September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    klossen onder bed moet hier niet (moest vorige keer ook niet toen ik thuis ben bevallen)

koffer ga ik binnenkort al klaarzetten (altijd handig als je onverwacht naar het zh moet, vorige keer met 31 weken had ik bloeding en kon koffer gewoon mee zonder dat ik eerst alles nog moest uitzoeken en inpakken)
    maar eens aan mannetje vragen om de kleertjes uit de kelder te halen zodat ik ze kan nakijken en wassen

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    badkamer en appart toilet liggen hier langs de slaapkamer
    op het bad ligt een plank en daar heb ik vorige keer dankbaar gebruik van gemaakt
    op de slaapkamer heb ik een wasbakje met warm en koud water dus dat is ook handig

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    vanaf wanneer wassen jullie alles voor de kleine?? de kleren enzo.. ik heb aardig wat nieuwe dingen ?

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    ik heb dat toen in mijn verlof gedaan, rinke

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kleertjes ga ik binnenkort wassen,dan liggen die al vast klaar
    als het nodig is kan ik ze nog eens wassen zodat ze lekker fris ruiken

krijg ineens zin om te shoppen
    waar komt dat nu weer vandaan

6. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Gggggggrrrrrrrrrr wil op de ZP hyves nieuwe polls plaatsen maar dan loopt me internet hier vast op de zaak!!!

Dan maar straks doen als ik thuis kom, hoef nog maar 3 uurtjes tralalalala......

Wassen babykleertjes vroeg ik me ook af, maar ik heb nog geen eens een kamer dus ga dat denk ik doen als het kamertje staat, dan zit ik ook al in me verlof..........

Ooo en die koffer, die ga ik langzamerhand ook vast inpakken, you never know en als ik het in haast aan vriendlief over moet laten dan zitten er echt de meest rare dingen in, dus dat doe ik zelf wel!!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

week 35 heb ik alle kleertjes van CHristian gewassen met neutral.

Bed opklossen heb ik geweigerd vanwege mijn heupen/ enkel. Veels te bang dat ik er verkeerd uitstap en weer in het gips beland. Mn man moest het bed verschonen, maar dat vonden wij geen probleem ;)

Ach bij ons deden ze niet zo moeilijk over bepaalde dingen, gelukkig!!

Vlinder 10 is af :D Heb nu 3 verschillende formaten :D
    Het is zooooo leuk aan het worden!!
    (ben trots op mezelf hoor, wel een pokkewerk!)

8. juffie2008

Koffer: de avond voor de inleiding alles ingepakt haha!
    Geweldig ;) !!

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    leuk joh al die vlinders straks!!

10. juffie2008

Ja kan niet wachten tot de tussenmuur er is, dan kan ik echt alles inrichten :D

Maar ik heb straks vanaf juli helemaal vrij, dus kan nog genoeg dingetjes maken!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    straks heb je een hele vlindertuin
    we willen wel een foto zien als het af is

12. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Moettie30 Controle met echo
    Zuurtje Bespreking 20 weken echo GYN
    Mik Controle VK
    Succes vandaag meiden!!

@kleuters, Gino gaat hier zeer waarschijnlijk ook een jaartje overdoen in gr 1. Ze vinden hem nog erg speels (pffft hij is 4 jaar zeg) en jong maar ik heb daar ook totaal geenproblemen mee. Damian is elk jaar vanaf gr 1 met de hakken over de sloot overgegaan tot hij het in gr 4 totaal niet meer redde en het elke dag huilen was. Hij kreeg al minder werk in de klas omdat hij alleen maar aan het werk was en nooit tijd voor iets leuks had (wat ze mogen doen als het werk klaar is) Dus jaartje gr 4 overgedaan en nu zit hij in gr 6 (voor alle reken vakken 9 op zn rapport) en het gaat super, dus we hebben er wel van geleerd.

Bekkenpijn, het opstarten, dus van zitten naar staan en die eerste stappen, jeetje ik hou me vast aan de bank en tafel en schuifel gewoon. Mn hele onderkant doet pijn dan. Doe nu ook alles liever met de fiets dan lopend, want dan heb ik er geen last van. Hoopte dat het van het weekend kwam omdat het toen best druk was maar heb het nu nog steeds. Zal het volgende week gelijk aankaarten bij de vk.

@breasmommy, knuff, helaas weet ik ook wat je bedoelt. Alles goed gegaan???

@koffer, pffft moet eerlijk bekennen dat ik die nog nooit klaar had staan, heb bij allebei tijdens de weeen mn tas gepakt. (1x snachts en 1x overdags) Bleef ik teminste bezig hahahahah.

Klossen, vind dat van die ondingen, ben maar 1.60 dus moest altijd springen in bed en uit bed glijden totdat ik de grond voelde dus dat ook pas gedaan als ik uit het zh kwam. 1X bijna uit bed gelazerd omdat het krukje wat naast het bed stond omviel omdat ik er niet goed opstond.

Volgende week dinsdag hebben we sportdag van school en krijg straks mn rooster, ben benieuwd welke kids ik ga krijgen, weet alleen dat ik de kleuters heb.(nu hopen op lekker weer iig geen regen)

Zag dat er iemand was die het niet vertrouwde omdat ze de beeb een dag niet gevoeld had?? Heb de kleine hier vorige week 5 dagen niet gevoeld en dan is de angelsound een uitkomst hoor. Het vrouwtje van de echo zei al dat hij dan waarschijnlijk anders was gaan liggen. Nu is hij weer erg druk zeker als ik savonds wil gaan slapen hahahaha
    .

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Juffie dank je. Jij ook sterkte met het binnenhouden.

@Rinke, ja ik weet het niet direct poetsen. Hoe moeilijk het ook is.
    In die stoel lag ik ook half omhoog ha ha die tandarts dacht ook...ojee als ze maar niet gaat kokken. ;) Het is goed gegaan.

@Breastmommy, hoelaat moet je naar de tandarts? Ga je alleen of de kids ook? Mijn zoontje rent naar binnen springt op die stoel. Hij vindt het reuze interessant, gelijk laten zien welke tanden er allemaal los zitten.

Net bij de verloskundige geweest, alles helemaal top. Ze is gedraaid, dat dacht ik zelf ook al. Ze lag al die tijd in een soort stuit en sinds het weekend voel ik dr anders trappen. En zien we ook mijn buik aan de buitenkant veel meer omhoog gaan. Klopt dus.
    Bloeddruk mooi laag. En dat is toch het allerbelangrijkst!
    Dan maar misselijk en spugen.

Wassen..ik was af en toe nu al dingen eigenlijk.
    Ik vind het heerlijk om alles uit te zoeken, op te vouwen. Kan niet wachten tot het kamertje wordt geleverd.

@ROsa, o snap dat je enorm baalt dat jullie kamertje vertraagd is... Maar 1 voordeel...zijn wij straks klaar en dan ben jij lekker bezig en zijn wij jaloers ;)

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Jij bent echt een crea bea ....;) leuk hoor!

15. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    we krijgen vandaag de eerste proefdrukken binnen van geboortekaartjes die we via internet uitgezocht hadden.

Ben zooooooo benieuwd hihihi

16. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Rosa jij ook zo een lief mannetje

hier ook als ik iets wil doen mag ik niet omdat ik moet rusten
    hij zegt er ook altijd direct bij dat het van de dokter (gyn) moet

hier staan ook enkele manden met was maar die laat ik voor mijn hulpje staan op vrijdag
    een deel van haar tijd gaat naar mee markten, een deel naar de was vouwen en strijken en dan ook een deel naar onnozel en gek doen (is altijd plezant)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha wat n lange verhalen:p

inspectie is weer weg. Was niks bijzonders omdat dit toch een sloopwoning is en er na ons niemand meer in komt.

Ziekenhuistas
    euhh had ik pas af op de dag dat de weeën begonnen:p;)

Kleren wassen
    geen idee, moet alles nog uitzoeken

Mik
    fijn dat alles goed was!

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    becky vervelend is dat hé dat opstarten als je gezeten hebt
    hier doet het dan ook zo een pijn
    maar eenmaal op gang gaat het wel, weliswaar op omatempo maar beter zo dan in een rolstoel

20. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid
    Mijn hulp die ik sinds een paar weken heb doet stoffen, zuigen en dweilen op de vrijdag........ en als er wat strijk staat doet ze dat ook gerust, ze werkt als wij niet thuis zijn maar deze manden slaan echt alles........ geloof dat er 8 of 9 wassen staan die opgevouwen en gestreken moeten worden.

Nou zijn er al 4 wassen denk ik met handdoeken en badlakens, die we met vakantie hadden meegenomen en denk ook nog wel een grote bak of 2 normale met korte broeken (zwemshorts) ondergoed en sokken dus dat is zo weer weggevouwen maar toch.......

Gelukkig zorgt mijn mannetje goed voor me.

Begin hier honger te krijgen, over half uurtje is kantine open JOEPPIE!!

Deel Deze Pagina