Dit wordt het eerste setje, of waarin hij mee naar huis gaat. Prematuur setje wat we hebben staat nog niet op de foto maar is van de prenatal wit shirtje met lange mouwen en daarop met zilvergrijze letters "wacht maar tot ik groot ben" Groot staat in het aquablauw en zo'n kleur broekje hebben we ook erbij. Ligt bij moeders. Hier koffer weer gepakt, heb het idee dat ik deze week weer opgenomen ga worden, dat het allemaal niet echt lang meer gaat duren. Moeders en Wim maken zich ook zorgen, zijn vandaag wel wezen fietsen maar in de buurt van huis en auto gebleven, ze durven eigenlijk niet veel meer te doen en weg te gaan. Die vond het ook wel prettig dat ik me koffertje weer gepakt had, ze is zo bezorgd. Ga me bedje opzoeken, morgen vroeg weer op, 10:00 weer aan de CTG........
Soppie is vanacht bevallen van een dochter. Ze had een heleboel bloed verloren vanacht, ze dacht dat het vruchtwater was. De echo en CTG lieten zien dat de kleine meid het niet echt lekker had en is om half 2 met een keizersnede gehaald. Soppie ligt nu zelf nog in het Ijsselland maar wordt zo overgebracht naar het Sophia. Haar dochtertje is daar nu al omdat ze wat problemen heeft met ademhaling. Soppie gaat er over een klein uurtje ook naartoe. Pffffff was even schrikken zeg, moet er straks op controle en ga daarna even bij haar langs dus dan laat ik jullie meer weten als ze dat wil.
Goeiemorgen!! Ego: Gaat het aftellen bij jullie ook zo snel, nog maar 5 weken/35 dagen te gaan naar de uitgerekende datum...
Tjonge.... dat zal zeker schrikken zijn! Oh ik hoop zo dat alles snel goed komt met de ademhaling van haar dochter. Doe haar alsjeblieft de groetjes en zeg dat ik aan haar en haar dochter denken zal!!
Soppie Allereerst van harte met je dochter!! Jeetje dat is even schrikken!! Ik hoop dat het allemaal goed mag komen met jullie kleine meisje, en ook met jou!! Een goed herstel toegewenst
*Het is dan een feit dat de eerste september baby in augustus is geboren...* Laten we hopen en duimen dat de andere beebjes nog even fijn 2 a 7 weken binnenboord blijven...
Soppie van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Wat een schrik zeg, kom maar lekker bij en laat jullie maar even verwennen. Sterkte voor jullie! *knuf*
Rosa, bedankt voor het bellen. Ben echt helemaal in shock zeg. Wat een opluchting dat het kindje ok is. Ga haar direct een sms sturen. Jij sterkte vandaag!
Hier ook... ik kan aan niets anders denken zeg! De eerste 'september' baby... Ik hoop zo dat ze snel helemaal bijgekomen zijn...!!
Ja echt wel zeg, helemaal geen klachten of hoge bloeddruk of zo en dan nu al bevallen... Onze date morgen mag gewoon niet doorgaan. Geef dr een knuffel.
Is de naam al bekend?? (of komt ze die zelf vertellen?) Echt ja idd, ze schreef gister wel voorweeen, maar misschien waren dat dan wel echte weeen.. jeetje!!
Ja misschien toch wel he. En vorige week woensdag heeft ze nog gewerkt. Ze was gewoon maar 1 dag eerder uitgerekend dan ons. :-s
Soppie gefeliciteerd meis! Maar wat laat je ons schrikken! Dat drukt je weer even met je neus op de feiten! Hopelijk gaat alles goed en kan je snel gaan genieten!
Soppie, van harte gefeliciteerd. Ik ben benieuwd hoe het nu met jou en je baby gaat. Ik heb altijd meegelezen alleen kwam nooit erg toe aan actief meeschrijven. Nu met verlof, dus wie weet gaat het nu wel lukken.
Wow wat lees ik!!! Soppie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk knappen jullie allebei snel op!
Soppie Gefeliciteerd met je meisje. Hopelijk knappen jullie snel op. Duimen draaien hier. Tjonge gewoon de eerste September Baby van een Mama waar ik het niet van had verwacht.... De rest moet nog even blijven zitten hoor.
Kan je zien dat het lichaam toch doet wat het zelf het beste lijkt. Nou Mama en Rosa die van jullie moeten echt nog even blijven plakken hoor. Die extra weekjes kunnen ze nog goed gebruiken. Rosa waneer moet jij weer heen vandaag toch ?