Kijk meteen een geweldig idee haha kaars met kaart, super toch Kaartje kan je ook nog leuk maken met glittertjes en natuurlijk met de hand geschreven..
Hi dames, Hier alles oke, slecht geslapen vanacht dus lig al heel de morgen op de bank te hangen en te tukken en dutten. Ik voel ons smurfje ook niet altijd, en als ik dan por of iets dan reageert ie vaak pas een half uur later ofzo. Voel hem inderdaad meer schuiven en kriebelen dan schoppen, CTG's zijn mooi en op echo zie je hem ook bewegen en dan voel ik het ook niet altijd. He ziet ook echt dat hij heel veel met zijn handen bij zijn hoofd bezig is, duimen en anders voeten pakken en grote teen in zijn mond. Wat betreft de meeting, tot nu toe 2 dames die willen en de rest heeft zo zijn twijfels. Denk dat vandaag echt even de beslissing genomen moet worden want het is wel zo netjes om op tijd af te bellen.
He gats, had noodles gekookt bij Ah, nou niet te eten... iK GA straks maar weer langs de toko.. WAt een tegenvaller Wat moet ik nou eten... weer crackers blegh!!
Hoi iedereen @ Rosa, voor jou is elke dag nu wel spannend denk ik. @ Soppie, zag ook je foto's op hyves, wat een moppie, hoop dat je samen met haar snel naar huis mag. @ Loepie, me creativeteit laat me in de steek, maar wat Rinke opperde is wel erg leuk. Zo leuk als je vriendinnen iets opganiseren, ik mag ook echt niet klagen over aandacht, nu me mannetje 5 dagen weg is. Hier lekker van me verlof aan het genieten, me nictje zijn net geweest, heerlijke meiden, vinden het alleen wel lang duren tot de baby uit smile komt, hihi. Vanavond lekker pyama party met een vriendin, hahaha meidenfilms, lekkere dingen en veel kletsen. En morgen komt me mannetje weer terug van zn tripje naar de Ardennen, Joepie.
Ik ben toch maar begonnen aan de naamslinger haha stond voor volgende week gepland.. maar had zoiets ik wil hem wel af hebben...
thanks. ik heb vanmorgen nog even gebeld. En ik moest me echt geen zorgen maken. het is puur onrijpheid van het hartje en dat is heel normaal. Pas als het echt vaak overslaat moet er serieus naar gekeken worden. Gister 1 keer gehoord in 5 minuten.
Ja letters van vilt en die kun je met een bepaald spulletje erop maken.. Dat ga ik zometeen ff in de stad kopen.
Goed idee! Waar kun je eigenlijk vilt kopen? Ik kon het niet vinden toen ik er eerder naar zocht. Nog een goede tip qua winkel?
Jolan .. Je doet eigelijk zelf het zelfde he ... Dan reageren mensen op je bericht en dan neem je niet eens de moeite om terug te reageren.
?!?!?! Nou volgens mij heb ik gereageerd op die berichtjes. Ik vind het een beetje aanvallend om te zeggen: dan neem je niet eens de moeite..... Ik schreef gister in dat berichtje dat ik het ook best wel begreep, maar dat ik in mijn berichtjes toch duidelijk iets van 'medeleven' had verwacht. En er was niemand die reageerde. Ik schreef ook dat het me normaal echt niets boeit, ik bedoel.... ik reageer zelf ook niet op alles. Maar goed, jammer dat er nu zo gereageerd wordt. Als of ik nu verplicht ben na het aangeven (wat volgens mij alleen maar goed is, toch?) om overal op te reageren. Ik kan ook wel eens ergens over heen lezen, zoals jullie gister!
oh dit berichtje bedoel je? Daar heb ik idd over heen gelezen (vind ik overigens het nadeel van zp, als je ergens een ander topic leest krijg je ook meteen weer een berichtje van alle topics als daar iets geplaatst wordt en lees je dus over veel berichtjes heen). Maar sorry dus. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik vanmorgen de vk gebeld. Die heeft me gerust kunnen stellen. Bedankt voor je berichtje.
Idd na mijn berichtje zijn er nog wel wat meiden geweest die reageerde Lydia en Aicha .. Het geeft niet maar moest het gewoon even zeggen. Maar fijn dat ze het in de gaten gaan houden. Komt helemaal goed zo !