Aichaatje Dank je Mik Haha, toen ik mn berichtje typte wist ik ook niet hoeveel weken ik dan ben...vandaar. Net gekeken en ben dan 36+3 als ik t goed heb onthouden Mijn vader komt helaas niet van vrijdag t/m zondag, dus ik zal toch wel weer teveel gaan doen denk ik. In ieder geval beginnen met de woonkamer schilderen en misschien de wc als die nog niet is gedaan. Wat fijn dat het nu beter met je gaat en je heerlijk kan genieten samen met J. Goed ook dat je t nu rustiger aan kan doen. Zal blij zijn als ik straks alles klaar kan maken. Moet o.a de wipstoel nog zoeken en grondig zien schoon te maken. Zitten nog wat vieze vlekken in van de eerste hapjes enz haha juffie haaai en byeeee
hey meiden... ga niet op iedereen reageren... alsvast sorry hihi.... ik heb net gewerkt... morgen nog 4 uurtje en dan lekker verlof! zit ik rustig op mijn werk gaat mijn telefoon op error.... ik kon wel gillen.. niets hielp!! heb net uitgezocht wat ik moest doen, moets heel mijn telefoon opnieuw instaleren.. (het is me gelukt.. alleen is alles nu in het engels en niet in het nederland.. ben al mijn ping adressen kwijt grr... gelukkig heb ik mijn foto's op een ds kaartje staan) verder alles rustig hier.. ga morgen weer op jullie reageren.. eerst mijn tel ff op orde hihi (hoezo verslaaft!!)
Zwaait ook ff naar juffie @rinke wat een snoezig kamertje (moet ook eens wat foto's maken van ons kamertje geloof ik) @loepie, wat lief van je vriendinnen om een shower te geven. Zal vast erggezellig geweest zijn (en misschien ook wel beetje emo??) @inge, ja heerlijk he weer lekker de kids naar school, alleen erg jammer dat ze zo'n bagger zomervakantie hebben gehad. @smile, lekker weer thuis zeg, ja tuurlijk liever 10 keer voor niets bellen dan 1 keer te laat hoor. Ben benieuwd morgen. @lottie, hoop dat je uk nu blijft liggen hoe die ligt en lekker gaat indalen, hahah fijn he zo'n moeder die steeds belt als je net wat wil gaan doen. @zuurtje, we hebben allemaal wel eens iets te klagen hoor, en dan maakt het niet uit of andere het moeilijk hebben, als jij het op dat moment ff moeilijk heb moet je gewoon ff lekker je ei hier kwijt gooien. @mama79, oooh wat spannend zeg dat is over 2 weken al. Hopen dat beeb tot dan lekker blijft zitten. @Weer, wat was het vies benauwd vandaag zeg, bah.Gelukkig koelde het lekker af toen het ging regenen maar zo'n harde hoosbuien waren het ook weer niet. Heb hub vanmorgen weer lekker wakker gemaakt omdat ik kramp had in mn kuit en er niet zelf bijkon. (die was niet zo blij met me want hij had zitten ps2en en was pas vanmorgen laat naar bed gegaan hahaha) Kids hebben heerlijk bij mn din geslapen vanacht en kwamen vanmiddag pas thuis. Morgenochtend weer ff anderhalf uurtje werken en volgende week voor het laatst dan ben ik ook klaar. Wij zouden morgen (eigenlijk gisteren maar het gemeentehuis was dicht) de erkenning gaan doen maar omdat ik er niet zeker over ben of het geld kost (op de site staat van wel en aan de foon zei ze van niet) gaan we het volgende week doen want mn geld is bijna op. Zo maar lekker naar bed gaan want morgen loopt mn wekkertje al vroeg af trusten all
Hier zeggen ze dat het niets kost en volgens mij als je het voor de eerste hebt geregeld hoeft het voor de volgende kids toch niet of wel????? Als ik morgen weet of het geld gekost heeft laat ik het wel effe weten
Gevonden op de site van gemeente Rotterdam veelgestelde vragenMoet ik betalen als ik een kind wil erkennen? Nee, erkennen is kosteloos
@ Mik Wat een toestanden, helaas weet ik wat je doormaakt, dus nog een dikkere knuffel!! Wat fijn dat jullie eindelijk een naam hebben voor bebeb! @ Aichaatje en Want2be Hebben jullie wat aan de vragen? @ Cos Das nieuw he dat de VK bij je thuis komt? VERVELEND dat ze je was vergeten.. oei! Smile Jeetje meid,dingen beginnen bij jullie nu akelig (spannend) te worden.. Goodluck!! Rinke Das leuk geworden zeg!! Blijf de commode geweldig vinden! @ Aichaatje Jeetje wat naar/raar dat Yara met spookjes praat en ziet.. Misschien eens even iets er over lezen? Kijken wat je juist wel en niet moet doen.. Het "probleem" is op haar leeftijd dat fantasie en werkelijkheid nog door elkaar heen lopen. DUs het kan in haar ogen ook echt zo zijn... Moeilijk!! @@ Loepie Wat superlief zeg!!! Klinkt erg gezellig!! @ Franka Vervelend dat ze nog in de stuit ligt.. draai baby draai!! @ Smile Fijn dat je weer naar huis kon!! Complicaties: Is dat niet bij alle groepen mama's zo? hihi @ Cos Fijn dat de beeb al is ingedaald.. Ohhh een groeispurt? Wat grappig zo aan het einde.. @ Zuurtje Het is niet klagen hoor, je hart luchten mag altijd @ Lottie Heerlijk he zandbak en zonnebrandcreme Fantastische combi @ MAma spannend!!!! Ik hoop dat het tot die tijd goed mag blijven gaan!! Gister heerlijk bij mn moeder geweest, haar huis is na 4 jaar ellende verkocht!! Hoera! Het is alleen een belachelijk groot huis, dus voordat we dat leeg hebben ?! Omdat ik me nu nog enigszins mobiel voelde ben ik dus naar haar toegereden (1,5 uur heen en 1,5 terug) ) Was erg gezellig, hebben mijn oude kamertje al lekker rotzooi weggegooid en uitgezocht.. Ik heb ng wat kinderboekjes van Nijntje meegenomen enz. en wat nepbloemen. Verder een hele tas vol lapjes stof haha! Mn moeder heeft zo veel, dat ze zei zoek maar lekker uit.. Ga dus nog flink aan de slag!! Maar vannacht: Voorweeen!! Heel erg, moest ze wegzuchten??!! Heb een uur wakker gelegen en moest ook echt op mn ademhaling letten.. Manlief wakker gemaakt, die zei al, zal wel door het autorijden komen, dus mag niet meer zo ver rijden.. Nouja nu is mn buik weer rustig (op de misselijkheid na, maja die verdwijnt nooit) dus kijk maar even hoe het loopt..
wij hebben volgens mij ook niets betaald bij de erkenning! Lol Rinke: dat is wel heel toevallig... gisteren ook al mijn contacten kwijt geraakt. Mijn telefoon viel steeds vanzelf uit dus moest hem resetten... braaf een backup gemaakt voordat ik dat deed... had ie alles gebackupped BEHALVE de telefoonnummers! ggrrrrr zag later dat ze nog allemaal in de parrot stonden van mijn auto... heb in een bloedhete auto dus alle nummers terug gezet pffff Hihi @Zuurtje: we zijn er om iedereen te ondersteunen, kleine ergenissen horen daar ook bij! Benauwd; ja ik vond het ook vies benauwd en ik zwel echt op als een ballonnetje ik herken mijn eigen voeten niet meer @Lottie: Kan je nog zoveel zelf doen? Heb je daar later geen last van? Ik heb hier ook wat geschilderd maar heb daar de hele nacht "plezier" van gehad... Succes en ik duim dat je (schoon)vader komt helpen
Goedemorgen Juffie haha we hebben niet eens n zandbak. Maar wel veel zand los liggen. Smeerpoets. Zit nu al te hopen dat ie niet naar buiten wil Nu is t namelijk modder wat super dat je ma dr huis is verkocht! Zal wel opluchten zeg erkennen koste hier ongeveer 12 euro!!! Loepie nee eigenlijk kan ik t niet. Maar ik wil zo graag snel verhuizen.. Zit niet echt goed en lekker waar ik nu zit. Heb nu door t klussen nog meer bekkenpijn dan ik al had. Kan snachts niet draaien in bed en lopen gaat vaak ook moeilijk. M'n vader zei al:" je gaat niet tillen en je gaat alleen simpel werk doen hè!!" haha hij is er namelijk niet dus wilde hij ff kwijt denk ik.
duimen jullie mee? Ik heb net de verloskundigepraktijk gemaild of zij de bevalling willen komen doen in het ziekenhuis.. hoop het zo..... duim!!
Hier is dat gewoon standaart hoor Juffie dat ze de bevalling en het plan thuis komen doorspreken. Zal wel komen omdat we in een dorp wonen. Dat is allemaal wat persoonlijker he. Ik heb net met moeite gedoucht lig nu ff weer plat op bed mn rug bekken en stuitje hebben pijn..
@Lottie: pfff lijkt me best heftig om nu nog zoveel aan het klussen te zijn... doe je voorzichtig? Je kleintje gaat voor @Loepie: das een meevaller met die telefoonnummers @Juffie: fijn van het huis!! Maar kijk uit met die voorweeen he? En natuurlijk duim ik mee.... En bedankt voor de vragen! @Becky: is het bij jullie ook een stuk koeler nu? @Rinke: joehoeee.... je laatste 4 uurtjes vandaag! Ik hoef alleen nog maandag en dan heb ik ook verlof @mama: 15 augustus... spannend! Ik tel met je af hoor... @de rest: ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen. @hier: had gisteren een enorme dipdag, dus heb jullie maar een beetje met rust gelaten *grinnik*. Vannacht eindelijk goed geslapen en werd pas om half 10 wakker! Voel me een ander mens... Verder gaat het gelukkig erg goed nu ik haast niet meer werk! Ik kan het aanraden Fijn dag allemaal!!
@Cos, hoe is het nu met je rug? @want2be al door je dip heen? @Juffie, jeetje gelijk afgestraft dus.. rustig aan vandaag. goedemorgen allemaal
Loepie moet ik idd wel doen ja juffie duim duim! Want2be het wordt nu ook steeds zwaarder ja. Kan t niet uitstaan haha. Hopelijk kunnen we er over ongeveer 2 weken in... Fijn dat je lekker hebt geslapen en je nu weer wat beter voelt Aichaatje en zuurtje goedemorgen! Rest ook goedemorgen natuurlijk
hey meiden... kunnen jullie mij een schop onder mijn kont geven???? moet me aankleden...maar kan niet van de bank afkomen......