@Aichiaatje, ahh nou ik hoop ook echt dat het weer vanzelf over gaat. Jammer dat ze precies deze fase heeft nu jij het zelf al zo zwaar hebt..hmm Nee in jouw situatie lijkt me ook dat je moeder erbij niet bevordelijk is voor enigszins ontspanning tijdens je bevalling. Denk je dat je broertje het contact definitief verbroken heeft? Of ik het er moeilijk mee heb..hmm op zich snap ik het gewoon niet. Want ik heb niks stiekems gedaan, heb 2 jaar lang 500 euro per maand betaald zodat zij beetje kon sparen. En dan die schade, in het begin was ze zo blij dat ik alles voor haar regelde e..d En uit het niks begon ze mij te mailen dat ze terug wilde. - Wat ik bedoel is dat ik hier echt niet oneerlijk of verkeerd bezig ben geweest - Maar ik moet nu kiezen voor mijn gezin, mezelf en mijn kleine meisje. Ze krijgt ook geen geboortekaartje natuurlijk. Ze had wel 2 weken geleden J een kaartje gestuurd of hij gezellig kwam logeren !!???? Ja duhhh alsof ik hem nu naar haar laat gaan. 2 dagen later krijg ik weer allerlei shit mail. En vorige week viel er een heel vrolijk en vriendelijk verhuisbericht op de mat. Mijn man is er ook echt klaar mee, dit kan gewoon niet. Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! @Rosa, grrrr......sterkte...het gaat echt met ups and downs.. We bellen morgen wel ff. Kus @Becky, Juffie had pas mij een link gegeven over moxatherapie, dat is een manier om babies in stuit te draaien. Moet je maar eens op googlen. Nou jij dinsdag de liggingsecho en ik woensdag, spannend hoor! Moet ook wennen dat de vakantie bijna over is, dan weer op tijd aangekleed, brood smeren. Continue klok kijken zeg maar. (zie er wel tegenop) @Aichiaatje, volgens mij was het bij dat vele drinken en suiker ook nog over hoe vaak je naar het toilet gaat/moet. Zou het inderdaad wel de volgende keer even aangeven. Geboorteplan, ik weet eigenlijk ookniet wat het is. :-S @Rinke, ja klossen vanaf 37 weken. Omdat ik verplicht in het ziekenhuis moet bevallen heb ik vorige week de kraamzorg gevraagd of het moet. Zij gaf aan dat mijn man dan het bed moet verschonen, nou geen probleem doet hij nu ook. En bij de controles moet de kraamzorg gaan zitten. Had trouwens niet verwacht dat ze er zo makkelijk over zou doen.
@mik, jeetje beetje stank voor dank! Nu moet je inderdaad voor jezelf kiezen hoor... En wat moet je inderdaad met zon kaartje pfff Geen idee wat mijn broertje gaat doen... ik val overal beetje tussen nu..
Even een snelle reactie... Ook ik heb heel veel dorst!! Echt onverzadigbaar. De VK zei dinsdag nog dat dit er helemaal bij hoort. Zolang je zelf niet enorm aankomt of je kindje opeens enorm groeit, hoef je niet bang te zijn voor zw.suiker zei ze. Verder ga ik hier naar bed, ben op... Sorry, volgende keer een langere reactie!
@ AICHAATJE zou jij het laatste mailtje va mij dan ook naar want2be willen mailen? Vreemd dat ie niet is aangekomen.... he bah allemaal sirenes langs ons huis, krijg er rillingen van
@ want2be Herkenbaar onverzadigebare dorst, misschien water met citroen erdoorheen drinken, werkt bij mij erg goed...
Yep dus misschien troost het jou een beetje...dat ik hier op 20 min rijden van moeder woon en ook geen hulp krijg hoor. (ja als ik ervoor betaal). Jij moet ook op jezelf concentreren hoor!! Hoe is het met je bekken? Het SI Gewricht en schaambeen is vandaag heeeeel erg, zo erg heb ik het nog niet gehad. Nu heb ik wel 2 dagen in de speeltuin gezeten met J. dus hoop dat het gewoon daar door komt. Mijn schoonouders nemen J morgen een dagje mee. Want2B heeft dus ook zo'n dorst. Het komt wel vaker voor en hoeft niet direct suiker te zijn. Maar ik zou het toch even melden, je kan maar beter zeker zijn. Ik ga ook weer liggen. Slaap lekker allemaal!
Ja en ijsklontjes...tenminste ik wil ineens alleen heel koud drinken..pfff..hormonen. En water met citroen is ook goed tegen een eventuele blaasontsteking!
Thanks! Is ook zo natuurlijk... je hebt helemaal gelijk wat familie betreft! Tis heel hard maar we moeten denken allemaal onze verwachtingen bijschaven! Ik heb trouwens ook een tijdje ijsklontjes gegeten! heerlijk met het warme weer!
Oja.. mijn bekken... vreselijk.. start pijn niet normaal en op mijn rug liggen alsof ik in 2 breek! Bij jou dus ook al niet minder! Nog eventjes
Ik ben weer thuis, eindelijk........... was weer een lange zit. CTG was prima en beweging van smurfje ook. Bloeddruk was 127/70 dus ook keurig In urine hadden ze minimale bloed en eiwitsporen gevonden Alleen in mijn bloed bleken onstekingswaarden te zitten en aangezien ik alleen misselijk was / ben en flink aan de diaree vermoeden ze een buikgriep. Uitzieken maar dat kan ik thuis dus ook, vrijdag weer bloed prikken en laten kijken naar de ontstekingswaarden hoe ze dan zijn. Ga nu lekker slapen ben versleten.......... X
rosa fijn dat je weer gewoon thuis bent! hoop dat je waarders vrijdag weer helemaal goed zijn.... hier pff kan niet slapen.. normaal niet zo'n last van.. ik heb het idee dat ik last van maagzuur heb maar weet niet zo goed hoe het voelt... (ik krijgt niet echt niets in mijn keel ofzo.. het zit meer in mijn slokdarm :S?? ) heb maar even een extra kussen gepakt maar slapen doe ik niet echt.. ik ben wel heel moe.. IK heb nu ook niet echt iets in huis wat ik kan eten qua vla ofzo.. nou morgen maar ff halen misschien helpt het. ik dacht ga er even uit misschien val ik zo weer in slaap.. spreek jullie weer! kus
En Rinke, nog in slaap gevallen?! Klinkt bekend, dit soort nachtjes... een pepermuntje wil bij mij nog wel eens werken!
Jah gelukkig wel! Extra kussen was lekker.. Nu ff wakker maar ga me nog ff omdraaien... Owja meiden ik zie de zon...... Zou ie blijven??
Goedemorgen! Jeetje Rosa weer lange zit in zkh... Buikgriep, zit allemaal niet mee. Beterschap!! @Achiaatje, nog een paar weekjes en dan lekker genieten van ons beebje. Wat deed je normaal met het warme weer daar, als je niet zwanger bent zeg maar. Dus vorig jaar? Zit je nu de hele dag binnen vanwege de hitte? @Rinke, hier ook zon... Mijn zoontje zei toen ik het weerbericht op tv keek, O die..nou die raadt echt maar wat hoor, ze weten het weer niet hahahaha Maagzuur, hier werkt Antagel echt prima. Als je dat voor het slapen inneemt, inderdaad niet direct te plat gaan liggen. Nog beetje geslapen?
Rinke, lekker dat je nog hebt kunnen slapen, ik ben net wakker maar heb het idee dat me ogen elk moment weer dicht kunnen vallen dus duik zo ook nog effe terug. Mik, was een heeeeeeeeele lange zit, het duurde en duurde maar en toen ik daht ik ga heel effe naar wc kwam de arts en die was met 10 seconden alweer weg. En toen duurde het weer iets van een half uur voordat hij met de uitslagen kwam. Verder geen last meer gehad van diaree dus waar hun die buikgriep vandaan halen. Gisteren had ik er heel veel last van en de ontstekingswaarden waren verhoogd in het bloed dus er moet ergens iets zitten maar waar? Gaat nog effe bankhangen.