@Lydia: heb je foto's bekeken > mooi zeg! @RoSa: zoveel luiers hebben we toch helemaal niet nodig in mt 1, of weet ik er niet genoeg vanaf... hihi @Rinke: ik heb soms ook de de kleine met het kontje langs mijn navel draait > au!! Je bent de eerste die ik hoor die daar ook last van heeft. @Hema-pakje: ik heb al vaker gezien dat mensen dit pakje gebruiken als eerste pakje, dus met recht hét pakje van 2011 @Tab: wat een leuke verrassing! @Soppie: succes nog met zoeken naar jouw eerste pakje @Cos: hopen dat Kiwa snel terecht is!!! Ik hoop dat ik nu niemand meer vergeten ben... Fijne dag meiden!
@want2be: er zitten 18 luiers in één pak (van 2 tot 5 kilo) en dat is goed voor 2 dagen. en mijn zoontje heeft er toch zeker wel dik 3 maanden in gezeten als het niet langer is... en ja ik ben altijd rond een uur of 6 wakker gaat zo even winkelen en ik laat vanmiddag wel even weten of ik heb kunnen slagen voor een babypakje. fijne zondag allemaal
oja, ik liep gisteren op het alexandrium I en daar zat een chique herenzaak en die zaak was helemaal leeg en daar hing een poster dat daar binnenkort een name it winkel geopend word ojee dat is niet goed voor mijn portomonee...
Ohhh wat leuk!! Nee niet goed voor onze portomonnee hihi.. stond erbij per wanneer? Ik zag dat Villa Happ onder bij V&D weg is, weet jij of die helemaal weg is of verhuisd?
Ja je hebt zeker gelijk!! Ga m zo ook uitprinten en morgen een pakje halen. Ik kan me alleen herinneren dat het niet de allerfijnste luiers zijn (is wel lang geleden natuurlijk) of valt dat mee?
Nee joh dat is echt niet veel hoor. Gemiddeld is het een kilo of 15 per zwangerschap (normale dan). En trouwens, trek je niks aan van wat mensen zeggen. Ik hou nu heel veel vocht vast, echt een dikke kop en vingers. Het gaat erom hoe je je voelt en of je beebje goed groeit hoor!
ik had toendertijd met j. luiers van pampers, maar er werd toen door de kraamzorg wel luiers van het kruidvat geadviseerd als beste luiers.
ik heb idd ook niet meer gehoord dat mensen daar last van hebben.. ze is wel veel bezig rond mijn navel..... gister lekker een luie dag gehad, zo komen mijn zussen me helpen in huis met schoonmaken (is wel nodig heb het een en ander aardig laten versloffen...)de was en vaatwasser staan al aan, 1 wasje hangt en ga zo strijken.. mijn zussen gaan de keuken onderhanden nemen ik heb altijd gezegt ik red het wel.. komt wel goed.. nee jullie hoeven niet te helpen... maar ben eigenlijk wel blij dat ze toch hebben door gezet verder meiden veel plezier deze zondag!
Toen ik 2 weken geleden bij de BIJ en V&D was, daaronder de V&D zat Villa Happ. Op de borden stond het nog wel maar de winkel was leeg en de ramen en deuren afgeschot. Misschien is het gewoon weg, liep het niet. Nou ben benieuwd hoor naar die Name It winkel. Ik vind het voor jongens in ieder geval leuke kleding en leuke prijs. Voor meiden moet ik nog gaan ervaren. Ga de Kruidvat wel proberen, wie weet. @Rinke, o wat een heerlijkheid dat ze komen helpen! Lekker van nemen hoor. Wat met smart op de fotos van je baby kamer. Mijn man gaat zo het wandrek nog boven de commode ophangen en een lamp, dan is het zo goed als klaar. Nog wat leuks voor aan de muur verzinnen...
lydia, mooie foto's!!!! Wij hebben volgende week een shoot. hema-pakje, die hebben wij ook leuk!!!! En toevallig ook gekocht voor een vriendin die gister bevallen is. villa happ, volgens mij is die failliet of gewoon gesloten. Verder een zwaai naar iedereen!!!
hallo allemaal, @lydia1986: Wat een super gave foto's zeg. Wil het zelf toch ook nog wel gaan doen. @want2be: volgens mij is 9.5 kilo juist helemaal niet veel. Mijn verloskundige zij dat ik rond de 15 kilo mocht aankomen max 19 kilo. Zat bij de laatste controle op de 7.5 kilo wat ik in totaal aan ben gekomen. Dus gaat nog redelijk goed. Hier een eerste pakje van de negenmaanden beurs. Billy & Lilly: Kraam kadootjes, Jongen of meisje?, Longsleeve en broekje 'Rising star' Star grey-white en dan ook nog het grijze mutsje erbij. Is echt een super leuk merk. De bon van de kruidvat luiers ga ik ook maar eens uitproberen is wel super fijn als het gaat werken scheelt een hoop geld. En in de periode die ik nog gewerkt heb als kraamverzorgester heb ik de kruidvat luiers ook wel als fijn ervaren. Zit ook een indicator op voor als ze hebben geplast. Zo de zondag is alweer een heel eind voorbij. Man lief moet helaas tot 01.00 uur werken vanacht dus eens gaan kijken wat ik toch maar weer moet eten........
& thanx weer voor de reacties op onze foto's !! ben zelf nog even aant denken welke ik af ga drukken voor mooie lijstjes ofzo.. en wil er 1 gebruiken voor t geboortekaartje ( een deel dan )
Villahapp is idd failliet. Bestaat dus niet meer Jammer want ze hadden best wel leuke dingetjes, ook voor boys! Druk weekend hier, dus ik zeg weer zwaai!