hartje, maar meis als de VK het zegt, dan zal het toch wel zo zijn? Volgens mij ontwikkelt het hartje nog zelfs wanneer het kindje net is geboren Of heb ik dat mis.. Wel fijn dat je evn mocht komen.. Dit is dan ook weer een spannende periode he als je even je kindje niet voelt..herkenbaar!!
Ik snap hetook wel hoor met het beichtt van soppie vandaag. Maar heb vandaag twee berichtjes geplaatst ( 1 waarin ik vroeg wanneer jullie zouden bellen en 1 dat ik bij vk was geweest) en niemand heeft erop gereageerd. Normaal boeit het me niet, maar met deze beriichtjes vond ik het een beetje jammer....
Kan het me voorstellen Jolan. Goed dat je hebt gebeld.. Ik ga even met mn hypnobirthing boek in bed liggen, zwaai!!
Idd dat heb ik ook wel een beetje, als de vk zegt dat het niet erg is, zl dat wel zo zijn. Maar toch als ik er iets over lees op internet dan wordt iedereen wel extragecontroleerd, bij mij is er niets over gezegd.
Hoi Jolan, Wat goed van je dat je hebt gebeld omdat je het niet vertrouwde zou ik ook hebben gedaan hoor.... Als je iets niet vertrouwd of iets zit je niet lekker moet je gewoon bellen. En als je dan zo'n antwoord krijgt en je leest er van alles over op internet dan maak je je toch wel een beetje zorgen. Maar probeer dit een beetje achter te laten want daar krijg je alleen maar stress van en je moet juist genieten. Heb net even de foto's bij Soppie gekeken wat een klein moppie is het. Laten we hopen dat het snel heel goed gaat en mee naar huis mag. Kan alleen niet de naam vinden dus daar wachten we dan maar even op.
de naam staat in haar www voor de foto' nog ff zoeken dus hier nog ff wat kruitvat bonnen uitgeprint voor de luiers.. en aan schoonmoeder mee gegeven (wij hebben 2 kruitvat's in het dorp ) ik ga zo maar ff adressen voor de kaartjes verzamelen... al hebben we HET kaartje nog niet gevonden net als DE naar hihi.. sorry jolan voor het niet reageren!!!
Ik snap je stress wel hoor Jolan, maar heb vertrouwen in de experts meis! Stress voor jou is stress voor de beep! hugggg Wat een moppie van Soppie Zijn jullie ook zo moe... heb echt geen puf! Eerste dag van Ramadaan zit erop.. voor manlief gekookt BEN kapot!
Ik heb nu al rete veel aan ctg gelegen en het moet inderdaad pieken maken gemiddeld zit het tussen de 140 en 150 met uitschieters naar 160 - 170 en dat is goed, inderdaad ook het bewegen. Dat inhouden is inderdaad geen prettige mededeling zeker als ze er niets mee doen, maken ze je toch weer ongerust..... daar zijn ze soms goed in. Ik voel ons smurfje ook niet echt veel, maar echo's en ctg's laten zien dat hij wel degelijk beweegt en niet te weinig ook maar hij is meer bezig met zijn handjes en zijn voeten vastpakken (grote teen in zijn mond stoppen) dat hij geen tijd heeft mij te trappen waarschijnlijk. Sterkte en bij twijfel blijven bellen beter 10x te veel als 1x te weinig
Jolan, heb je bericht wel gelezen hoor maar had zoiets van het is goed gelukkig maar .. goed dat ze het een beetje extra in de gaten houden!
soppie wat een mooi meisje! rust maar goed uit en hopelijk mag jullie S.... snel mee naar huis ! leuke naam trouwens ( zo heet mn zus ook )
pff hier heeft minimeisje denk ong. vandaag 2 uurtjes geslapen als het dat al is.. klein hyper actievelingetje
ipv adressen opgezocht heb ik mijn teen nagels gelakt hihi... moet ook gebeuren he.... was een hele klus..
Hallo Allemaal, Ik heb ook even op hyves gekeken, wat een mooi meisje van Soppie he? Hopelijk gaat het snel beter met ze.. Rosa, ik begreep dat de controles bij jou goed genoeg waren om weer lekker naar huis te gaan. Super! Verder heb ik niks bij gelezen. Sorry!! Mijn koorts gaat steeds verder omhoog. Maar ziekenhuis zegt als er verder qua baby/zwangerschap niks anders gaat voelen, ik niet voor controle hoef te komen. Dus ik moet me niet te druk maken. Ik ga weer slapen, want voel me echt niet goed. Fijne avond allemaal.
Jolan .. Ik heb het even gemsit op de een of andere manier. Maar dat ze minder bewegen klopt wel. Of klopt wel ?! Ze bewegen veel anders he het zijn verschuivingen niet echt meer schopjes. Ik durf ook niet altijd te reageren op dat soort dingen het is mijn eerste kindje dus ik weet ook niet wat normaal is. Wat ik wel weet is dat kindjes echt heel erg veel verschillen qua drukte als ik het zo hoor hier. Al moet ik zeggen dat hier de hele dag door volgens mij wel beweging is. Hij drukt echt heel erg tegen mijn ribben met zn kont om naar van te worden zo voelt dat. Maar meis als jij je niet goed voelt bij het antwoord van de VK over dat hartje. Ga je toch morgen even bellen en vraag je of ze het even extra in de gaten willen houden ? Dat is je goed recht hoor meis ! Lydia jouw meis en mijn ventje kunnen wel samen druk doen straks pff
hihi cos ookal zoeen druk beebje.. ze is hier nu EINdelijk rustig whaha ! sunshine beterschap meis! kuss
GRRR had een vet lang bericht getypt en toen viel de verbinding weer weg... Moest nog maar een beetje bijlezen. Was benieuwd of hier meer info over soppie stond en de baby. Zag wel dat ze gisteren avond al heel veel pijn had in dr liezen en schaamstreek. Tjee...ben benieuwd hoe dat verder is gegaan dan! Hardebuiken Hebben jullie er ook veel? Ben gisteren toch maar eens gaan tellen voor eventjes. Had er, terwijl ik rustig op de bank zat, wel 2-6 per uur...
Oja even een vraag voor de gene met kinderen. Hoe doen jullie dat als jullie gaan bevallen? Als het avond is dan kan ik wel vragen of mijn vader en zijn vrouw willen oppassen (weet niet of ze kunnen), maar overdag werken zij gewoon. Verder niemand in de buurt. Wat kan ik dan het beste doen? En het liefst zou ik trouwens iemand anders vragen, want mijn vader staat anders binnen een sec op de stoep na de geboorte en dat wil ik dit keer liever niet............