Nou inderdaad! Dat zet je wel even tot nadenken he?! (Ik heb me wel weer voorgenomen echt heel rustig te doen tot de 37 weken is aangebroken!)
Ik was nog niet klaar mt typen haha, Ik heb geen tijd ( ) om rustig aan te doen.. Heb ineens zoiets dat alles af moet, want stel je voor dat ze over 16 dagen komt... wat mag... De commode is nog niet af, dus ik moet nu als een speer aan de slag... De babywassen draaien, dus ja, ff doorpoten nog... Bij week 36 ga ik wel weer rustig aan doen haha
Inderdaad, heel verstandig!! Hoop dat Rosa straks meer nieuws heeft als ze bij Soppie langs is geweest.
Dat hoop ik ook! Niet normaal hoe erg het me bezig houdt. Dan valt op hoe je afgelopen tijd met elkaar aan het meeleven bent!
Kijk jij nou maar uit... uiteindelijk heeft je kindje het juist deze weken nodig dat mama rustig aan doet, dan maakt het de laatste ontwikkelingen door! (Zeg ik ook tegen mezelf ) Dus niet té hard van stapel lopen hoor!
Nee mn te doen lijstje van vandaag schiet al aardig op... Nog dweilen de koelkast ff doorspitten wat weg kan, en dan ben ik klaar EN ik ga zo gewoon ff slaapie doen hihi.. Heb het gevoel dat het een hele korte nacht was.. Ik merkte gister, we gingen ff fietsen met zn drieetjes dat dat te zwaar gaat worden.. Nu uiteindelijk een uur gefietst, das gewoon te gek. Zei ik ook al tegen mn man, je merkt dat het echt weer de laatste loodjes zijn.. Maar het is wel belangrijk om in beweging te blijven vanwege bekken enz. he?
Ik kreeg juist te horen dat ik tot de 37 weken beter niet te veel kan bewegen (lees: haast niets) daarna mag ik weer fietsen/ wandelen enz...
Vorige zwangerschap deed ik veel rustiger aan en had ik last van een bekkeninstabiliteit, en nu moet ik wel doorgaan en heb ik er geen last van Natuurlijk moet ik letten op hoe ik zit en dingen til, maar ik heb niet echt last van mn bekken, gelukkig! Ik wandel wel elke dag een half uur a uur... Naar de supermarkt en weer terug, rondje door het park etc... maar Want2be, jij hebt natuurlijk ook last van voorweeen, dan moet je idd wel oppassen, anders zet het misschien door? Zou dat de reden kunnen zijn? Zo ik heb gedweild, ik heb al mn taken van vanmorgen af Ben goed bezig geweest nog één babywasje hihi en dan ben ik op koken na helemaal klaar
SOPPIE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER maar jeetje wat laat jij iedereen schrikken van rosa, aicha en mama zouden we het kunnen verwachten dat beebjes eerder komen maar niet van jou bevel voor de andere beebjes blijven zitten waar jullie zijn tot mama minstens de 37 weken heeft gehaald
Soppie, ben nog even super verbaasd, ten eerste gefeliciteerd!!! Hoop dat jij en je meisje het goed maken. @ Rosa, jij sterkte met de ctg dalijk. Mik, pff doe toch maar rustig aan vandaag, buikpijn is niet zo goed denk ik. Me eerste verlofdag in de relaxstand. Thanks dat je me op de hoogte houd. Jij veel plezier met J in de speeltuin. Ik ben sinds zaterdag alleen mannetje is 5 dagen naar de ardennen, ben blij als het woensdag is. Hij heeft het erg naar zn zin, dat vind ik ook wel erg leuk om te horen. hihi toch telt hij gelukkig ook de nachtjes af. Vanochtend 9.30 u verrast door me vriendinnetje met een bos bloemen, hihi ze moest ff checken hoe het met me was zo alleen, hihi. Super lief natuurlijk.
Soppie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!! Jeetje, ik denk even kijken hoe het met alle septembermama's is, want iedereen gaat of is nu zo ongeveer met verlof, maar het eerste september-ukkie is dus al geboren... Ik hoop dat alles goed gaat met mama en dochter... Meiden, ik hoop dat het met de rest van jullie ook allemaal goed gaat! Ik lees af en toe bij, maar klets niet actief mee, heb nog teveel te doen om alles bij te houden en vind het ook weer zo 'lullig' om af en toe gewoon in te breken... Vooral een dikke knuffel voor mama79 en Rosa... Ik hoop dat het goed blijft gaan met jullie kleintjes en ze nog een tijdje bij mama mogen blijven zitten!!!
Nou ben ik ook even in shock Soppie gefeliciteerd met jullie kleine meid! (34 weken was je toch?) jeetje... ik hoop dat het vandaag super goed met jullie gaat! Ik ben ook erg benieuwd naar haar naam! Bij mij gaat de cerclager er in de week van 9 aug uit! hoop het tot dan nog even vol te houden! Hebben jullie ook zon last van nesteldrang? Heb trouwens ook al een paar dagen ongi pijntjes en ben heeeeeeeeeeeel moe
Soppie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ik ben zoals de andere erg verbaasd.. Sterkte ermee. Ik hoop dat jullie beide snel opknappen. Laat maar goed voor jullie zorgen. Hoe is het verder met jullie dames? Ik heb al 2 dagen verhoging. Het blijft hangen rond de 38 - 38,5. Als het omhoog gaat moet ik naar het ziekenhuis... Ik voel me ook echt beroerd. dus ik lig veel in bed, mezelf rustig te houden.. Vandaar dat ik niet echt reageer. Knuffel voor iedereen die het nodig heeft! En een fijne dag allemaal. Ik hoop ook dat de andere kleintjes nog even blijven zitten...
Beterschap Sunshine!! Prenatal belde net met een excuus, had een klacht ingediend.. Super netjes dat ze even belde, al zo snel.. Zoo het deurtje is af van de commode, niet zo strak als ik had gewild maar goed.. Ik ben er klaar mee haha! Dan kan Juffieman de knopjes er overmorgen weer aanmaken en dan is de commode iig af.. Nu alleen C. zijn ledikantje opnieuw verven en dan ben ik klaar!!!
Hier weer terug op locatie............thuis. CTG en dopler zijn weer door de keuring heen, dopler blijft op randje zitten maar mocht weer naar huis, CTG 10 met een griffel. Daarna effe bij Soppie geweest, heeft veel bloed verloren vanacht en was net in het Sophia aangekomen, was nog erg moe en had nog veel pijn (was in sophia nog niet aangesloten op de pijnpomp). Verder was ze nog in shock....... wie niet en laat het allemaal maar over zich heen komen. Het meisje woog bijna of iets meer als 2300 gram, ik weet de naam maar niet of ik die hier bekend mag maken dus houd hem nog even voor me. Ze had in ieder geval gehoord dat de kleine meid het goed deed dus een hele geruststelling. Ze maakte zelf ook grapjes en zei inderdaad van niemand had dit verwacht, iedereen houd mij( RoSa) in de gaten en mamma of achiaatje........ als er een pol gemaakt had moeten worden wie er als eerste zou bevallen zou iedereen nu denk ik zijn geld zijn kwijtgeraakt. Wel even over de meeting die ze natuurlijk hartstikke goed geregeld heeft, die kan ze zelf nu niet bijwonen en ook ik zal er niet bij aanwezig kunnen zijn. Wil iemand die organisatie overnemen, contactpersoon voor het restaurant of zeggen jullie misschien maar beter nu cancellen en alleen een after zwanger meeting organiseren??