September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    44
    28
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

ben niet voor een pakje geslaagd...
    lig nu al een paar uur op de bank met heftige pijnen in mijn liezen en schaamstreek, weer die indalingsweeen...

gaat weer, want met mijn laptop op mijn buik ligt ook niet lekker.

fijne avond ;)

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik leef nog maar heb niet zo een goede week

lees wel mee maar reageren komt later weer

knuf voor iedereen die hem wil

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jeetje meiden.. sterkte!!

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ha dik hier al verteld over mijn Rolgordijn Fiasco .... Mich en ik waren gisteren gezellig naar de ikea aan het einde van de middag. Daar een hapje gegeten.

Hij zegt nemen we hier een rolgordijntje mee we hadden wel gemeten maar dat was voor gordijnen. Dus hij zegt 60 wil wel. Ik zeg laten wel nu 80 doen dan kunnen we het altijd kleiner maken toch ?! Nee zegt hij 60 wil makkelijk. Dus we nemen 60 mee.

Nog wat andere leuke dingetjes gekocht mandjes voor in de commode helemaal leuk.

Toen we thuis kwamen gekeken en idd gordijntje past niet .. Hoezo ik zei het toch ?!! Whaha

Morgen maar even bij de kwantum of leenbakker 1 halen. Want de hele ikea weer door voor 1 gordijntje gaat me echt te ver. Vond mich ook gelukkig.

En even langs de Zeeman voor een extra boxkleed ! Dan heb ik er drie altijd handig.

5. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    ((Hug)) voor de meiden die het nodig hebben!

Heeft er iemand nog een tip waar ik een geschikt newborn slaapzakje kan kopen?

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ik heb bij ons bij de prenatal er eentje gekocht van 60cm

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Bij de Hema Wibra en Zeeman hebben ze slaapzakjes vanaf maat 50

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik kom even de wieg showen, mn mams had hem mee :D

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Mooi!!

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk hoor !

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ja ik ben er ook blij mee, deze is dan voor in de woonkamer/ onze slaapkamer en de schommelwieg staat in haar eigen kamer...

We hbben deze opnieuw bekleed..

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    juffie wat een super gaaf wiegje zo !!

whaha Cos ! mannen :p

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja gisteren was ik echt ff in baal modus ! Het gordijntje is het enige wat nog moet nl dan is het echt af !!!

Maar goed ik hop zo langs de kwantum of leenbakker komt helemaal goed haha.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi ja dat moet wel goedkomen ;) !

15. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    He meiden, kom ff gedag zeggen! Morgen hele dag weg, spreek jullie dinsdag weer!
    Juffie@ Mooie wieg!!

16. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Pakje:
    Wij hebben een antraciet/creme wit vestje van noppies met aan de binnenkant konijntjes, met bijpassende slofjes en muts voor als we m uit het ziekenhuis meenemen met een groen t-shirt met olifant van name it eronder, kan niet wachten om m zo lekker mee te kunnen nemen...... hihi nog 7-8 weken wachten.

17. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Hallo allemaal, hier heel druk bezig, hub heeft beeb zn kamertje opnieuw geverfd (over het oude behang) kwam het hele behang naar beneden pfffft.
    dus behang eraf en weer verven, vloerbedekking kregen we niet meer schoon (was nog van de oudste dus inmiddels al 11 jaar oud) dus gisteren een extra onvoorzienbare uitgave moeten doen vanwege nieuwe vloerbedekking.
    vandaag gelegt en het kamertje is nu klaar, Kleertjes liggen erin en alles staat erin. Nu nog mn zh tas maken en in de kast zetten.
    Veel harde buiken en ongi krampen dus elke keer heeft hub het op zn heupen hahahaha
    (oppas is al geregeld kids gaan naar mn din toe, die kan ik bellen)
    Woensdag weer naar de vk toe voor het eerst gaat hub mee, die zit in zn laatste week bouwvak, ben benieuwd of meneer nog in stuit ligt, voel hem wel ineens aan de andere kant goed, dus misschien al gedraaid???
    (krijg weer buikpijn dus ff naar de wc en dan lees ik zo terug ;))

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lang toilet bezoek :p !

slaap lekker meiden

19. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @pakje, eigenlijk nog geen idee, moet maar eens gaan zoeken in de kast wat ik in de tas ga stoppen.(heb ook een setje van de hema met licht grijze katjes op het broekje en shirtje met drukknoopjes op voorkant creme met licht grijze randen, is dat de jongens uitvoering (van jullie meisjesuitvoering??)
    @lydia, zag hele gave foto voorbij komen op hyves, onwijs mooi zeg.
    @juffie, was een snoepig wiegje zeg.
    @kruidvatluiers, heb de bonnen standaard in mn portemonee zitten, heb nu ong 12 pakken in huis en ga nog meer halen. laat damian dan ook wel dingen afrekenen dan kunnen we beide een bon inleveren hahahah. (mn pa heeft er 8 op 1 vel gemaakt om te printen dus lekker makkelijk.)
    (gelijk maar ff weer 3 vellen uitgeprint)
    Heb zelfs gevraagd hoevaak je een pakje kan halen en de cassiere zei zo vaak als je wilt zolang je de bon maar heb, en idd als je een kleintje krijg kan je een heel stuk langer gratis genieten van de luiers.
    @want2be, 9.5 kilo zit je nog onder het gemiddelde hoor, dat is geloof ik 12. De 1 komt aan de ander valt af daar heb je geen grip op. Ben met de oudste 10 kilo aangekomen, de jongste maar 500gr en ik zit nu op -1 1/2. Zolang de kleine goed groeit is het toch goed, gewoon 1 oor in en ander oor uit laten gaan hoor.

20. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Whahahha nee moest ook alles nog terug lezen hoor
    grapjas

Deel Deze Pagina