September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Cos, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. En hij ligt al lekker ingedaald dat is helemaal mooi!

@Zuurtje, sterkte!!

@Lottie, hoe is het met je huis?
    Las op hyves dat je beeb gedraaid is, nu hopen dat het ook zo blijft. Krijg je nog een liggingsecho?

Ik as woensdag, zoals ik nu voel, ligt ze nog met dr koppie naar beneden, ik hoop echt dat ze zo blijft.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    heb net ook 3 berichten gepost hier, daarin ook over uk idd. De kans was groot dat ie goed ligt tijdens de bevalling aangezien hij de andere keren ook goed lag. Krijg wel n liggingsecho 26 augustus.
    Huisje gaat wel. M'n vader helpt ook maar is het zat dus gaat wel steeds langzamer. Van t weekend ga ik maar weer helpen als t me nog lukt;). M'n vriendin komt smiddags ook even. Manlief is sinds gisteren beneden begonnen..
    Hoe is t met jou?

3. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo meiden,

Wat een weertje hé..... Echt warm......

Nouja voor iedereen die even een dikke knuffel nodig heeft
    HUGGGG!!

Hier gaat alles prima verder en weinig te melden.....

Weet iemand trouwns of de meeting van vrijdag wel of niet doorgaat......Ben benieuwd, het maakt mij niets uit.

4. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    #4584 mama079, 4 aug 2011
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011
    Even een korte update want internet op foon is belabberd. Bd is stabiel en beeb doet t goed. Groei lijkt wel af te buigen, maar dat kan ook komen doordat de ene keer te ruim en de andere keer te krap gemeten wordt. Dinsdag zat beeb rond de 1900 gr wat natuurlijk veel te klein is. Aan de andere kant eigen ml en ik ook maar 4,5 pond bij de geboorte. Morgen weer een echo. We hebben opk een datum gekregen waarop beeb gehaald wordt, mits hij t tot die tijd goed blijft doen jullie mogen de datum weten, maar verder niets op hyves. Alleen onze ouders weten t. 15 aug. Krijg ik een ks. Ben dan 37 w 3 d. Hoe gaat t hier verder met iedereen? Zag nog een spannend bericht van smile langskomen. Gelukkig viel t mee!

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Poewh spannend Mama ! Nou hopen dat het goed blijft gaan tot de geplande datum ! Elke dag is er weer 1 extra.

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Wauwwwwwww mama wat spannend.. zet hem op he!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    mama
    spannend hoor, je kindje is er gewoon al binnen 2 weken::$

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aichaatje
    op de vorige pagina heb ik nog op je gereageerd:)

9. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Solly had hem gemist!

Lichamelijk is het heel zwaar met die hitte! Maar in de airco gaat het wel ;) lekker binnen blijven!
    Internet loopt ontzettend uit een qua info!

Wel fijn dat je nog zoveel hulp krijgt! Hoop dat het lekker opschiet voor jullie!

10. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik hoop dat de kleine nog even z'n best doet voor jullie! fingers crossed!!! en jullie sterkte natuurlijk!

11. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    \

Hier gaan de 2 oudsten direct weer hele dagen naar school.

12. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Fijn dat je weer thuis bent.

13. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @Cos: fijn dat alles goed was en dat de kleine is ingedaald.

14. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0

15. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Spannend. hopleijk mag het goed blijven gaan tot aan die datum.

16. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    wow spannend zeg! Hoe voel je je eronder? Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je straks lekker kunt genieten van de kleine! *hug*

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aichaatje
    Geeft niet:) Viel ook niet echt op. Gelukkig gaat het in de airco wel...pfff als je die niet had:$!

Ja, vooral mn vader heeft wel veel geholpen. Verder 2 weekenden geleden een keer mn schoonvader en stiefvader. Misschien komt mn schoonvader zaterdag ook weer mee. Hoop het.

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Lottie, ik duim voor je!!

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ok 26 augustus dus, moet even kijken zo hoeveel weken je dan bent. Fijn dat je vader ook helpt.
    Jij niet te veel doen hoor!!
    Die kleine vandaag lekker buiten gerommeld ;).

Smurfen..ja met een uk van 19 mnd zou ik ook nog niet naar de bios gaan. J was 4-5 jaar toen we voor het eerst gingen. Schattig met zo'n brilletje op hihi.
    We gaan nu nog paar keer met zijn drietjes want als die kleine er is dan komt dat er voorlopig ook niet van.

Met mij gaat het de laatste 4-5 weken stukken beter. 1 keer een enorme terugval gehad en 2 dagen heel beroerd.
    Denk dat het scheelt dat J zomervakantie heeft, ik doe alles een stuk rustiger aan. Vooral smorgens, we hebben het heel gezellig samen, nog geen seconde verveelt. Helaas alleen volgende week nog en dan moet hij weer naar school. zo jammer.

@Mama, wat spannend zeg. Ik hoop dat je 15 aug haalt en als hij dan sterk genoeg is, mag hij toch wel gelijk mee naar huis?

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Morgen kom ik weer kletsen ben de hele dag bij mn moeder geweest, zwaai!!

Deel Deze Pagina