisteren begonnen met lijstje maken met wat nog doen en wat nog nodig...
    is jullie ook al opgevallen dat al die lijstjes die ze maken over wat je moet hebben dat er soms spullen bij staan die ze dus aanvinken "echt nodig" die je dan eigenlijk helemaal nooit gebruikt wetende na 3

17. theemuts1985

16 mei 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, je hoeft echt niet alles van zon lijst aan te schaffen.
    gisteren nog even naar de hema geweest, hadden ze savonds 15 procent korting, dus ik nog kleine dingetjes gehaald: nagelschaartje, borsteltje, luierspelden :)
    nu is alles echt zo goed als binnen :)

18. ik vind als mama en papa in spé van eerste kindje dat ze je dus héél véél geld willen afzetten...
    als je dat dan zo bekijkt...

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik hoop dat dat helpt voor jou een buikband ik krijg daar dus juist een harde buik van!

Ik heb nooit zo goed begrepen waar die luierspelden voor zijn! Liggen hier nog steeds in de kast!

Ik moet vanavond naar de gyno voor cerclage en algehele controle!

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Theemuts, ikea heeft afwijkende maten he. Dus let er goed op. Bij de Prenatal hebben ze kwalitief goede matrassen voor kinderen.
    Alleen die passen dus niet in een Ikea bedje, als je een bedje bij de Ikea vandaan hebt moet je helaas ook daar de matras kopen. Ze zijn heel slim wat dat betreft haha.

@Elsken, wat is de reden dat men na een ziekenhuis bevalling een paar dagen daar moet blijven?
    Is er in Belgie ook kraamzorg?

Deel Deze Pagina