September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja dit is een druk ventje. Hij heeft nu in 1 uur 2 keer de hik... Kleine gulzigerd.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pff, als ik dan dat bericht over Soppie lees dan wordt het wel spannend hoor! En ik heb niet eens een buddy haha. Wel al een paar keer gemeld, maar weet niet wat ik er verder nog aan kan doen. Heb van niemand hier het 06 nummer.

Krijg het meteen nog benauwder dat nog niks af is bij ons...HELPPPPPPP;)

Meeting
    Moeilijk...misschien cancellen dan maar? Je weet het maar nooit.

3. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Pfff... hier ook zoveel harde buiken dat ik er niet eens van kan slapen...

@Lydia: die van mij slaapt soms ook háást niet lijkt het wel. We lopen nog steeds aardig gelijk op ;)
    @Cos: mee eens, ik durf soms ook niet veel te zeggen omdat het tenslotte de eerste is en ik ook geen idee heb...
    @Soppie: wat een plaatje is jullie dochter!!!!
    @Sunshine mama: ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Ik ga maar even Friends kijken tot mijn harde buiken wat afnemen :p

4. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

ik heb zoveel wat ik jullie wil vertellen, maar ik zou nog geen eens weten waar ik zou moeten beginnen.

gisteren heb ik mijn mooie dochter 2 keer mogen bezoeken, als het goed is ben ik vandaag wat mobieler en mag ik ze gaan bezoeken wanneer ik wil (ook goed voor het afkolven als ik ze gezien heb)

ze is zo mooi, en ben weer zo verliefd als met zoonlief toendertijd.
    ook lijkt ze heel erg op hem en waar ik op hoopte ze heeft net zulke mooie krullen als j.

ik gaat nu weer onderzocht worden, dus kom zo nog eventjes...

hier nog een foto die ik gisteravond hebt gemaakt.

5. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @Soppie: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis!

@Rosa:fijn dat alles weer goed was.

@Jolanda: als je het niet vertrouwd, gewoon weer bellen en meer info vragen.

@Sunshine: doe rustig aan.

@Lottie: harde buiken: hier ook regelmatig, zolang ze nit echt pijnlijk zijn maak ik me geen zoregn. Ken het ook van de andere zwangerschappen.
    Ik heb mijn ouders voor 's avonds/'s nachts als achterwacht zegmaar, mijn schoonouders voor overdag (zijn met de vut).

6. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Schatje!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Lottie

Ik heb voor als ik spontaan ga bevallen de buurmeid geregeld, die komt dan hierheen. (snachts)
    Als het nacht is bellen we mn moeder en komt ze snel hierheen.
    Die woont wel verder weg, dus dan komt de buurmeid eerst hier slapen en vangt mn zoontje op.
    Overdag tsja, mn man zit ook in Lelystad haha een stuk weg dus maar duimen dat het niet overdag gebeyrt. Ik kan altijd de buurmeid (die is net zo oud als ik) bellen..

Wat een lieve foto Soppie!!

8. juffie2008

he ik moet vandaag best veel doen, zal zo ff een lijstje maken, anders vergeet ik de helft ;)
    herkenbaar?

9. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Soppie, echt heel aandoenlijk om haar zo te zien. Zo klein, kan me voorstellen dat je weer helemaal verliefd bent.
    Doe rustig aan hoor, laat alles maar bezinken. Dit is echt een shock voor je lichaam en je psyche zeg maar.
    Tot wanneer moet jij in zkh blijven?

@Lottie, mijn zoontje zit al op school. Dus wij hebben vrienden hier in de straat gevraagd, hun zoontje is een vriendje van die van mij en zit op dezelfde school (klas lager). Zij is iedere dag om 15 uur klaar met werken dus dan kan ze mijn zoontje ook uit school meenemen.
    Zij is heel relax en als het s nachts begint, dan pakt ze een deken en komt hier liggen. Heb je geen tiener meid die weleens oppast?

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    heeeeeeel erg...

11. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

Heb niet alles gelezen (ben op vakantie... en heel traag internet !! ) maar ik zag dat we gewoon al een mama onder ons hebben !!

Soppie gefeliciteerd met je lieve kleine meisje... echt een poppetje... Ik zal voor jullie duimen dat je snel thuis kan gaan genieten !

12. juffie2008

zo de was staat alweer te draaien.. pfff denk je dat het net weg is, en ja hoor heeft ht weer jonkies gekrgeen!!

@ Mik
    Ook lekker geregeld :D Heelrijk!!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik had op hyves gereageerd dat ik best je buddie wil zijn omdat die van mij er ook nooit is.

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wat een schatje!!
    Al een beetje bijgekomen van de schrik?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ohh fijn:). Ik had niet meer terug gekeken dit keer, want m'n telefoon liep steeds vast als ik naar de hyve ging.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    nee geen oppas;). Wij zijn niet zo makkelijk in onbekenden laten oppassen. Zoontje is nu btw anderhalf. M'n moeder zit in de ziektewet maar woont op n half uur afstand. Misschien haar anders vragen m dan op te halen.

Rest
    Bedankt voor jullie reacties hoe jullie dat doen;).
    Niemand die z'n kindje thuis laat? Of misschien als t plots snachts begint en je kindje slaapt gewoon?

Soppie
    mooie foto! Ze ziet er goed uit!

17. juffie2008

Nee Christian is dan 1 jaar en 9 maanden die laat ik echt niet alleen thuis ;) DUs dan maar de buurmeid die hier komt pitten...

He daar heb ik zo'n "hekel" aan ik zit nog op de adressen van manliefs vrienden te w8en... Maar hij zal ze ook niet ff opzoeken :(

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik had hetzelfde gevoel ook gisteren en vandaag een beetje... ik voel de kleine wel maar niet zo enthousiast als normaal... daar kan ik dan al zo onzeker van zijn :( Ben blij dat jij gebeld hebt en dat het wel normaal lijkt, al is zo'n bericht van dat hartje niet echt waar je op zit te wachten. We kunnen er alleen maar vanuit gaan dat ze weten wat ze doen en als het nog niet goed voelt voor je gewoon weer bellen! *hug*

19. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Als je zwanger bent hoef je toch geen ramadaan te doen of wel? Lijkt me super zwaar :(

20. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Wat een moppie! Hopelijk kan ze snel van de zuurstof af. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat, lijkt me echt een shock zo bevallen met 34 weken! Iedereen hier heeft opeens zoiets van "o jee, dit is nog niet af en dat moeten we nog doen" Je hebt ons even wakker geschud!

*knuffel*

Deel Deze Pagina